"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Natu ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

Jos tämä homma olisi mulle henki ja elämä ja tavoitteet sekä valmius niihin panostamiseen sen mukaiset, niin luultavasti ottaisin kyllä tehopuurot käyttöön. Aika monet täällä tuntuu olevan linjalla ei ikinä eikä missään olosuhteissa, mutta mulle tää ei ole mikään periaatekysymys eikä elämästä kuitenkaan selviä hengissä elämäntavoista riippumatta. Pelkästään omaksi ilokseen ja vaatimattomilla tavoitteilla nostellessa ei vain ole mitään syytä eikä järkeä turvautua vipapskonsteihin tai ottaa niihin kuitenkin liittyviä riskejä.

Jos Ephedra-capsit lasketaan, niin kokeilin. Meniköhän kaks-kolme viikkoa, niin alkoi sattumaan rintaan niin saatanasti (vasemmalle puolelle), että näin parhaaksi lopettaa kokonaan. Siitä on nyt viisi vuotta aikaa, ja sen jälkeen en ole kyllä koskenut minkäänlaisiin aineisiin tuohon liittyen.

Käytin niitä painonpudotus-mielessä, joten en tiedä, lasketaanko sitä roinaamiseksi.

Natu nyt ja varmaan tulevaisuudessakin. En usko, että koskaan tulen natuna saavuttamaan ihannefysiikkaani, mutten kuitenkaan halua lähteä leikkimään terveydelläni ja roinaliha = lainaliha ;).

En kuitenkaan tuomitse ketään horkkaajaa, jokaisen oma valinta.

Efeä tullut käytettyä 17v lähtien, aina sillon tällön treeniboosterina. Parit dieetit oon kanssa pistänyt menemään, ainakin on mukavasti piristänyt päiviä. Mutta ei tota voi laskea imo roinaamiseksi. :D

En jaksa tätä touhua niin todesta ottaa, että roinaamaan alkaisin. Kyllä se lihas saa mulle tulla treenillä ja ruualla tai muuten jääköön tulematta.

Natu kai sitä. Kovasti horkka kiinnostaa mutta niin kauan ku tää treenaaminen on tällasta sähellystä niin ei ole järkeä mitään ottaa:) sitten kun saadaan treenit kuntoon ja iso vaihde silmään niin katellaan uudelleen.

Natu nyt ja varmaan tulevaisuudessakin. En usko, että koskaan tulen natuna saavuttamaan ihannefysiikkaani, mutten kuitenkaan halua lähteä leikkimään terveydelläni ja roinaliha = lainaliha ;).

En kuitenkaan tuomitse ketään horkkaajaa, jokaisen oma valinta.

Vähän on mielipiteet muuttuneet. Kauheesti en arvosta pertti-perusjätkää kuka horkkaa. Kisaajat ja ammattiurheilijat erikseen, jossa menestymiseen jo melkeen vaaditaan aineita.
Itse tosiaan aion pysyä natuna. Vaikka isoks tekisikin mieli niin en halua valehdella ihmisille ja ei sitä oikeen kehtaa myöntääkkään. Paskaa tulis vaan niskaan.

Itse tosiaan aion pysyä natuna. Vaikka isoks tekisikin mieli niin en halua valehdella ihmisille ja ei sitä oikeen kehtaa myöntääkkään. Paskaa tulis vaan niskaan.
Oot oikeassa. Jos on voiman pimeälle puolelle astunut, niin siitä kannattaa pitää naamansa kiinni ko. asiasta, ainakin kun liikutaan ''tavallisten'' ihmisten porukoissa, jotka eivät ymmärrä oikein. Heille roinaaja on melkein kuin rikollinen. Salkkaritkin nosti saliharrastuksen statuksen kattoon kukkahattutätien keskuudessa.

Rojutelkoot muut mun puolesta, kuhan sellainen pienempien/natujen kyykyttäminen jää pois.

:pano::pano:

Natuna mennään, mutta olen melko varma että ainakin efedriiniä tulen joskus kokeilemaan. Onneks mulla ei ole harmainta aavistusta mistä roinaa edes saa, joten siltä kantilta olen turvassa vaikka mieli joskus tekisi =D.

Natuna räpellän, enkä toivottavasti koskaan mitään ala käyttämäänkään. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom