Neljä päivää reeniä putkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voiko erikoistapauksissa reenata 4 päivää putkeen?Joskus olen näin tehnyt. Silloin tein ensimmäisenä päivänä selän, Toisena Rinta ja Ojentajat, kolmantena Hauiksen ja neljäntenä Jalat. Ei varmaan kovin järkevää, mutta kun sattui juhlat :kippis1: viikonlopulle niin ei pystynyt käymään viikonloppuna sit. Eli voiko erikoistapauksissa käydä 4 kertaa putkeen salilla?Jos pitää vaikka pari kolme välipäivää sit?

No jos satunnaisesti joutuu noin käymään ja pitää sitten muuten levosta/ravinnosta hyvän huolen niin ei siinä vahinkoa tule. Mutta jatkuvana järjestelynä en ainakaan itse jaksaisi.
Itse mielummin typistän treeniä jos pitää hieman aikataulun kanssa sählätä. Esim tuossa sinun tapuaksessa vaikka tehdä hauis ja jalat samana päivänä mutta vähemmillä sarjoilla/liikkeillä. Silloin saa yhden lepopvän tuohon väliin. Nämä on niin yksilöllisiä juttua joku jaksaa joku taas ei.

Mutta mitä järkeä on pistää hauis kokonaan omalle päivälleen? Sen voisi ihan hyvin yhdistää joko selän tai sitten rinta/ojentaja-päivän kanssa. Kyseessä on kuitenkin niin pieni lihasryhmä.

Kolmekin päivää olkaa olemaan itsellä rajoilla, neljä olisi jo liikaa. Itse ainakin tossa tapauksessa yhdistelisin lihasryhmiä kun Japa ehdotti. Mutta kyllä tollanen varmaan ihan poikkeustapauksessa menee, mutta ehkä kuitenkin kannattaa ottaa treenit vähän rauhallisemmin.

Kaksi kuukautta takaperin kokeilin vetää neljän päivän putken jostain syystä, jota en muista... Jako oli 1.ojentajat,hauis,forkut,vatsat 2.jalat 3.rinta,olkapäät,vatsat 4.selkä...

Pää meinas räjähtää, uni ei tullu silmään, vitutti ja oli paska fiiwis kolmannen reenin jälkeen... Ei siis oikeen toiminu mulla... En ees pystyny tekee viimeistä selkäreeniä loppuun, vaan oli lähettävä pois salilta ensimmäisen liikkeen jälkeen (mave)... En siis suosittele, ainakaan täpö intensiteetíllä...

Ozma1 sanoi:
Voiko erikoistapauksissa reenata 4 päivää putkeen? - - Ei varmaan kovin järkevää, mutta kun sattui juhlat

Ei varmaan ole järkevää muutenkaan treenata edellisenä päivänä jos sattuu juhlat, menee palautuminen IMO perseelleen. Ja treenin jälkeenhän se kasvu tapahtuu eikä treenatessa...

Ei ole Hämmer ihme että meni pieleen kun poltit kädet loppuun heti kierron ekana päivänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom