Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by kanijeans
Niin onko kellään kokemuksia moisista pillereistä?
Ajattelin vaan että ei turhaa ostais...
-Kiitos
Originally posted by Nitsku
Kuulostaa samanlaiselta hömpältä kuin rasvasiepparit. Juo mielummin kahvia tai syö kofeiinipillereitä, ne poistavat varmasti paremmin nestettä kehosta kuin mitkään "siepparit".
Ja uskomatonta kyllä, runsas vedenjuominen poistaa myös nestettä kehosta.
Täysin samaa mieltä Ravenin kanssa. Kerran olen kokeillut "nestesieppari" tabletteja ja eikä tarvinnut sen enempää käydä vessassa kuin ennenkään.Originally posted by Raven
Totta, eli lisää vaan vedenjuontia, niin lähtee paremmin "kiertämään"
Noissa nesteenpoistajissa ei ole yleensä kuin magnesiumia, kaliumia jne. suhteessa toisiinsa oikeanlainen määrä ja sen pitäis auttaa nesteenpoistossa. En sitten tiedä kuinka tehokkaita ovat.
Originally posted by Anssi
"Totta, eli lisää vaan vedenjuontia, niin lähtee paremmin "kiertämään"
Ei ne sieltä mihinkään lähde kiertämään.
Hiilareiden vähentäminen toki vähentää nesteenmäärä, sillä yksi gramma glykogeenia sitoo n. 2,7 g vettä.
Myös hiilareita vähentämällä lähtee kropasta turvotusta ja nestettä pois. Itse olen tässä kolmatta viikkoa dieetillä ja melkein 4 kiloa on jo tipahtanut pois, vaikka olen vähentänyt kaloreita aika maltillisesti.
Ja kuinka runsas nesteen juonti voi vähentää nesteen määrää? En ymmärrä....
Originally posted by Sakkeus
Järjettömiä määriä vettä ei ole syytä juoda koska se aiheuttaa hivenaineiden katoa mikä tietenkään ei ole terveellistä. Muutama litra päivässä on vielä ok mutta isollekin äijälle 5 litraa on jo paljon, jos ei jotain kestävyysurheilua harrasta jne.. Tarpeen mukaan.
Minkälainen dietti sulla on jos noin hyvin paino lähtee?
Siis meinaatte että noin "seipparit" on taas yks turha keksintö?
Ja kuinka runsas nesteen juonti voi vähentää nesteen määrää? En ymmärrä....
Olet varmaan huomannut miten esimerkiksi aliravitsemuksesta kärsivät afrikkalaiset lapset turpoavat kuin pallot ?
Originally posted by Sakkeus
Tämä johtuu valkuaisaineiden puutoksesta.
Joo, huomasin virheeni, mutta en ehtinyt editoimaan.
Mutta käsittääkseni veden juomisen välttäminen saattaa johtaa turvotukseen ? Kysymys on ilmeisesti samasta ilmiöstä kuin liian nopeasti dieetatessa, eli keho menee säästöliekille ja pitää kiinni siitä aineesta josta on "pula" ?