BB PRO Nathan De Asha

Brutally assaulted, yks porku mahaan.

Onhan se tosi, että ei sitä yhtäkään potkua olis pitänyt pistää, mutta näissä kaikissa samankaltaisissa itku kampanioissa on yhteistä se, että pidätetty vastustelee.
Oli se pidätyksen syy nyt mikä vaan, niin kun vastustat pidätystä fyysisesti niin pakkokeinot kilahtaa heti käytöön.
Tässä tapauksessa pitää luottaa mitä Nathan kertoo on totta, muuten ei pysty mihinkään kerrottuun luottamaan, mitä oikeasti tapahtui.
On jo raudoissa saivat ne käteen miten tahansa, tässä vaiheessa tulisi viedä poliisiautoon jolloin pidätys olisi suoritettu.
Video alkaa kun Nathan on raudoissa ja tämän jälkeen sumuttavat naamaan jolloin hän alkaa hoiperrella ja verbaalisesti avautuu poliisille jolloin saa polvesta vatsaan. Itse en näe että hän millään tavalla fyysisesti vastusti pidätystä.
Ehkä hiukan liioiteltu teksti videon thumnail, en tiedä mihin kategoriaan menee, pippuri sumukkeen käyttö naamaan useita kertoja sekä polvi mahaan.

Tuoista IG videosta näkee paremmin mutta ei pysty sanomaan tekeekö poliisit mitä kun hän on maassa. He kuitenkin liikkut siihen tyyliin kuin löisivät mutta vaikea sanoa. Aika nopeasti myös huomaavat kun Nathan maassa että heitä kuvataan joten peittävät tekemisensä.
Sillä oletuksella puhun mitä videoita olen nähnyt, Englannissa ovat kuitenkin onneksi vielä suht kaukana jenkkipoliisien tyylistä toimia.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta mielestani monessa paikassa koronarajoitukset on liian tiukkoja, mutta minun mielesta on turha itkea jos ensin itse rikkoo lakia ja sitten tulee ongelmia. Olen eri mielta monesta eri lakiasetuksesta mutta en silti riko niita ja itke jalkeenpain kun pikkukakara
 
Omasta mielestani monessa paikassa koronarajoitukset on liian tiukkoja, mutta minun mielesta on turha itkea jos ensin itse rikkoo lakia ja sitten tulee ongelmia. Olen eri mielta monesta eri lakiasetuksesta mutta en silti riko niita ja itke jalkeenpain kun pikkukakara

Eli sua pystyy käytännössä vedättämään, aivopesemään, käyttämään hyväksi ja manipuloimaan vaikka loputtomiin.
 
 
Sanoin tuossa taannoisessa kunto checkissä olevansa 6 weeks out. Lähimpänä tuota ajankohtaa näyttäisi olevan tuollainen kisa kuin Puerto Rico Pro.
We'll see...
 
Voi v*ttu tuota Nathanin roppaa. 4 viikkoa dieettiä takana, kisakunto saavutettu.
Ja nyt se mokoma vielä pottuilee kanssakisaajille tyyliin joka toinen päivä, kun TAAS on luvassa cheatti ateriaa 😅
 
upload_2019-9-5_8-30-36.png
 
12 Days out from Prague Pro Show going for the 10th win. Plus as requested a tour of my home from home Prophecy Performance Centre.



1 day out from the Prague Pro. Face to face with my coach, follow along as I show you everything we do in the run up to the last show of the season. Show day video coming soon...



Show day here guys. We all know the result. Watch how it really went down and let me know in the comments who you think should have won.



In this video I take you back to my roots and share some stories from where I grew up and also introduce you to my first coach who get me into bodybuilding. With a little guest appearance from the police.









IFBB Pro Nathan De Asha shares six exercises to add thickness and width to your back.



Quick fire answers to the Q&A I posted on my Instagram story a few days back. 30 second time limit to answer so you get the straight chat from me! Let me know if you want to see more like this.



The first episode in a new series I'll be doing on the channel - ONLY FANS! Giveaways with you guys around the UK to train, eat and chill with me. Enjoy!



Another raw vlog from me and the boys killing legs down at the blue lagoon, Prophecy Performance Centre. This is how my leg training looks at the moment, further down the line as we come close to the shows it will switch up so I'll make sure i keep you guys in the loop!








If you haven't seen already this is why I have been quiet on youtube lately, but I am back now. I have tried to document as much as possible to show you what happens with an injury like this. I appreciate the love and support as always, remember to hit that subscribe button and drop a comment below of any content you want to see now i'm back.




An insight into how my training looks while going through my recovery treatment. Bringing you an upload every Sunday so anything you want to see drop it in the comments.

Appreciate all the kind words and support.


View: https://www.youtube.com/watch?v=r5WOUrCN0A4


A DAY IN THE LIFE WITH NATHAN DE ASHA ON PREP, 90KG DUMBBELL PRESS, SPORTS MASSAGE, GIVE THIS A WATCH!




Nathan Visits One Gym with Elliot To destroy Shoulders, but is there enough weight In a commercial gym for a IFBB PRO?!




Nathan putting the lads through his Leg Day! Most would NOT see this one out!




Inside view of what happens on a Sunday for Nathan down at prophecy, including what kit Prophecy has to offer, AND FUTURE PLANS?!




Nathan Visits Ultraflex Durham Whilst Being 4 Weeks Out, This Is A Tough Session!




TRIP TO SEE NATHANS COACH?! BUT WHO IS IT??
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom