Naturaali enkat MM/SM tasolla???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki on natuja, ennen kuin kärähtää.

Originally posted by rottweiler
Löytyisikö tietoa/faktaa: tuloksista jotka on tehty ilman `APUJA´

Jarmo Virtanen on tehnyt IPF:ään 870 kg sarjaan 82,5 kg. Varusteilla, jotka eivät ole ihan yhtä hyviä, kuin nykyään on. Kohta joku rupeaa kyselemään perusteluja. 100 prosenttisia perusteluja ei ole, mutta olen keskustellut asiasta sellaisen henkilön kanssa, jolla on tietoa sen aikaisten huippujen aineiden käytöstä ja Jarmo kuulemma olisi puhdas.

Tämä on näitä kysymyksiä, mihin ei kenenkään kannatta vastata...
siis mistä kukaan voi, että kuka on ollut menneisyydessä natu ja kuka ei?

rottweiler:
Parhaiten tiedät kuinka pitkälle pääset natuna on tämä keino: treenaat itse natuna niin pitkälle kuin voit/haluat?
itseesi pystyt luottamaan, toisten rehellisyydestä ei kukaan voi koskaan mennä takuuseen.
Kuinka moni nykyään uskoo, että suomen hiihtäjät olivat naturaaleja 60-70 luvuilla?
en minä ainakaan.

...ja kun kehityksesi natuna loppuu, niin älä ekana kuvittele, että kukaan muu ei ole voinut päästä natuna pitemmälle. Paljonkin pitemmälle.

Originally posted by JohnnyB
Aivan, tämä threadi ansaitsee 5 x :david: ja :down:
JohnnyB on oikeassa threadi on aivan asiaton JOTEN POISTA threadi.mutta tulipahan asia selväksi:( monet kerran on näillä sivuilla ollut näitä tulos tinkaamisia,taitaa ne nyt ainaki vähentyä. Poltin näppini nyt ja sillä selvä,Seuraavaksi poltan koneeni ja vedän kännit:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom