Natural Palkkari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kakarot!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Moro!
Mä oon se ketä matkustaa paljon kolmannessa maailmassa, vaihoin nickkiä jossain vaiheessa.. tota..

Mikä olis paras palkkarin korvike:

1. Maito
2. Kananmunat
3. Rahka/jogurtti

Itse vetäisin fantaa, ja ruoka päälle. Tietty jos haluaa hifistellä niin siinä ruuassa ei olisi juuri rasvaa ja kuituja. Oon ymmartänyt että noi valkuaiset pilkkoutus suht nopeesti mahassa. Ja kana myös.

Banaani naamariin ja sitten vaikka tonnikalaa. Tuossa maitorahkassa on se ongelma, että siinä on (käsittääkseni) maitoproteiinia, joka ei kovin nopeasti imeydy.

Lämmintä ruokaa, jossa on esim. kanaa tai kalaa rutkasti sekä vaikkapa valkeaa riisiä tai pastaa. Sitä vedetään vaikkapa 15-60min reenin jälkeen (niin äkkiä kuin mahdollista) niin iso annos kuin napa vetää.

Jos ei ole lämmintä ruokaa saatavilla, niin semmoinenkin olisi passeli, että leivän päälle/väliin pirusti kalkkunaa, kanaa tai kalaa. Molempia saa olla reilusti, protulähdettä (kala tai kana) sekä hiilarinlähdettä (sitä leipää, saa olla reenin jälkeen vaaleampaakin leipää).

Maito. Jogurttikin ajanee saman asian, vaikka niitä taitaa olla nykyään miljoonia erilaisia, en tiedä mitä ne kaikki sisältävät.

Tahvo Tohveli sanoi:
Maito. Jogurttikin ajanee saman asian, vaikka niitä taitaa olla nykyään miljoonia erilaisia, en tiedä mitä ne kaikki sisältävät.

Maidon keseiini nyt on ehkä hitain proteiini imeytymään, en minä sitä ainakaan palautukseen suosittelisi ensisijaisesti. Toki sitten vaikka maitoa jos mitään muuta ei muka saatavilla ole.

Iivilin vinkeillä minä lähtisin eteenpäin jos ei jauhoihin mahdollisuutta olisi.

Timba79 sanoi:
Maidon keseiini nyt on ehkä hitain proteiini imeytymään, en minä sitä ainakaan palautukseen suosittelisi ensisijaisesti. Toki sitten vaikka maitoa jos mitään muuta ei muka saatavilla ole.

Joo, valitsin noista kysyjän esittävistä vaihtoehdoista, tokihan sitä saisi "parempia" yhdistelmiä, jos alkaisi väsäämään muista aineksista, vaikken olekaan hirveän vakuuttunut noiden eri imeytymisnopeuksien merkittävistä hyödyistä usein ruokaa syövillä ihmisillä. Sitä paitsi onhan siinä heraakin siinä maidossa. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kipi I sanoi:
Litra jogurttia! Ei se liha imeydy sen nopeammin kuin rahkakaan! Ehkä vielä hitaammin.

Tämä on kyllä varmasti totta kun enemmän asiaa ajattelee. Että ei se maito ehkä sittenkään ole niin huono vaihtoehto. Kiinnostaa kyllä silti tietää, että jos on päivittäin maitoa saatavilla, niin miksei samalla jotain protujauhoa? Vie vaikka mukanaan jos jostakin ei saa, muutamalla kilolla pärjää jo palautusjuomakäytössä todella pitkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom