Naru etsii apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Foetoe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo eli, olen 17v/"Mies"/176cm/53kg
Viimeiset kolme vuotta liikunta määräni on ollut kävelyä tietokoneelta jääkaapille joten voitte varmaan päätellä millanen yleiskuntoni on ja miltä näytän..

Pyytäisin apua pääasiassa hartioiden/olkapäiden kehitykseen.. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan, tilanne on se että luut näkyy melkein läpi, salilla käynti ei kuulosta houkuttelevalta ellei siellä ole pilkkopimeää :wall:

Joten osaisitteko auttaa jotakuta joka vasta pääsi irti vakasta tietokone addiktiosta?

istockphoto_2263280_network_cable_cut_off.jpg

Suosittelen lämpimästi ihan vaan aloittamaan salilla MONIPUOLISEN treenaamisen, näytät entistä tyhmemmältä isoine hartioinesi. Ei siellä salilla kukaan pure. ;)

Ite on tullut aikasemmin oltua paljon koneella mut oon nyt vähemmän koneella.Mee toki salille tai muuten asia jää samanlaiseksi kuin nyt tai jopa pahempaan päin.Runsaasti ruokaa ja treenaamista ni paino lähtee nousuun(toivottavasti)

Huh! 176cm/53kg, reippaasti alipainon puolella, keskitysleirilläkö sinua pidetään :) Mutta kyllä se siitä. Salille vaan reippaasti treenaamaan. Suosittelen unohtamaan tuon hartioihin ja olkapäihin keskittymisen ihan suoraan ja katsomaan mieluummin tämän (aloittelijat) osion tärkeistä threadeista jonkin perus 1-jakoisen ohjelman, jossa tehdään aloittelijoille parhaiten sopivia yleisrasittavia perusliikkeitä. Vedät sitten aluksi ohjelmaa esim. 3 kertaa viikossa läpi. Huomaat melko varmasti kuukauden tai parin kuukauden päästä, että voimaa alkaa tulla lisää. Kannattaa unohtaa kaikki ylimääräinen hifistely alussa ja keskittyä perusliikkeisiin. Sinulla menee varmasti pari viikkoa pelkästään siihen, kun harjoittelet erilaisten liikkeiden suoritustekniikat edes tyydyttävälle tasolle.

Treenaa salilla vaan omaan tahtiin siten kuin hyvältä tuntuu ja voimat antaa periksi. Ei kannata hirveästi vertailla omaa treenamista muiden salillakävijöiden tekemisiin tai miettiä mitä muut ajattelee sinusta. Siihen kuluu vaan turhaa energiaa eikä sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä. Ihmisiä ei yleensä edes kiinnosta muiden treenaaminen niin paljoa kuin itse kuvittelee. Rautaa ei missään nimessä kannata lastata tankoon vain sen takia, että hävettää tehdä pikkupainoilla liikkeitä. Jos ei jaksa tehdä sarjoja kuin vaikkapa pelkällä tangolla, niin sitten pitää vaan aloittaa siitä pelkästä tangosta.

Ja muista ruveta syömään kunnolla, muuten ei paino nouse. Jos olet nykyisillä eväillä jo noin laihassa kunnossa, niin treenaamisen aloittaminen ilman lisäsyömistä todennäköisesti näännyttää sinut.

Jos haluat mahdollisimman rauhassa käydä, niin aamulla/aamupäivällä on melko rauhallista ainakin oman kokemuksen mukaan.

Ja tosiaan niinkuin tässä jo kirjoteltiin, niin monipuolisesti kannattaa ruveta tekemään!

Ketään ei ihan oikeasti vittuakaan kiinnosta millaisia naruja siellä käy. Menet vaan puskemaan. Nolompaa on datailla himassa hartiat kyniksi. Kun syöt helvetisti ja nostelet tosissaan ja kehitystä tapahtuu niin jo maistuu datailukin ihan toisella tavalla. Ei tule syyllistä oloa. :lol2:

Huh! 176cm/53kg, reippaasti alipainon puolella, keskitysleirilläkö sinua pidetään :) Mutta kyllä se siitä. Salille vaan reippaasti treenaamaan. Suosittelen unohtamaan tuon hartioihin ja olkapäihin keskittymisen ihan suoraan ja katsomaan mieluummin tämän (aloittelijat) osion tärkeistä threadeista jonkin perus 1-jakoisen ohjelman, jossa tehdään aloittelijoille parhaiten sopivia yleisrasittavia perusliikkeitä. Vedät sitten aluksi ohjelmaa esim. 3 kertaa viikossa läpi. Huomaat melko varmasti kuukauden tai parin kuukauden päästä, että voimaa alkaa tulla lisää. Kannattaa unohtaa kaikki ylimääräinen hifistely alussa ja keskittyä perusliikkeisiin. Sinulla menee varmasti pari viikkoa pelkästään siihen, kun harjoittelet erilaisten liikkeiden suoritustekniikat edes tyydyttävälle tasolle.

Treenaa salilla vaan omaan tahtiin siten kuin hyvältä tuntuu ja voimat antaa periksi. Ei kannata hirveästi vertailla omaa treenamista muiden salillakävijöiden tekemisiin tai miettiä mitä muut ajattelee sinusta. Siihen kuluu vaan turhaa energiaa eikä sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä. Ihmisiä ei yleensä edes kiinnosta muiden treenaaminen niin paljoa kuin itse kuvittelee. Rautaa ei missään nimessä kannata lastata tankoon vain sen takia, että hävettää tehdä pikkupainoilla liikkeitä. Jos ei jaksa tehdä sarjoja kuin vaikkapa pelkällä tangolla, niin sitten pitää vaan aloittaa siitä pelkästä tangosta.

Ja muista ruveta syömään kunnolla, muuten ei paino nouse. Jos olet nykyisillä eväillä jo noin laihassa kunnossa, niin treenaamisen aloittaminen ilman lisäsyömistä todennäköisesti näännyttää sinut.

Täydellisesti sanottu. Rohkas muaki jatkamaan :D

Todellakin rohkeasti salille vaan! Otat täältä palstalta jonkun 1-jakoisen ohjelman, keskityt oikeisiin liikkeiden suoritustapoihin ja alat syömään runsaasti pieniä annoksia päivässä. Itsekin kun alotin salilla käynnin olin huimat 173 cm 47 kg, mutta eipä ketään mörköä kiinnostanut millainen naru olin. Keskityt siihen omaan tekemiseen vaan ja muistat syödä sekä levätä. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katsooko ihmiset niitä narukäsiä, jotka ovat ensimmäistä kertaa salilla vai niitä kokeneempia joilla on meloonit kainaloissa ja katsoo muita salilla kävijöitä vihaisesti silmiin? Omalla salilla jätän ensimmäisen vaihtoehdon kokonaan pois ja näitä superegoja ei katsota hyvällä, jotka luulevat olevansa muita paljon parempia koska ovat käyneet jo sen parisen vuotta salilla.

Pointti on se, että menet ja teet liikkeet oikein etkä välitä muista. Otat nämä superegot jossain vaiheessa kiinni, jolloin voit hymistellä näille päin naamaa.

Joo salille vaan itsekin aloitin myös mahtavista 170cm/45kg mitoista, eikä kukaan tullut ainakaan päin naamaa nauramaan :)

Muista myös että ruokailu on vähintään yhtä tärkeää kuin treeni, lämmin ateria kolmen tunnin välein tuo mukavasti lihaa luiden ympärille.

ajattelin tuota samaa asiaa silloin kun itse aloin käymään pajalla. mutta päädyin siihen tulokseen silloin että onhan ne jotka ovat käyneet monta vuotta niin ovat myös aloittaneet pohjalta. itse olen käynyt täsä parisen vuotta ni en itse ainakaan naura aloittelioille. ennemmin autan tarvittaessa ja aannan ohjeita :) ja myös itsekkin kyselen apua kokeneemmilta ;) syöt helvetisti ja nosta rautaa :thumbs:

Muistan lekuneeni että Miken ja Hulkin lähtöpainot on ollu siellä 50 kympin tietämillä. Mut eipä oo enää:rock: Salille vaan! itekki painoin vuos sitte jotai väliltä 50-60 ja nyt 83-85 samalla 179 cm varrella ja rasvaa et juurikaan ole. Että ei se sultakaan vuotta enempää vie. Voit syödä niin paljon kuin jaksat ja sitte vaikka pitää dietin kun lihaa on kertynyt. Salilla käymiseen jäät koukkuun tosi nopeesti. Ei vie hirveesti aikaa. Ja siitä saa mukavan harrastuksen kymmeniksi vuosiksi jos ei kilpailuihin tähtää. Kropan kehittymistä on kiva seurata:)ja salilla kukaan ei katsele kenekään perään! kaikki joita oikeesti treeni kiinnostaa treenaa vaan omat treenit eikä naureskele kenellekkään!

No pain no gaiN! sopisi hyvin tähän, Itse kun aloitin olin sellainen 164cm/85kg
ja nyt olen 175cm/100kg mutta 10xparemmalla kunnolla ja voimilla! katso tuolta aloittelijoiden alueelta joku hyvä 1-jakoinen ja hyvä bulkki vinkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom