Nesteen kertymisen syitä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Monikin juttu kerää nestettä.. treenaaminen kerää nestettä lihaksiin, "ylensyönti" kerää helposti (ainakin mulla) eli hillitön hiilaritankkaus, iltasyönti on aina varma pöhö. Aika jännä huomoi on se, että liian vähä ravinto voi myös kerätä nestettä! kreatiini kerää kans, otkut väittää että pelkästään lihaksiin, mutta mulla se kyllä kerää koko kroppaan. Luonnollisesti anaboliset kerää myös, jotkut enemmän kuin toiset mutta siitä mulla ei oo kokemusta.
Mulla on aika paljon nestettä kehossa ihan normaalisti ilman mitään sen kummempaa, eikä se oo ollenkaan paha asia, kunhan ei mitään järkyttävää pöhöä pidä päällä, se on jo tukalaa. Se lähtee aika hyvin liikkeelle ainakin kofeiinilla ja diureeteilla, mutta varmasti ruokailutottumusten muuttaminen parempaan suuntaan auttaa. Eli protskut, hiilarit ja rasvat oikeesen suhteeseen.
Ja se on kai selvä, että jos on ylipainoinen niin luonnollisesti nestettäkin on kehossa enemmän.
Nyt kun oon efe-dieetillä niin ensimmäisenä luonnollisesti hävis nesteet kehosta, ja sitä kusta tulikin ihan kivasti :)

Suositut

Back
Ylös Bottom