NenÄ Verenvuoto

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Re: kuuri ja vuoto..

Originally posted by jpr
...mutta aina samoihin aikoihin kun kuuri on loppumassa ja tiettyjen horkkien kanssa.
]

ELI voitko sanoa minkä horkkien kanssa on ollut tuota vuoto ongelmaa?

Ja Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille:thumbs: :thumbs:

Itellä rupee hillot nenästä valumaa kalaöljy tabuilla ja ihan graavilohella. Taas tuli jouluna mätettyä sitä lohta ja nyt on parina yönä ruennu sit lorisemaa. Kalaöljy tabuja en uskalla enää syödä ku sen on satavarma vuoto nenästä seuraavana yönä. Jos kyseiset tuotteet jätän syömättä ni ei tuu verta nenästä välttämättä ees pikku iskuista ja voi sitä nenää kaivaakki iha vapaasti. En oo mitää haavoja saanu samoihi aikoihi ku oon noita syöny ni en osaa sanoo miten lorisis muualta ku nenästä. Onkoha jotai ainetta mikä tasottas tilannetta ton kalaöljyssä majailevan aineen kanssa?

Itellä olis kans nuorempana että saatoin yöllä herätä yhtä äkkiä kun tyyny oli veressä ja eihän siinä sit auttanu useasti sattuneiden kertojen takia kun lekurille suunnata. Lekuri käytti jotain ihme polttotikkua jolla poltti ratkeilevan suonen ja sen jälkeen ei ole ongelmia ollut yllättävien verenvuotojen kanssa. En sit tiedä toimiiko kaikilla itselläni tähä toimenpide auttoi..

Mulla on melko usein nenäverenvuotoa, mikä on todella vittumaista, jos se alkaa vaikka koulussa keskellä tuntia. Varsinkin pienenä verta tuli nenästä lähes päivittäin, sitten oli pari vuotta rauhallisempaa mutta nyt se on taas lisääntynyt. Olen huomannut, että en voi ollenkaan kaivaa nenää, sillä jos sen teen niin yleensä seuraavana päivänä nenästä tulee verta :D

Suositut

Back
Ylös Bottom