Nesteenpoistajat jokapäiväisessä elämässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Punttimimmeille kysymys, kun en teidän foorumilla sitä voinut kysyä (saa muutkin vastata):

Miksi käytätte nesteenpoistajia ja vieläpä pitkäaikaisesti?

Voisikohan se johtua vaikkapa kuukautisten tuomasta nesteturvotuksesta? Miehillä kun yleensä kuukautisia ei ole, niin voi kuulostaa meidän korviin oudolta.

Originally posted by Olli
Punttimimmeille kysymys, kun en teidän foorumilla sitä voinut kysyä (saa muutkin vastata):

Kahvi on diureetti eli sillä on nestettä poistavia vaikutuksia. Toivon ettet käytä pitkäaikaisesti, tummaa suklaataa, coca-colaa, kahvia, batterya.. Muuten ihan nerokas kysymys.

Siis minä en käytä enkä keksi syytäkään siihen. Useimmiten teen nestetankkausta (jos edes on vastakohta?), mutta tuolla toisaalla vain puhuttiin jopa vuoden kestäneistä nesteenpoistoista.

Mä olen kanssa ihmetellyt naisten intoa käyttää noita nesteenpoistajia. Siis tarkoitan naisia yleensä, en pelkästään urheilevia naisia.
Minulla ainakin on huonoja kokemuksia näistä tabuista, sydämeen tuli ikäviä "muljahteluja", eikä oikein jaksanut tehdä mitään. Kyllähän sitä varmaan painon saa putoamaan 1-2 kg, mutta mitä väliä sillä on, jos se on pelkkää vettä. Kahvi ja kevytvissyt saavat tästä lähtien olla minun "nesteenpoistajia". (Ja alkoholi silloin tällöin):)

Originally posted by Olli

En käytä, paitsi kahvia ja opiskeluhätätilanteessa kofeiinitabletteja (en tosin nesteenpoistoon vaan tenttiinlukemiseen:) ), ja joskus harvoin alkoholia. Diureetit tekee pahaa munuaisille ja sattaa pilata kropan oman nestekierron lopullisesti. Eikä niistä oikeasti ole hyötyä painonpudotuksessa.

Back
Ylös Bottom