Nature/Natural?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EKKS
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Eli en ole varma nimestä että onko se nature vai natural mutta tämmöinen "firma" kauppaa kaikkea proteiineista shampoihin ja kaikki jotka ovat käyneet "kahvilla" kuuntelemassa yrityksen filosofiaa tietävät mistä on kyse elikkä oletko mukana toiminnassa vai kieltäydyitkö hommasta??? ja perusteluja miksi suostuit tai kieltäydyit. itse olen kuullut epämääräistä juttua kavereilta hommasta ja vähän aikaa sitten kaveri pyysi kaljalle ja siellä sitten olikin homassa mukana oleva selittelemässä firman toimintaa ja lupailemassa suuria rahoja kun saat näin ja näin monta mukaan toimintaan ja näin ja näin moni ostaa puhelin liittymän...

minua kyllä vähän epäilyttää koko homma ja siksi en kovin helpolla rupea mitään "paketteja" ostelemaan taitaa koko homma olla vähän :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by EKKS
...vähän aikaa sitten kaveri pyysi kaljalle ja siellä sitten olikin homassa mukana oleva selittelemässä firman toimintaa ja lupailemassa suuria rahoja kun saat näin ja näin monta mukaan toimintaan ja näin ja näin moni ostaa puhelin liittymän...

Ei satana... mulle kävi noin just tänään (eli eilen). Inttikaveri soitti ja pyys Vantaalle johonki infotilaisuuteen. Siellä sitten kuunneltiin jorinoita. Kyseessähän on siis ilmiö nimeltä välitysmarkkinointi. Ollaan tietyn kaupan asiakas ja kerrotaan kaupasta kavereille jotka kertovat kavereilleen jne... kun asiakasverkko kasvaa, saat rojalteja sitä mukaa mitä enemmän olet onnistunut kahmimaan uusia asiakkaita.

Kaverin serkku tienaa sillä systeemillä kuulemma tonnin viikossa ja se on ollu mukana vasta kolme kuukautta. Tosin tämä serkku oli myös ottanu sen homman aika tosissaan. Oli hommannu läjäpäin uusia markkinoijia.

En epäile etteikö toimisi. Itse tuskin tulee vielä mentyä mukaan johtuen kyseisen firman suppeasta tuotevalikoimasta. Homma vaatii se tietyn alkupanostuksen lisäksi vielä orjallista saman kaupan asiakkuutta (vähintään 75 eurolla pitää ostaa kamaa kuukaudessa). Ainoa mikä kiinnosti oli lisäravinteet mutta ei ne kovin erikoisilta vaikuttaneet. Muutenhan niiltä löytyi sitten kosmetiikkaa (:rolleyes: ), puhdistuskemikaaleja mm. autoille ym (en omista autoa) ja hygieniatuotteita. Ja heinäkuussa tulee tosiaan uusi kännykkäoperaattori josta mä en jaksa tässä kertoa enää enempää.... mutta sekin vaikutti aika mielenkiintoiselta: kun saat kavereita houkuteltua operaattorin asiakkaaksi, saat rojalteja jokaisesta heidän soittamastaan puhelusta. Että sillai.

Tämä välitysmarkkinointilafka oli sellanen kuin Life Design Group ...ja se tuotteita valmistava firma oli ruotsalainen Nature's Own.

PS. EKKS, näytettiinkö sulle sellasta pientä vihreätä vihkoa vai saitko ihan täyden monikalvoesityksen? ;)

Re: Re: Nature/Natural?

Originally posted by Andy_T
Kaverin serkku tienaa sillä systeemillä kuulemma tonnin viikossa ja se on ollu mukana vasta kolme kuukautta.

:eek: Missäs se naapuri oli tosta värssystä?

Verkostomarkkinointibisneksessä on aina samat myyntipuheet. Aina löytyy jonkun serkun vävyn kummin siskon kaveri, joka kolmen päivän mukanaolon jälkeen tienasi 800 000 euroa / kk ja haistatti pitkät työpaikalleen, pomolleen, vaimolleen ja lapsilleen sekä julkaisi 12-osaisen elämänkertansa ja voitti Nobelin rauhanpalkinnon.

Heh, minäkin jouduin juuri kuunteleman samaisen aiheen. Ihan sitä samaa kuin muutkin vastaavat, ei niin mitään uutta...
Perusprotskun hinta oli muuten sitten 50 eskoo kilo ja C-vitamiinit 7 eskoo, että asiakkaista voipi tulla pula. Paitsi, eihän se ole mikään ongelma näissä, kun itseasiassa kenenkän ei edes tarvitse tuotteita ostaa...:rolleyes: Onneksi näitä ei joudu kovin usein kuuntelemaan.

Re: Re: Re: Nature/Natural?

Originally posted by mikakor
:eek: Missäs se naapuri oli tosta värssystä?

Originally posted by Tomi
Verkostomarkkinointibisneksessä on aina samat myyntipuheet. Aina löytyy jonkun serkun vävyn kummin siskon kaveri, joka kolmen päivän mukanaolon jälkeen tienasi 800 000 euroa / kk ja haistatti pitkät työpaikalleen, pomolleen, vaimolleen ja lapsilleen sekä julkaisi 12-osaisen elämänkertansa ja voitti Nobelin rauhanpalkinnon.

Huom. Mä en yritä markkinoida tota kenellekään. enkä usko että tää mun kaveri puhu mulle paskaa serkkupoikansa menestyksestä. Pointti on siinä että jotta tuon homman saisi tuottavaksi niin pitää nähdä todella paljon vaivaa ja omata todella hyvät suostuttelutaidot että saa tarpeeksi ihmisiä vaihtamaan liikettä/kauppaa ...ja maksamaan ensin liittymisestä 450+ euroa ja sitten 75 egee joka kuukausi. Jos siihen pystyy niin on ansainnutkin rahansa. Mulla vaan ei ole viitseliäisyyttä tai taitoa saada porukkaa houkuteltua tuohon mukaan. Ja kuten tuli todettua, niin kyseisen kaupan valikoima on niin suppea että sekin jo nostaa kynnystä. Toinen asia on jos mukana olisi esim. elintarvikkeet, silloin siihen pistetyt rahat tulisivat aika noepasti takaisin.

Mulle tuli toi sama juttu eteen. Eli siinä pitäs hankkia kaksi "jalkaa" ittelleen, eli saada kaksi kaveria mukaan. Nää sitten taas nykii alleen 2 kaveria kumpikin jne. Kun hankinnat alapuolella kasvaa, tulee rahaa enemmän. Mukanaolo kesti vuoden, jonka jälkeen viimeistään pitää tehdä pieniä lisähankintoja ettei tipahda pois. Jos tipahtaa pois, ei "pyramidi" hajoa vaan allaoleva ottaa paikan.

En mennyt mukaan.. Olisi tässä vielä tietenkin mahdollisuus mutta en oo jaksanu ajatella koko asiaa.

Siinä tuoteluettelossa oli lisäravinteissa mm. kreatiinitabletit, protsku(sisältää mm. herneproteiinia) jne. Se äijä joka kerto mulle tästä sanoi että "Norjan hiihtomaajoukkuekkin käyttää näitä" ja "kaveri joka käy salilla sano että on tosi jees". Mutta, pointtihan ei ole se että tuotteet pitäis saada myyntiin, ne on lähes sivuhomma tässä.

Re: Re: Re: Re: Nature/Natural?

Pointti on siinä että jotta tuon homman saisi tuottavaksi niin pitää nähdä todella paljon vaivaa ja omata todella hyvät suostuttelutaidot että saa tarpeeksi ihmisiä vaihtamaan liikettä/kauppaa ...ja maksamaan ensin liittymisestä 450+ euroa ja sitten 75 egee joka kuukausi. Jos siihen pystyy niin on ansainnutkin rahansa.

Samaa paskaa yritettiin mulle ja kaverille eräissä bileissä kaupata, mutta muuta siitä ei tullut kuin hyvä väittely. Ja minun mielestä kukaan verkostomarkkinoinnilla rikastunut ei oikeasti ansaitse penniäkään niistä rahoista, jotka on paskaa puhumalla kusettanut hyväuskoisilta.

Tämä sälli (vuosi kauppaopistoa takana), joka meitä yritti rekrytä, kuvasi verkostomarkkinointia samanlaiseksi kaupankäynniksi kuin mitä esim. Nokia tekee. No, hieman saatoin olla humalassa, mutta en niin humalassa. Jos suoraan sanotaan, että "ei sun tarvi koskaan oikeesti myydä mitään, mutta rahaa tulee silti kuin saavista kaataen", niin onhan hommassa jotain mätää. Joku poor bastard ne pyramidin huipulla olevien Corvetet kuitenkin maksaa, enkä usko, että se tapahtuu kyseisten kosmetiikkatuotteiden huikealla myyntimenestyksellä.

My 2 cents.

Huom. Mä en yritä markkinoida tota kenellekään. enkä usko että tää mun kaveri puhu mulle paskaa serkkupoikansa menestyksestä. Pointti on siinä että jotta tuon homman saisi tuottavaksi niin pitää nähdä todella paljon vaivaa ja omata todella hyvät suostuttelutaidot että saa tarpeeksi ihmisiä vaihtamaan liikettä/kauppaa

Mä oon Tomin kanssa samoilla linjoilla eli aina on joku 'helvetin'hyvin tienaava esimerkkinä. Töitä tuo vaatii siinä missä muutkin myyntihommat. Vähän on vaan kieroutunut kuva noista kokouksista, kun kerran olen moisessa ollut mielenkiinnosta mukana. Mitään ei käytännössä tarvitse tehdä ja rahaa kolisee ovista ja ikkunoista:rolleyes: . Musta vaan tuntuu, että tämä miljoonia nukkuessaan tienaavat saattaa 'hieman' liioitella omia tulojaan. Tuolla tavallahan on helppo saada lisää porukkaa mukaan ja näin kasvattaa sitä tiliä.

Kaippa noissa pyramidin huipulla voi hyvin tienata, mutta eipä siellä pyramidin alapäässä.

Noi jutut voi toimia siinä mielessä, että osa porukasta todellakin tienaa paalua kun näkee hieman vaivaa. Hommaan pitää päästä vaan niin alkuvaiheessa että pyramidillä on vielä rutkasti kasvuvaraa. Lisäksi pitää asennoitua siihen että homma loppuu jossain vaiheessa, mutta siinä sivussa on jo mahdollisesti ehtinyt tienata hyvät massit. Ja voihan tuossa olla ihan rehellinenkin uusia 'jäseniä' värvätessään jolloin eettistä ristiriitaa ei ole.

Nimim. Ei Mukana Ollut Millään Tasolla

Originally posted by EKKS
Eli en ole varma nimestä että onko se nature vai natural mutta tämmöinen "firma" kauppaa kaikkea proteiineista shampoihin ja kaikki jotka ovat käyneet "kahvilla" kuuntelemassa yrityksen filosofiaa tietävät mistä on kyse elikkä oletko mukana toiminnassa vai kieltäydyitkö hommasta??? ja perusteluja miksi suostuit tai kieltäydyit. itse olen kuullut epämääräistä juttua kavereilta hommasta ja vähän aikaa sitten kaveri pyysi kaljalle ja siellä sitten olikin homassa mukana oleva selittelemässä firman toimintaa ja lupailemassa suuria rahoja kun saat näin ja näin monta mukaan toimintaan ja näin ja näin moni ostaa puhelin liittymän...

minua kyllä vähän epäilyttää koko homma ja siksi en kovin helpolla rupea mitään "paketteja" ostelemaan taitaa koko homma olla vähän :david:

Ei jumalauta mun pari kaverii on kaks mukana tos hommas..sit ne luulee tekevänsä viel "bisnestä".käy sääliks niitten puolesta,kumpikaa ei oo tienannu paljo paskaakaa vaik ne ravaa kokoaja vaik missä tilaisuuksis.Vittu et ihmiset on helposti kusetettavissa:thumbs:

Ei kukaan vakavissaan luulekkaan että sieltä rahaa niillä perhanan purkeila purnukoilla tulee.

Kännykkäliittymä jossa tulee olemaan tosi halvat hinnat. Se on se miksi ne teidän kaverit hommaan lähtee.

Re: Re: Nature/Natural?

Originally posted by johtaja
Ei jumalauta mun pari kaverii on kaks mukana tos hommas..sit ne luulee tekevänsä viel "bisnestä".käy sääliks niitten puolesta,kumpikaa ei oo tienannu paljo paskaakaa vaik ne ravaa kokoaja vaik missä tilaisuuksis.Vittu et ihmiset on helposti kusetettavissa:thumbs:

Mullakin muutama kaveri oli aikanaan myymässä jotain pyöränlukkoja yms. Sukulaisia kai ne "pakotti" jotain ostamaan, mutta vielä taitaa suurin osa tavaroista jossain kaapissa olla. Olin itsekin kerran värväystilaisuudessa, hauskat jutut kyllä oli ja puvut viimeisen päälle, rahaa oli kuulemma niin paljon ettei meinannu paskalle taipua.
:worship:

hyvä FAQ verkostomarkkinoinnista
http://koti.mbnet.fi/mantynen/ukk.htm

Tiedän myös yhen tyypin, joka värvää kuntosaleilta parikymppisiä vasta stadiin muuttaneita pimuja perustamaan oman yrityksen.

Se käyttää näitä pimujen yrityksiä omiin tarpeisiinsa liekö sitten rahanpesua vai mitä, tän kundin omat luottotiedot on mennyt jo aikaa sitten ja se on aika paljon velkaa. Aina sama kuvio: vasta tänne muuttanut nuori tyttö, joka ei tunne täällä juuri ketään; useassa tapauksessa tuttavuus on syntynyt kuntosalilla; ja tyttö ei tiedä myöskään yrittämisestä mitään.

Mä en kanssa ymmärrä niitä rasittavia ihmisiä, jotka puoliväkisin repivät kuuntelemaan jotain uuno-petteriä, joka kertoo siitä kuinka ketäkin on rikastunut ja kuinka paljon. Ja kuinka hekään ei aluksi uskonut siihen, mutta sitten kun kokeilivat niin heti sai vaihtaa auton ja asunnon isompaan, että kaikki rahat mahtuisi sisälle.

Sekin kertoo jotain kusetuksesta, kun myynti on toisarvoinen asia, ainoa mikä painaa on se, että maksat liittymismaksun ja kk-maksun. Eikös sitä yleensä kaupanteolla rahaa tehdä, eikä sillä että kerätään vaan hölmöjä mukaan??:david:

Originally posted by naiskovis
Tiedän myös yhen tyypin, joka värvää kuntosaleilta parikymppisiä vasta stadiin muuttaneita pimuja perustamaan oman yrityksen.

Se käyttää näitä pimujen yrityksiä omiin tarpeisiinsa liekö sitten rahanpesua vai mitä, tän kundin omat luottotiedot on mennyt jo aikaa sitten ja se on aika paljon velkaa. (...)

Heh, kuulostaa ihan yhdeltä (valitettavasti) tuntemaltani tyypiltä, paitsi että ko. häiskä on ns. tuulennussima vinkuheinä, joka ei tod. käy salilla :D

Alkuperäiselle antaisin neuvoksi pysyä visusti erossa kaikenlaisesta verkostomarkkinoinnissa. On täysin hlökohtainen mielipide ja osin kokemuksenkin kautta tullut, mutta en voi kyllä suositella kellekään.

Huom. Mä en yritä markkinoida tota kenellekään. enkä usko että tää mun kaveri puhu mulle paskaa serkkupoikansa menestyksestä.

Tuossahan se koko verkostomarkkinoinnin idea onkin, kukaan ei usko kaverinsa kusettavan. Jos kuka tahansa mu kertoisi saman jutun, ei sillä olisi uskottavuutta. Hyvässä lykyssähän kaverisi saattaa itsekin uskoa serkkunsa tienesteihin. Kukahan sen kaverisi onkaan mahtanut värvätä ko. markkinointiin mukaan?

Originally posted by maximillian
Ei kukaan vakavissaan luulekkaan että sieltä rahaa niillä perhanan purkeila purnukoilla tulee.

Kännykkäliittymä jossa tulee olemaan tosi halvat hinnat. Se on se miksi ne teidän kaverit hommaan lähtee.
:david: tekis mieli hypätä tosta ikkunasta ulos ku kuuntelee "teidän" juttuja..no ei. samat jutut oon kuullu miljoonaan kertaan.tiedäksä et sen pg1 vai mikä liitymä se nyt olikaan,niin sen piti tulla jo joskus viime syksynä.sit se siirty tammikuuhun,sen jälkeen toukokuu..

...

Mulla frendi innostui jostain tällaisesta samallaisesta, piti maksaa 450-600 Dollaria ja sai 32g kultaa, sekä "asiakkaiden" kertyessä välityspalkkioita sen mukaan, mitä pyramidi laajeni. Hänkin puhui vaahto suussa jostain halsuan isännästä, joka oli käärinyt huimat paalut...

Jos rikastuminen/rahan rankkiminen olisi näin helppoa, niin miksei tästä puhuttaisi enenemmän tai miksi tätä eivät sitten kaikki harrasta...?

Suositut

Back
Ylös Bottom