Nelosen digikanava kusee!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja onion
  • Aloitettu Aloitettu
Tänä aamuna YleX:än uutisissa sanoivat MTV3+ kanavan lähettäneen liikaa dataa joka oli aiheuttanut digiboksien sekoamisen maaliskuun viimeisellä viikolla. Ei ole tietoa kuka korvaa digiboksien korjaukset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen ainakin toimi jo kaikki kanavat moitteetta. :thumbs:

Hmmm.... Mulle ei mene jakeluun tämä koko digipoksahdusta koskeva kritiikki. Vaikka digitekniikka on selvästi kesken, niin ei noissa perus-bokseissa todellakaan ole niin kova hinta, että se olisi kovempikin taloudellinen menetys. Jätän kaksi baarireissua väliin, niin sillä saan jo sen boksin. Eihän näillä mä odotan periaatteilla saa ikuna ostettua mitään. Jos vaikka samaa puhuttaisiin DVD-soittimista, niin kokoajanhan niissäkin tekniikka kehittyy ja tulee uutta ominaisuutta markkinoille. Tätä vertailuahan voisi hakea mistä tahansa laitteista, tietokoneet, puhelimet, elektroniikka, viihde-elektroniikka, jne.. jne.. Samallahan voisi sanoa, että mä odotan siihen kun tekniikka ei enää kehity. Näin ei käy ikinä. Siinä saa odotella tuomiopäivään saakka. :)

onion sanoi:
Samallahan voisi sanoa, että mä odotan siihen kun tekniikka ei enää kehity. Näin ei käy ikinä. Siinä saa odotella tuomiopäivään saakka. :)
Kun ääniformaatti on vakiintunut DD5.1:ksi ja kuvaformaatti 16:9-telkkarille sopivaksi, aion hankkia digiboksin.

Tomi sanoi:
Kun ääniformaatti on vakiintunut DD5.1:ksi ja kuvaformaatti 16:9-telkkarille sopivaksi, aion hankkia digiboksin.
Kyllä tuo oma kehuu ainakin tukevansa molempia kuvaformaatteja. :eek:

onion sanoi:
Kyllä tuo oma kehuu ainakin tukevansa molempia kuvaformaatteja. :eek:
Ah, joo, ilman muuta, mutta tarkoitin lähinnä sitä, että "sitten kun lähetyksetkin ovat DD5.1 ja 16:9 -formaateissa..." :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom