Nature/Natural?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Hohohoo :D
Nyt ois jätkät mulla tarjota mielenkiintonen juttu: Teidän ei tarvii tehdä yhtään mitään!!! Ja rahaa tulee niin paljon, et on pakko juosta pois niiden alta. Homman nimi on se, et tungette mulle 480euroo käteen, ja hommaatte 2 kaverii tänne. Ja sit teidän tilille tulee rahaa!! Amazing! Uskomatonta!!

No niin, eli homma on siis yksinkertasesti kusetusta. (Ylläri:D )

Mun kaveri hommas mut haastatteluun, ja ne puhu sillain aika häijysti toistensa yli. Kaveri sano mulle, ennenku mentiin sen jätkän luokse joka vaahtoaa innoissaan siit skeidasta, että se saa ens viikolla jo 70 euroo massii, eikä se oo tehny oikeastaan mitään.. ;) Nyt tulee se ristiriita: Se suu vaahdossa selittävä äijä sano, et: "Joo, tää sun kaveri on painanu hulluna duunia."
:D Siin vaihees mä aloin kelailee jo, et huhhuh... Eli siis kaveri sai 70 euroo siitä, et se oli tuonu sille jätkälle 480 euroo, ja hommannu sinne "haastateltavaks" joku 10-15 jätkää.. ELi mun kaveri oli hommannu sinne enemmän kun ne 2 jätkää, ja sai vaan 70 euroo ekalta viikolta. :D

Eli asiaan takas(mun mielipide):
EI KANNATA mennä mukaan siihen bisnekseen (sori nyt vaan niille, jotka yrittää houkutella porukkaa mukaan;) ) Se saadaan näyttämään ja kuulostamaan saatanan hyvälle, mutta periaatteessa se ei toimi ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Nature/Natural?

Originally posted by Andy_T
Ja heinäkuussa tulee tosiaan uusi kännykkäoperaattori josta mä en jaksa tässä kertoa enää enempää.... mutta sekin vaikutti aika mielenkiintoiselta: kun saat kavereita houkuteltua operaattorin asiakkaaksi, saat rojalteja jokaisesta heidän soittamastaan puhelusta.
Tietääkö joku tästä mitään? Mulle soitti yksi kaveri bisnesjutusta josta halusi puhua ja liittyi ilmeisesti juuri tuohon. Mikä juttu toi on mistä kohtaa homma kusee?
Googlesta löysin vaan jotain tällästä, onko mitään tekemistä asian kanssa? :confused:

Re: Re: Re: Nature/Natural?

Originally posted by Phat
Tietääkö joku tästä mitään? Mulle soitti yksi kaveri bisnesjutusta josta halusi puhua ja liittyi ilmeisesti juuri tuohon. Mikä juttu toi on mistä kohtaa homma kusee?
Googlesta löysin vaan jotain tällästä, onko mitään tekemistä asian kanssa? :confused:

Ei ole mitään tekemistä tuon kanssa. En sitä operaattorin nimeä muista mutta idea taisi olla jotakuinkin sellanen että tämä uusi lafka ottaa markkinointiaseekseen uuden EU-säädöksen jonka mukaan operaattoria voi vaihtaa vaihtamatta puhelinnumeroa. Eli luultavasti tulevat lupaamaan edullisia hintoja (tässä toimii sama periaate kuin Nature's Own:in myyntistrategiassa, eli ei välikäsiä -> matalammat hinnat) ja sen lisäksi käyttävät hyödyksi tämän uuden säännöksen huomioarvon.

Se missä kohtaa "homma kusee" jää nähtäväksi. Jotain sellaista ne löpisi että jos sen operaattorin asiakkaaksi saa houkuteltua muita, niin heidän soittamistaan puheluista tämä houkuttelija/värvääjä saa pisteitä -> rahaa.

Mäkin jouduin käydä kuuntelemassa tota shittiä vaikka tiesin jo etukäteen mistä on kyse, mutta yks kaveri oli niin innoissaan että oli pakko kohteliaisuudesta istua ja katsoa kun tyyppi piirtää paperille tikku-ukkoja ja kertoo kuinka paljon massia tolla hommalla voi tehdä.

Se mikä siinä oikeasti kiinnosti, oli nimenomaan toi PGOne -kännykkäoperaattori ja lakimuutos (operaattorinvaihto ei edellytä numeron vaihtoa) mutta kävi ilmi, että se on sidottu yhteen ton Nature's Own -homman kanssa. Eli jos haluaisi tehdä "pisnestä" halvemmalla kännykkäoperaattorilla joutuisi olemaan samalla mukana tossa kulutushyödykkeiden verkostohuijauksessa.

Ei kiitos.

joo kaks kaveria ovat antautuneet ton nature's own systeemin kusetettaviks. kovasti yrittänee saada minua mukaan mutta en varma pistä kovalla työllä ansaittuja rahojani tollaseen paskaan. ihan potaskaa ne niiden myymät lisäravinteetkin :curs:

Kävin kuuntelemassa Nature's Own jupinoita viime viikonloppuna. Ihan samanlaista huttua kuin Golden Productskin aikoinaan, liekö GNLD nykyään vai mikä...

En väitä etteikö joku tuolla rahaa voisi tehdä, mutta mulle sopivaa hommaa se ei ainakaan ole. Mulle ainakin jo järki kun sanoo, että ei tällänen homma toimi pitkässä juoksussa. Suomi on yksinkertaisesti liian pieni maa tuohon hommaan. Ja mielestäni 90% bisnekseen mukaan lähtijöistä joutuu valitettavasti armottomasti kusetetuiksi kun lupaillaan palmuja ja leveää elämää aurinkorannoilla muutaman vuoden duunin jälkeen. Jota ei tarvi edes tehdä kun kymmenen kakskyt tuntia viikossa.

Sitten toisekseen kun mennään tuotteisiin ja niiden järkevyyteen. En minä ainakaan tee kotona parin viikon välein inventaariota, että "mitäs nyt tarttis tilata". "Kas hammastahna on loppu! No, tilataanpa Nature's Ownilta niiden laadullisesta ylivertaista kallista hammastahnaa". Ei, kyllä mä luulen, että vaimo laittais hammastahnan ostoslistaan ja sanos että käy ostaan salilta tullessas. Palvelut kuten sähkön myynti tai kännykkäliittymätkin kuulostaa järkevämmiltä kun pikku-kulutusremeleen (hammastahnat, saippuat, dödöt sun muut), mutta valitettavasti kännykkäliittymissäkin vuokraverkkoa käytettäessä voi oma voitto jäädä niukaksi.

No joo, saas nähdä montako kaveria elää viiden vuoden päästä Nature's Own bisneksellä. Vuoden 1996 Golden Products rumbasta ei ole ainakaan jäänyt yhtään tuntemaani ihmistä elämään sillä bisneksellä. Ehkä ovat vetäytyneet trooppiselle saarelle palmujen alle tsiigailemaan bikini-chicksejä.

Re: Re: Re: Re: Nature/Natural?

En sitä operaattorin nimeä muista mutta idea taisi olla jotakuinkin sellanen että tämä uusi lafka ottaa markkinointiaseekseen uuden EU-säädöksen jonka mukaan operaattoria voi vaihtaa vaihtamatta puhelinnumeroa. Eli luultavasti tulevat lupaamaan edullisia hintoja (tässä toimii sama periaate kuin Nature's Own:in myyntistrategiassa, eli ei välikäsiä -> matalammat hinnat) ja sen lisäksi käyttävät hyödyksi tämän uuden säännöksen huomioarvon.

Se missä kohtaa "homma kusee" jää nähtäväksi. Jotain sellaista ne löpisi että jos sen operaattorin asiakkaaksi saa houkuteltua muita, niin heidän soittamistaan puheluista tämä houkuttelija/värvääjä saa pisteitä -> rahaa.

Nature's Ownia pääsin itekkin kuuntelemaan talvemmalla. Niihin muihin tuotteisiin ei viitsi edes puuttua, mutta siitä puhelintoiminnasta hieman. Tapahtuu kuulemma niin että kirjottamalla nimensä verkostomyyjille annettavaan operaattorin hinnasto/tilausvihkoon vanha liittymä katkaistaan puolestasi ja SIM-korttisi alkaakin yhtäkkiä jutella uuden operaattorin laskuun.

En tiedä onko tuo edes teknisesti mahdollista ("Tekniikka kehittyy, joojoo!" sanoivat) mutta mitäköhän muut operaattorit sanovat siihen kun joku toinen firma ilmoittaa että "Asiakkaanne X on nyt irtisanonut liittymänsä teillä, me laskutamme häntä tästä eteenpäin." No, oletetaan että tämäkin onnistuu eikä kenelläkään ole nokan koputtamista.

Tuosta lainmuutoksesta saatava "huomioarvo" jäänee aika pieneksi kun joka ikinen operaattori Suomessa aloittanee massiiviset mainoskampanjat samalla hetkellä kun laki muuttuu.

Halvemmat hinnat? Samalla rahalla tämän Naturepuhelimen pitää verkkonsa vuokrata kuin muidenkin pikkuoperaattorien, ja sitten jo ennalta todella kilpailluilla markkinoilla pystyä tarjoamaan halvimmat hinnat jotta ihmisillä olisi jotain muuta syytä vaihtaa liittymänsä kuin se että kaveri sanoo "Tää on hyvä juttu." Ja oikeastaan se joka sanoo "Tää on hyvä juttu" on todennäköisesti täysin tuntematon, sillä pienet katteet -> pienet provikat -> liittymiä piti myydä useampi kymmen ennenkuin siitä alkoi oikein mitään jäämään käteen. Mutta äkkiäkös niitä kuulemma saa myytyä kun kaupungilla vaan alkaa pysäyttelemään ihmisiä ja esittelemään hintoja. No mainontaan ei mene rahaa mutta verkoston välikäsille uppoaa oma osansa sitten. Asiakaspalvelu ja laskutuskin pitää hoitaa kunnialla, muuten voi olla luvat ja/tai haasteet oikeuteen herkässä.

Siinä pari kohtaa mistä homma voi mun mielestä alkaa kusta. Mutta tuskinpa noin käy, kun kerta on jo luvattu että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. :thumbs:

Re: Re: Nature/Natural?

PS. EKKS, näytettiinkö sulle sellasta pientä vihreätä vihkoa vai saitko ihan täyden monikalvoesityksen? ;)

Selitti että vihko jossa hinnat ovat unohtui kotiin ( haluaisin oikeasti tietää mitä ne tuotteet maksavat kun tuolta nettisivultakaan en löytänyt mitään hintoja.) Sitten alettiin paperille piirtämään tikku ukkoa joka menee kauppaan ja ostaa kalliilla tavaraa koska tavara tulee monen välikäden kautta ja sanoipa myös että tuotteen tekevän tehtaan osuus on 15% ja välikädet saavat 85% mikä kyllä minusta kuulostaa aika paljolta.

Ideana kait on että naturella ei ole näitä välikäsiä eikä mainontaa niin tuotteet ovat paljon halvempia ja sitten ovat viellä todella laadukkaita että joku urheilu joukkue alkoi käyttämään näitä naturen proteiineja koska ne ovat niin paljon parempia. Siinä vaiheessa oli pakko kysyä että onko niissä proteiineissa steroideja joukossa jos siinä kerran huomaa eroa? eipä osannut akka siihen vastata. Sitten kertoi että tulevaisuuden tuotteita ovat bensa ja sähkö niin heräsi kysymys että tilataanko sitä bensaa postimyynnistä vai?:rolleyes: Sitten viellä ennen kuin lähdin pyysin saada sen paperin jonka se piirsi että saisin vähän selvää tästä touhusta muttei suostunut antamaan koska sanoi että tarvitsee sitä vähänajan päästä eikä viitsi piirtää uutta.

Eilen lähetti kaveri viestin että tulenko kuuntelemaan lisää mutta en taida.

Vittu toi on niin kusetusta... jostain se tänne etelän pikkukylään saapui jo viime syksynä... mukaan lähti silloin monia. Minä en... homma on jokseenkin kuivunut kasaan ja asiassa mukana olleet eivät enää jaksa edes hermostua mun jokapäiväisestä vittuilusta tota "huijaus" puljua kohtaan. Älkää hyvät ihmiset tunkeko nokkaanne siihen...

ps. http://koti.mbnet.fi/mantynen/

Re: ...

Originally posted by I Drink Alone
Hänkin puhui vaahto suussa jostain halsuan isännästä, joka oli käärinyt huimat paalut...

hmm..mistä päin oot I Drink Alone.
mä nimittäin asustan täällä halsualla tätänykyä, että ootko jostain tästä lähistöltä..

Oulussa asun, kotoisin tosin olen siitä suht läheltä. En nyt tarkalleen muista oliko tämä ko. äijä Halsualta, mutta jos oli niin tämän pohjoisen pallonpuoliskon helpoiten rikastuneen miehen varmaan tunnet:D

Mä halusin nostaa tän aiheen ylös kun olin eilen itse Nokialla Nature's own seminaarissa. Mua kiinnostais tietää onko tällä foorumilla väkeä jotka on liittynyt tähän? Ja mitkä on ollu tulokset?

Yks koulukaveri sai raahattua mut tonne seminaariin ja kyllä ne ainakin mainostaa osas, mutta mulla alkaa aina hälytyskellot soimaan kun asiat kuullostaa liian hyvältä.

Siellä oli joku äijä joka oli muka tienannut kolme Bemaria tällä bisneksellä. No mä kumminkin kieltäydyin kohteliaasti tästä touhusta, mutta kaveri ihmetteli että eikö sua kiinnosta bemarit tai hawajin-matkat tai jäädä eläkkeelle 30 vuotiaana?
No se lupas tulla näyttää mulle palkkakuittinsa kun sen oma homma lähtee kunnolla käyntiin tai lähettää kortin Hawajilta.

"Laita oheisen listan ensimmäiselle henkilölle 5 euroa rahaa hänen tililleen, ja pyyhi hänen nimensä listalta. Lisää oma nimesi listan viimeiseksi ja lähetä tämä kiertokirje viidelle ystävällesi. Lopulta kun oma nimesi on listan ensimmäisenä, saat rahaa tilillesi 5^5 euroa, eli 3125 euroa!! Toimi heti, rikkaudet odottavat!!"

Tämä on Suomessa laitonta toimintaa, kun taas tämä:

"Laita oheisen listan ensimmäiselle henkilölle 5 euroa rahaa hänen tililleen, ja pyyhi hänen nimensä listalta. Lisää oma nimesi listan viimeiseksi ja lähetä tämä kiertokirje viidelle ystävällesi sekä myy heille puuterihuiska. Lopulta kun oma nimesi on listan ensimmäisenä, saat rahaa tilillesi 5^5 euroa, eli 3125 euroa!! Toimi heti, rikkaudet odottavat!!"

taitaa olla siinä rajoilla... ainakin niin pitkään kun viranomaiset saavat tulkintansa valmiiksi ja ketjun aloittaneet (ainoat menestyjät) ovat hävinneet.

Ketjukirjesysteemi ei voi toimia kovin pitkälle. Toki ketjun aloittajat pääsevät hyville rahoille, mikäli vaan höynäytettäviä riittää alkupäässä tarpeeksi. Mutta pyramidin pohjalta hommasta ei VOI TULLA mitään. Ajatelkaapa vaikka tuon esimerkin mukaista pyramidia, jokaisen pitäisi hankkia 5 alajäsentä ja heidän taas 5 jne. Jos koko touhun aloittaja ajatellaan 1. silmuksi, yksi hänen hankkimastaan viidestä alajäsenestä 2. silmuksi jne. niin jo 9. silmun jälkeen ketjussa olisi lähes kaksi miljoonaa jäsentä, seuraava silmu menee jo kymmeneen miljoonan, eli suomesta loppuisi jo kevyesti väki kesken tämän nerokkaan verkostoinnin! Kuka niitä tuotteita sitten ostaa, kun jokainen on jo kaksi kertaa mukana samassa ketjussa? Ja mistä enää alajäseniä? 7 jäsenen systeemissä 5 miljoonaa täyttyy jo 8. silmussa, jne.

Ajatelkaa nyt herra jumala ennenkuin tällaiseen naurettavaan hölynpölyyn lähdette mukaan! Jos ette aloita verkostoa, ette voi pärjätä.

Joo tohon samaan hommaan on houkuteltu ja kovin olis pitänyt mennä kaikenmaailman kokouksiin. En ole mennyt, enkä kyllä mene. Liian paljon olen pahaa noista jutuista kuullut --> päätelmä: täyttä kusetusta. Kuten joku tossa aiemmin jo mainitsikin niin suomi on liian pieni maa tollasiin juttuihin. Ei riitä "kasvuvaraa", kuin pienen hetken homman ulos tulemisesta. Mut jos ei noihin kukaan menis nii ei ne pyramiidin yläpäässä olevatkaan tyypit rahaa käärisi.

Noista tuotteista sen verran että, jonkuaikaa sitten sain käsiini yhden purnukan tota naturesin heraprotskua. Itse maistoin muutaman kerran tuotetta, jonka jälkeen tyttöystävä otti tuotteen käyttöön. Oma mielipide oli ihan ok, huonona puolena ainostaan se että purkit koko oli 660g, kertannos 60g (alimitoitettu) ja hintaa 20-25€. Eli aivan helvetin kallista. Tyttöystävä sitten taas tykkäsi mausta ja oli muutenkin tyytyväinen, ja melkein pakotti mut hankkimaan sille uuden purkin. Hetken aikaa selvitettyäni että vaikka jauho maistuisi miten herkulliselta ei sitä todellakaan kannata ostaa lisää ja loppujenlopuksi viesti menikin perille.

Tuolla on tarkempaa infoa ko. tuotteesta. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=6912

Originally posted by Paukkurauta
Mä halusin nostaa tän aiheen ylös kun olin eilen itse Nokialla Nature's own seminaarissa. Mua kiinnostais tietää onko tällä foorumilla väkeä jotka on liittynyt tähän? Ja mitkä on ollu tulokset?

Yks koulukaveri sai raahattua mut tonne seminaariin ja kyllä ne ainakin mainostaa osas, mutta mulla alkaa aina hälytyskellot soimaan kun asiat kuullostaa liian hyvältä.

Siellä oli joku äijä joka oli muka tienannut kolme Bemaria tällä bisneksellä. No mä kumminkin kieltäydyin kohteliaasti tästä touhusta, mutta kaveri ihmetteli että eikö sua kiinnosta bemarit tai hawajin-matkat tai jäädä eläkkeelle 30 vuotiaana?
No se lupas tulla näyttää mulle palkkakuittinsa kun sen oma homma lähtee kunnolla käyntiin tai lähettää kortin Hawajilta.

No niin kerronpa hieman tosta pgone hommasta johon myös minut yritettiin tossa värvätä!!!

Kaverit tulee hakemaan hienolla avo-mersulla ja kertovat kuinka elämä hymyilee (tässä vaiheessa en tiennyt vielä muuta kun kaverin sanoman kiinnostaako lisä tienestit). No ajetaan Yhen tyypin omakotitalolle ja kaljaa ois heti alkuun tarjolla. Hetki jutellaan niitä näitä ja kaverit totee et tää sopii mulle just hyvin ku salillakin käyn (ihmettelen miten niin). No sitten asiaan. Aletaan kertoa uudesta puhelin liittymästä joka on tulossa Suomeen. Vähän väliä lisätään pitää olla tyhmä jos ei tähän lähe mukaan( miks ei helppo raha muka kiinnosta). No sitten liittymästä kerrotaan että käyttävät (en ihan varmasti muista mutta) soneran verkkoa jota siis niin sanotusti vuokraavat. Kaikki puhelu hinnat ovat nykyisiä tajoajia halvempia ja pgonen liittymästä toiseen soittaminen on täysin ilmaista (siis aina) ja itseasiassa muihin liittymiinkin soittaminen on ilmaista öiseen aikaan. No rahaa saisi siis kaikista puheluista joita kaverisi jotka tämän liittymän ottavat ja jos saat jonkun kaverisi tekemään bisnestä ja hankkimaan lisää kavereita ottamaan liittymän saat provikkaa myös heidän puheluistaan. No tässä heräsi taas kysymys ,että jos kerran on noin hyvä ja halpa liittymä kaikkihan sen varmasti haluaa, mutta mistäs mä sit sitä rahaa saan ku kaikilla kavereilla ja niidenkin tutuilla on pgone ja nehän soittaa ilmaiseksi joten ei provikkaa kerry:D . Sitten tulikin tämä Natures Own yllättäen kuvioon ja mun salin sopiminen heidän mielestään hommaan selkeni. Siis sun tarvii vaan tilata olikohan just 75eurolla/kk tavaraa ni saat ne provikkas ei oo pakko tilata mitään mut sit et sa myöskään provikoita jos niitä nyt olis kertynyt. Ja sokerina pohjalla tuli ilmotus että pitäs maksaa siitä alottamisesta tyyliin 2000mummon markkaa jotta pääsis hommaan käsiks ja muita mukaan ottamaan.
Kysäsin että milläs toi pg one oikein rahottaa itteänsä jos kerran kaikki sen väliset puhelut on ilmasia( kaikkihan oikeesti tälläsen liittymän ottaa jos todellisuudessa tulis ja toimis ku kerran ilmatteeks sais puhua ja sitten kaikilla ois ilmasset puhelut toisillensa eikä pgone saisi ollenkaan rahaa kun ei kuukausi maksuakaan kuulemma tulisi olemaan).Vastaus oli no hei niillä ei tarvii olla työntekijöitä verkkoa ylläpitämässä ku vuokraavat sitä:david: No en jaksanu enää ääneen tokasta että niin tuskin se verkon vuokra ilmanen on:thumbs:
Ja pää asiallinen pointti on että en ymmärrä mistä se suuri raha virta mulle päin oikein tulisi ku provikat tulee puheluista jotak sitten pian suurimmaks osaks olisi ilmaisia kun oot kaikille kavereille ja kaverin kaverin tututtujen tutuille liittymän saanu puhuttua.
Joo eiköhän riitä näin alkuun kerron lisää jos kysytte jotain niin varmaan muistuu paremmin mieleenkini.
En nyt jaksa oikolukea tota tekstiäni toivottavasti saa selvää

Joo edittiä eli unohin mainita et just ton protskujen takia mulle ois kuulemma niiin hyvä kans liittyä ku sieltä natures Ownilta sais niitä, eipä ollu niitten vihkosessa ainakaan kovin hyvää valikoimaa tarjolla meikäläisen makuun hintoja en katellu vakuuttivat tosissaan että halpoja ovat kyllä

Ja vielä se että on aika epätoivosesti mun perään koittanu se kaveri soitella ja laitto viestinkin, että kovin hyvin laajenee (enkö muka haluaisi mukaan tienaamaan)

Jaa-a vai semmonen puhelinliittymä tulossa. Se verkon vuokraaminen ei todellakaan ole ilmaista. Puhumattakaan siitä että, jos liittymästä toiseen soitellan ilmaiseksi, tarvitaan lisää kapasiteettiä, jota taas saa ostaa verkon toimittajalta (Nokia, Ericsson, etc) ja sekään ei ole ilmaista. Firma tarvii myös oman Home Location Serverin joka on saatanan kallis tai voi tietenkin vuokrata sen joltain operaattorilta joka sekin maksaa maltaita.

Faktat tuntien, vaikuttaa mätäkuun jutulta......

Originally posted by Hulkki
Se mikä siinä oikeasti kiinnosti, oli nimenomaan toi PGOne -kännykkäoperaattori ja lakimuutos (operaattorinvaihto ei edellytä numeron vaihtoa) mutta kävi ilmi, että se on sidottu yhteen ton Nature's Own -homman kanssa. Eli jos haluaisi tehdä "pisnestä" halvemmalla kännykkäoperaattorilla joutuisi olemaan samalla mukana tossa kulutushyödykkeiden verkostohuijauksessa.

Ei kiitos.

Mua kiinnosti kanssa "mahdollisuus" puhua 50% halvempia puheluita. Kännykkäliittymää kokeilen jahka se tulee suomen markkinoille.

Bisnestä tehdessä joutuu tosiaan olemaan mukana ja tilaamaan 75€ viikossa tuotepaketteja - saa muuten pestä hiuksia, kuoria kasvoja, vahata sääriä ja syödä herahernesoija proteiinia todella paljon ettei ala purkkivuori eteisessä kasvamaan. No kaikilla opiskelijoilla on 4 x 75€ kuukaudessa investoida omaan firmaan.

Mä sain sen käsityksen siitä hommasta että mun pitää kerätä oma organisaatio, huijata omia kavereita mukaan joiden ostoksista mä saan provikkaa. Mutta kun jokaisella henkilöllä on oma organisaatio niin miten ihmeessä niistä vois saada hyvin provikkaa se max 1350 euroo viikossa, kun mä kuuluisin jonkun organisaatioon joka olis ottanut mut mukaan ja se taas jokun toisen jne... Toi hommahan paisuu ihan paksuksi niin jääkö muka myöhemmin mukaan tulleille mitään provikkaa, vähän haiskahtaa paskalle koko juttu.

Ja ne protskut kyllä on ihan vitun kalliita 660 g 20-25 euroo, kun mä oon tottunut ostamaan heraa 12 euroo/kg.

Originally posted by Paukkurauta
Mä sain sen käsityksen siitä hommasta että mun pitää kerätä oma organisaatio, huijata omia kavereita mukaan joiden ostoksista mä saan provikkaa. Mutta kun jokaisella henkilöllä on oma organisaatio niin miten ihmeessä niistä vois saada hyvin provikkaa se max 1350 euroo viikossa, kun mä kuuluisin jonkun organisaatioon joka olis ottanut mut mukaan ja se taas jokun toisen jne... Toi hommahan paisuu ihan paksuksi niin jääkö muka myöhemmin mukaan tulleille mitään provikkaa, vähän haiskahtaa paskalle koko juttu.

Sehän noissa nimenomaan on että tottahan kaverit puhuu : kyllä siinä jussilan-poika (nimi muutettu) saattaa avo-mersun ostaa, kun suoritetaan varojen uudelleen jako; pyramidin yläpäähän rahat alapäästä.

Voi laskea esim. laittamalla 3:sta potenssiin että moneenko kierrokseen suomenkin väki riittää. Kyllähän noihin mukaan kannattaa lähteä jos on perustaja-jäsen... Mutta siinä vaiheessa kun kolmas kaveri samalla viikolla houkuttelee "tosi jännään miitinkiin" alkaa olla myöhäistä...

Suositut

Back
Ylös Bottom