Nautilus-menetelmä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menin ensimmäiselle ilmaiselle tutustumiskäynnille ja ne teki siellä mulle ohjelman. Ohjelmassa oli varmaan ainakin 12 liikettä ja jokaisessa liikkeessä vain yksi sarja! 12-15 toistoa kuulemma. Tuntuu etteihän se riitä mihinkään??

Mitenhän olisi järkevä treenata siellä? Tekisinkö tuon ohjelman vaikka pari kertaa putkeen joka kerta vai soveltasinko ihan omia?

Onko jollain kokemuksia Nautiluksesta? Itse ajattelin siirtyä sinne, koska minua kiinnostaa uintimahdollisuus joka sisältyy salihintaan (ei paha, 21e/kk)

Quality over quantity. Määrä ei korvaa laatua. Ei ole kokemusta nautiluksesta, mutta yhden sarjan ohjelmiahan on muitakin. Parhaimpana esimerkkinä DoggCrapp, jossa siis vain yksi sarja ja liike per lihas yhdessä treenissä. Ja kyllähän tuo näyttää toimivan.

Annettinko ohjeistusta siitä, kuinka loppuun sarjat runnotaan?

E:Nautiluksesta näköjään tuommosta löyty pikasella googlauksella

E2: Mitä tuossa äkkiseltään luin, niin melko vähän on harjotuskertoja viikossa... Matala volyymi JA frekvenssi?

E3: Ei kyllä oikein vakuuta minua tuo.

En tiedä mitkä sinun tavoitteesi ovat, mutta jos voimaa ja/tai lihasta haluat, unohda tuo nautilus kokonaan. Mielestäni ja jos hetken tutkit internettiä huomaat, että monen muunkin mielestä, nautilus saisi painua sinne mistä ikinä tulikin.

Häpeäkseni tunnustan että nautiluksessa käydään. Tuo 1-jakoinen, kaikki yhdellä sarjalla EI TOIMI, jankkasin sillä puoli vuotta kunnes tajusin että ei helvetti tästä oo mitään hyötyä. Nykyään teen kuten "pitääkin", esim 3x8-10 toistoilla ja käytän 2-jakoista. Itsekin käyn silloin tällöin uimassa, ja onhan se mukava etu. Niin ja sauna tietenkin.

Sinuna ottaisin täältä jonkun valmiin ohjelman ja tekisit sitä salilla (yllättävän hyvin voi tehdä kaikki ainakin täällä Rovaniemellä) ja mahdollisiman monta liikettä tangolla/käsipainoilla kuitenkin, täällä on paljon käsi painoja, mutta vain yksi tanko :curs:

Mistä muuten oot? :)

Back
Ylös Bottom