Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Misanthrop sanoi:Kyllä täällä menee punaista lihaa dieetilläkin. Muuten tulisi turhankin hoikka olo..
Muistat vaan, että niiden pihvien kanssa voi syödä muutakin kuin ranskalaisia tai lohkoperunoita... ;)
PeeJii84 sanoi:nii eli esim. valkosipulikermaperunoita...? :D
Haffey sanoi:Valmistus meni jotakuinkin näin: Käytä kokonainen filee nopeasti pannulla, eli vain pinta ruskistetaan. Filee kääritään folioon ja uuniin. Lihaan isketään myös keskelle mittari, josta sitten tarkkaillaan sitä lämpöä. Näin kykenee tarkasti määrittelemään kypsyyden.
Filee leikattiin vasta kun se oli uunista tultuaan ehtinyt lepäämään noin 10min.
Suomessa tuo nauta on ainoa eläin joka vaihtaa sukupuolta kuollessaan. Noi brasilialaiset fileet voivat jopa ollakkin pihvihärkää. Joka tapauksessa ne maistuvat paremmalta kuin suomalaiset naudat.insect sanoi:Myydäänköhän monessa paikassa vain ns. "härkää". Itse ainakin luulen, että useimmiten se on lehmää, jota vain kutsutaan häräksi paremman hinnan toivossa.
Vai onko siinä sitten selväkin makuero??
insect sanoi:Myydäänköhän monessa paikassa vain ns. "härkää". Itse ainakin luulen, että useimmiten se on lehmää, jota vain kutsutaan häräksi paremman hinnan toivossa.
Vai onko siinä sitten selväkin makuero??