natinaa olkapäissä???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juntti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
on sellanen ogelma et oon treenannu 3kuukautta ja eilenkin salilla ollessani tein olka treeniä, eli vipunostoissa sivulle rupesi olkapäät natisemaan.

kotiin päästyäni huomasin että liikuttaessa paukkuu mutta ei satu, teinkö jotain väärin vai eikö kestä olkapäät.(tein 4:silla ja 6:silla ks.liikkeet)

juntti sanoi:
on sellanen ogelma et oon treenannu 3kuukautta ja eilenkin salilla ollessani tein olka treeniä, eli vipunostoissa sivulle rupesi olkapäät natisemaan.

kotiin päästyäni huomasin että liikuttaessa paukkuu mutta ei satu, teinkö jotain väärin vai eikö kestä olkapäät.(tein 4:silla ja 6:silla ks.liikkeet)
Mulla on ainakin 5-6 vuotta olkapäistä kuulunut teräviä pamauksia käsiä pyöritellessä. Mitään kipua tai muuta haittaa ei ole ilmennyt.

Mulla on ollu samaa jo pari vuotta johtuen kylläkin siitä, että rintalihas, hauis ja olkapää repesivät. :) Ei mitää vaivaa kuitenkaan tuottaneet lukuunottamatta traumaa, että pelkään heittää pesispalloa täysillä. :) Ettei siis sama tapahtuisi uudelleen. ;)

Itellä rutisee kans vasen olkapää ilman mitää painojakin. Pientä kipua tossa on aina jos olkapää joutuu jonkinlaiseen venytykseen, esim penkissä tangon ollessa ääriasennossa alhaalla. Eipä tuo normaalia elämää haittaa, joten turha tuosta on stressata. Jos nyt kuitenkin hirveästi huolestuttaa tai tilanne pahenee niin sitten vaa lekurille vihjasemaan et nyt on olkapäässä jotain häikkää.

juntti sanoi:

Itellä rutisi aikaisemmin kovastikin, mutta mitä enemmän oon treennannut, sitä vähemmäksi on treenissä paukkumiset jääneet. Vipareissa käsipainoilla tota paukutusta jonkinverran esiintyy vieläkin, mutta esim. ristikkäistaljassa yhdellä kädellä paukkuu jo paljon vähemmän.

juntti sanoi:

Rutina ja naksuminen on normaalia. Kipu ei.

Mullakin naksaa vasen olkapää ja vihloo melko tuntuvasti, kun on saanu sarjan tehtyä.. :itku:
Vipunostot ottaa kieltämättä ihan eniten olkapäihin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom