Natrium ja lihasten repeily

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Samoilla linjoilla. En ole ikinä oikeastaan mittaillut hormoonitasoja, mutta voisihan sitä testauttaa estrogeenit yms. myös kun tuntuu sitä kuivuutta kehossa riittävän. Olen ymmärtänyt että estrojakin tarvitaan. Niin monta muuttujaa tosin että aika arpominen...
Varmaa tiedätkin mutta estrot jos tontissa jänteet huutaa nii vitusti että treenistä tule vittuakaa, kyrpä ei toimi ja jos toimii nii vitullakaan ei meinaa tulla.

Varmaa tiedätkin mutta estrot jos tontissa jänteet huutaa nii vitusti että treenistä tule vittuakaa, kyrpä ei toimi ja jos toimii nii vitullakaan ei meinaa tulla.
On tuo tiedossa, ja kaikki muu toimii paitsi palautuminen on surkeaa ja paikat ruutikuivat. Mutta voihan se silti olla vähäistä estroa vaikka pippeli toimisikin? Ensi viikolla koitan saada aikaiseksi Synlabiin jotain mittauksia.

On tuo tiedossa, ja kaikki muu toimii paitsi palautuminen on surkeaa ja paikat ruutikuivat. Mutta voihan se silti olla vähäistä estroa vaikka pippeli toimisikin? Ensi viikolla koitan saada aikaiseksi Synlabiin jotain mittauksia.
Toivotaan että tuon saisi selville mistä johtuu,kuulostaa hyvin vittuimaiselta vaivalta tuo

Viimeksi muokattu:

Kaiken muun spekulaation lisäksi tuli mieleen myös mahdollinen tuo sinun asetyylisalisyylihapon pitkäaikaiskäyttö. Sekin vaikuttaa lihasten palautumis prosesseihin kuten muutkin tulehduskipulääkkeet. Ei niin pahasti kuin vaikka ibuprofeeni mutta kuitenkin.

Voisi olla yhtenä tekijänä aiheuttamassa lihasrepeämiä. Myös vähän sumentaa kipuja / huonoja tuntemuksia jos joku paikka ilmoittelee itsestään. Tokikaan et voi siitä todnäk luopua kun isommat terveys asiat kyseessä.

Kaiken muun spekulaation lisäksi tuli mieleen myös mahdollinen tuo sinun asetyylisalisyylihapon pitkäaikaiskäyttö. Sekin vaikuttaa lihasten palautumis prosesseihin kuten muutkin tulehduskipulääkkeet. Ei niin pahasti kuin vaikka ibuprofeeni mutta kuitenkin.

Voisi olla yhtenä tekijänä aiheuttamassa lihasrepeämiä. Myös vähän sumentaa kipuja / huonoja tuntemuksia jos joku paikka ilmoittelee itsestään. Tokikaan et voi siitä todnäk luopua kun isommat terveys asiat kyseessä.
Ei huono aasinsilta 👍 Pitää ottaa työn alle ja tutkia olisiko tuossa oikeasti saumaa olla mahdollinen osatekijä. En kiistää mitenkään tulehduskipulääkkeiden haittavaikutuksia, ja kenties tuolle asa:lle löytyy kelpo korvaava tuote kun alkaa hakemalla hakea.

Ainut syy miksi sitä syön on korkea hb ja hkr. Ne pyörii siinä 185-200 ja 0,52-0,55 välillä nyt viimeisten kahden vuoden aikana, muistaakseni. Ovat olleet korkeat jo ennen korvaushoitoa ja rojuttutelua, ja jos totta puhutaan niin anaboliset eivät ainakaan labramittauksiin ole vaikuttanut, suuntaan tai toiseen.

Ei huono aasinsilta 👍 Pitää ottaa työn alle ja tutkia olisiko tuossa oikeasti saumaa olla mahdollinen osatekijä. En kiistää mitenkään tulehduskipulääkkeiden haittavaikutuksia, ja kenties tuolle asa:lle löytyy kelpo korvaava tuote kun alkaa hakemalla hakea.

Ainut syy miksi sitä syön on korkea hb ja hkr. Ne pyörii siinä 185-200 ja 0,52-0,55 välillä nyt viimeisten kahden vuoden aikana, muistaakseni. Ovat olleet korkeat jo ennen korvaushoitoa ja rojuttutelua, ja jos totta puhutaan niin anaboliset eivät ainakaan labramittauksiin ole vaikuttanut, suuntaan tai toiseen.
Vettä kuitenkin juot paljon jos hkr ja hemo noin korkea etkä polta?

Vettä kuitenkin juot paljon jos hkr ja hemo noin korkea etkä polta?
Juon. Olen koittanut paljon ja vähän vettä, ja siltä väliltä. Suolaa hiton paljon ja normaalisti, ei vaan vaikuta käytännössä. Minua ei turvota ikinä eli nestettä ei kerry. Ja tuo alhainen kehon natrium arvokin on huono merkki. Tosi paljon on koitettu eri keinoja ja luettu sekä opiskeltu, mutta omaa kroopaa ei nyt saa nesteytettyä kuten haluaisi. Isot hiilari määrätkään ei varsinaisesti turvota, kuin vatsaa. Verensokeri ok. Ehkä tuo vuosien asan käyttö voisi olla sen arvoinen vinkki että koitan lopettaa hetkeksi.

Ja en polta, en käytä alkoholia ja trt päällä. Vhh sekaruokavalio pääsääntöisesti, hiilaritankkausta vaihtelevasti. Kehon rasvat noin 12% silmämääräisesti. Veriarvot ja terveys muuten hyvä. Eli kaikki pitäisi olla kunnossa 😀

Juon. Olen koittanut paljon ja vähän vettä, ja siltä väliltä. Suolaa hiton paljon ja normaalisti, ei vaan vaikuta käytännössä. Minua ei turvota ikinä eli nestettä ei kerry. Ja tuo alhainen kehon natrium arvokin on huono merkki. Tosi paljon on koitettu eri keinoja ja luettu sekä opiskeltu, mutta omaa kroopaa ei nyt saa nesteytettyä kuten haluaisi. Isot hiilari määrätkään ei varsinaisesti turvota, kuin vatsaa. Verensokeri ok. Ehkä tuo vuosien asan käyttö voisi olla sen arvoinen vinkki että koitan lopettaa hetkeksi.

Ja en polta, en käytä alkoholia ja trt päällä. Vhh sekaruokavalio pääsääntöisesti, hiilaritankkausta vaihtelevasti. Kehon rasvat noin 12% silmämääräisesti. Veriarvot ja terveys muuten hyvä. Eli kaikki pitäisi olla kunnossa 😀
No on vittumainen homma kun ei meinaa selvitä, no toivotaan että joku ratkasu/selitys vielä löytyy 💪

189 oon pitkä eli en ole mikään massiivinen ilmestys kehonrakennuskriteerein, mutta sanotaanko että äärimitoiltaan ihan kelvollinen :sneaky: Rasvat tosiaan arvioitu, mutta ylemmät vatsapalikat näkyy ja raajat todella suonekkaat. Boosti ollut tosi maltillista aina, mutta tekeminen pitkäj

Rupes vähän huvittaa, kun samaa vaivaa ja nuorena mitattu 188cm (1cm lyhentynyt, kun selkänikamat kulunut) 112kg vatsapalikat näkyy ja lihassäikeet, eikä muhunkaan jostain syystä kerry nestettä. Suolaa vedän reilusti ja elektrolyyttejä. Mä oon sen kokoinen kuin haluan. Nuorena olin +120kg pienillä rasvoilla. Voimaa on mutta esim. penkkiä tekiessä, varoo koko ajan, ettei rinnat repeä. Pari krt yrittänyt varjonyrkkeillä, niin tuntuu että hauikset repeää. En juo alkoholia, mutta tupakoin ja hb on 199. Tupannut olla niin että kun olen isoissa painoissa, joku paikka repeää ja sitten taas pienillä painoilla kuntouttaa ja hilaa itteänsä takas ylös. Mutta olen nyt huomannut, ettei ole pakko nostella maksimi painoja, lihaksen kasvatukseen.

Rupes vähän huvittaa, kun samaa vaivaa ja nuorena mitattu 188cm (1cm lyhentynyt, kun selkänikamat kulunut) 112kg vatsapalikat näkyy ja lihassäikeet, eikä muhunkaan jostain syystä kerry nestettä. Suolaa vedän reilusti ja elektrolyyttejä. Mä oon sen kokoinen kuin haluan. Nuorena olin +120kg pienillä rasvoilla. Voimaa on mutta esim. penkkiä tekiessä, varoo koko ajan, ettei rinnat repeä. Pari krt yrittänyt varjonyrkkeillä, niin tuntuu että hauikset repeää. En juo alkoholia, mutta tupakoin ja hb on 199. Tupannut olla niin että kun olen isoissa painoissa, joku paikka repeää ja sitten taas pienillä painoilla kuntouttaa ja hilaa itteänsä takas ylös. Mutta olen nyt huomannut, ettei ole pakko nostella maksimi painoja, lihaksen kasvatukseen.
Kirjoitit tosiaan minun ajatukseni paperille. Ja itsekin lyhentynyt armeijan ajoista 1,5 senttiä, joten kuiva tuntuu ruoto olevan. Sentti lähtenyt ihan itsestän ja viimeinen puoli senttiä kaularankaoperaation jälkeen.

Perinteinen venyttely on minulle ihan myrkkyä. Dynaamiset nylpytykset muutaman sekunnin pidolla on ok, ja välillä jopa auttaakin. Mutta pääsääntöisesti liike ja ihan treeni tuntuu parhaalta keinolta pitää kroppa kasassa. Rullaus ja hieronta tuntuu kivalta, mutta ei ne oikein muuta tee. Vaikea sanoa varmaksi. Ruokavaliolla on iso merkitys kaikkeen, mutta tätä kuivummista ne eivät ole ratkaisseet toistaiseksi. En edes muista moniko paikka on revennyt. Kerran repesi hauiksesta osa kun kiristin virtausmittaria kaasupulloon, jakoavaimella. Ei ollut suurista voimista kyse, vaan heikoista kudoksista. Tuloksena mustelma ja puolitoista kuukautta lepoa hauikselle. Näitä sattuu.

Nuorempana ei ollut mitään ongelmia tuollaisten repeilyjen kanssa. Sai runnoa ja riuhtoa vaikka miten. Enkä jaksa uskoa että alle 50 vuotiaana muuten terveenä,on vielä niin loppu, että tämän kaltainen rikkoutuminen olisi väistämätöntä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli tämä viestiketju taas mieleen kun Sihvosen mikan IG päivitystä ja sen kommentteja luin. Häneltäkin tässä vaiheessa vain arvaus, mutta ihan mahdollista että jokin säännöllisesti otettava lääke voi altistaa todella vahvasti loukkaantumisille välillisesti yksilöstä riippuen.

Kannattaa kyllä tarkastella, mitä kaikkea käyttääkään ja mihin tarkoitukseen. Tämä siis sen lisäksi että kehonhuolto ja oireilun kuuntelu kunnossa. Lämmittelyt ja treeni tekniikat. Lihasten kiinnitysjänteiden ja lihasten ylirasittumiset treenista yms.

View: https://www.instagram.com/p/Ch6riDxMkdE/?utm_source=ig_embed&ig_rid=95466134-aaf9-4ce9-a5d1-fbbcdbd312e0

Jostain oon lukenu, että suola imeytyis paremmin soluille jos se suola lisätään hiilihapotettuun veteen. En silti usko, että korjaa probleemaa mutta just my two cents. Netistä varmaan löytää asiasta tietoa lisää. Tässä oli ainakin jotain aiheesta:

"Hiilihapotettu suolavesi antaa vieläkin enemmän tehoa aineenvaihduntaa. Hiilihappo saa veden molekyylit pienemmiksi näin niiden imeytyminen solukalvojen läpi on helpompaa. Siten verenkierto ja aineenvaihdunta pysyy esteettömänä. Ei hiilihappo syövytä hampaiden kiilleettä niin kuin joskus uskotellaan vaan se on vichyjen makuaineista tuleva ”sokeri”. Vaikka hiilihappo on lievästi hapanta, sen hyöty aineenvaihdunnalle on kuitenkin käytön arvoista."

Back
Ylös Bottom