Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ojuni sanoi:Ei ole kiva herätä yöllä siihen kun on huono olo kun on niellyt omaa vertaan. pitäs varmaan käydä todellaki polttaan se suoni. sattuukohan se? ei varmaan kovin paljoa..
Joona sanoi:Mitenkäs tuo jepen leikkaushaavan poltto? Millä se tehtiin ja puudutettiinko?
Joo toi on mullakin auttanut ja yksi duunikaveri sanoi kärsivänsä kans nenäverenvuodosta ja suositteli e-vitamiinia et en tiedä mihin perustuu mutta ei ole vuosiin vuotanut.Apteekista aina haen kuureittain vitskua.Suihkeista nyt tuli mieleen sellainen kuin Nozoil. Löytyy ainakin apteekista, tavara on vissiin jotain puhdistettua sesamöljyä. Pitää limakalvot hyvin kosteina ja nenä ei vuoda niin helpolla verta edes pakkasella. Käytin tota itse roaccukuurilla ja ongelmia ei ollut.
Ei veren rauta-arvot tohon vaikuta. Onko sulla käytössä verenohennuslääkitystä? onko Omega-valmisteita käytössä? Verenpaineet koholla? Ja pyydä kosteuttavia nenätippoja tohtorilta.Nostetaas. Eli mulla on nyt viime aikoina ollut näitä verenvuotoja nenässä. Viime yönä heräsin siihen, että nenä vuosi verta. Päivällä alkanut kaksi kertaa nenä vuotamaan. Ja menneen kuukauden aikana vuotanut muutaman kerran tämän lisäksi. Tuntuu, että vuoto alkaa aina sellaisella hetkellä, kun olen väsynyt tai jopa täydessä unessa. Aina olen saanut vuodon loppumaan 5-20 min jälkeen. Mikäs on nykyinen käsitys siitä, miten kannattaa lähteä tälläistä vaivaa hoitamaan?
Itsellä on käynyt mielessä, että syy voisi olla joko kodin huono sisäilma tai sitten heikot veren rauta-arvot...
Ei ole lääkityksiä käytössä, enkä erikseen käytä omegoja. Jostain luin, että A-vitamiinin puutos saattaisi tuohon vaikuttaa. Ja A:han on rasvaliukoinen, liittyisikö tuohon omegojen saantiin? Yläverenpaine tais olla ihan snadisti koholla, kun keväällä mitattiin, mutta kuitenkin normaalin rajoissa oli. Ehkä noita nenätippoja täytyy sitten kokeilla, jos jatkuu vielä tämä vuotaminen.Ei veren rauta-arvot tohon vaikuta. Onko sulla käytössä verenohennuslääkitystä? onko Omega-valmisteita käytössä? Verenpaineet koholla? Ja pyydä kosteuttavia nenätippoja tohtorilta.
Ei ole lääkityksiä käytössä, enkä erikseen käytä omegoja. Jostain luin, että A-vitamiinin puutos saattaisi tuohon vaikuttaa. Ja A:han on rasvaliukoinen, liittyisikö tuohon omegojen saantiin? Yläverenpaine tais olla ihan snadisti koholla, kun keväällä mitattiin, mutta kuitenkin normaalin rajoissa oli. Ehkä noita nenätippoja täytyy sitten kokeilla, jos jatkuu vielä tämä vuotaminen.