Napalmi Vilponen

Onnea Pasaselle, todella hieno suoritus. Ja ens viikonloppuna sitten lisää pokaaleja kotiin :thumbs: .

Hulkki sanoi:
Siinä olen taben kanssa samaa mieltä, että 2004 SM-kisoissa Vilponen ei todellakaan ollut viimeistellyn kireässä/kuivassa kunnossa, toisin kuin esim. Godzilla Kokkonen (joka olisi IMO ansainnut voiton kyseisessä kisassa).
11.jpeg.jpg

Mike sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/sm2004_raskas/images/11.jpeg.jpg
35.jpeg.jpg

36.jpeg.jpg

13.jpeg.jpg

...

Vilposella parempi selkä, eli voitti kaksi poseerausta (tuplat takaa ja leveä selkä takaa). Kaikissa muissa Godzilla vei Vilposta, ja paikan päällä kireysero oli huomattava Kokkosen eduksi. Tasapisteisiinhän herrat päätyivät, mielestäni vain väärä mies voitti.

Taisteluparin Vilponen-Kokkonen vertailu on todella vaikeaa(siksi päätyinevätkin
tasapisteisiin).
Kokkosen selkä on HUONO, epäkkäät ihan OK, mutta latsit puuttuvat kokonaan!?
Mutta selkä onkin Kokkosen ainoa heikkous..
Vahvuuksina ylivoimainen kireys(vrt. pakarat), ylivoimainen jalkaosasto ja
kovin kokonaismassa.

Timpalla taas tosi symmetrinen kokonaispaketti ja rankka selkä.
Heikkoutena vähän nesteinen kunto, poseeraus välillä puutteellista ja heikohkot pohkeet.

Mike sanoi:
No sun mielestä joo, mutta ei tainnut niin käydä, Napsun kaulassa se mitali on, joten eiköhän se kehonrakentajan isoin lihasryhmä selkä ja sen mahdollinen radikaali puutos ratkaissut tuon.
Kuten sanoin, tasapisteisiin herrat päätyivät, eli voittaja olisi voinut olla kumpi tahansa. Suomessa tosin äärimmäistä kireyttä ei pidetä yhtä merkittävänä arvostelukriteerinä kuin useimmissa muissa maissa (esim. USA:ssa), mikä mahdollisti Vilposen voiton noin "keskenkuntoisenakin". Itse pidin kuitenkin Kokkosen kokonaispakettia parempana.

MEV sanoi:
Toi dennis näyttää melkein eri henkilöltä offseasonilla :D

Kun se kilpailee niin se on niin (haukkukaa vaan homoksi) komeessa kunnossa, että luulis sen sijoittuvan vähän ylemmäksi kisoissa.

PRKL HOMO!!! :D

Niin monta mielipidettä kuin on arvostelijaakin. Tässä tulee esiin se tosiasia, että kuinka vaikeaa tuomareilla on joskus kilpailijoita paremmuusjärjestykseen asettaa.

Minäkin olin ensin ehdottomasti sitä mieltä, että Kokkosen olisi kuulunut voittaa...mutta sitten enemmän tiiraillessani miehien poseerauksia vertailuissa, niin tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että oikea mies voitti. Kehonrakentajan symmetria: niin luontoäidin antama kuin sitten treenillä hankittu lihassymmetriakin on mielestäni...huomio...siis mun mielestä...tärkein juttu eli lihasta pitää olla joka paikassa yhtä lailla, silloin näyttää hyvältä.

Kun yksi lihasryhmä puuttuu käytännöllisesti katsoen kokonaan, niin...ei hyvä.

Multa täydet pisteet jo nyt Vilposelle ja jos ukko saa kireyttä lisää seuraaviin skaboihin, niin katsomossa kyllä mun silmä lepää tässä miehessä :)

Itse en henkilökohtaisesti edes tajua, miten kisasta tuli noinkaan tiukka. Se kokonaispaketti, vilponen oli mun mielestä ihan suvereeni. Mutta timuli sais panostaa tohon kireyteen vähä enemmän. Samaan tiukkuuteen ku vuoden 2000 sm ssä niin HALLELUUJAA :thumbs: Onnea vaan timulille pm ään, rajan takana jo rytisee :D
Pari kuvaa kisoista löytyy täältä
http://www.dbff.dk/CopenhagenGrandprix2005/index.html

Mike sanoi:
eiköhän se kehonrakentajan isoin lihasryhmä selkä ja sen mahdollinen radikaali puutos ratkaissut tuon.
Juuri näin. Eihän siinä nyt ole kahta sanaa, jos toisella on aivan mahdottoman tykki selkä ihan joka suhteessa ja toiselta se puuttuu jokseenkin kokonaan. Ei se hieman kireämpi kunto näin räikeässä erossa auta mitään. Aivan oikea päätös tuomareilta.

Minusta taas Godzilla oli kokonaisuudeltaan parempi kuin Vilponen. Sitä paitsi, tuo tuplat-takaa pose kuva ei anna oikeuksia Godzillan selälle, vaikkei se Godzillan selkä niin kummoinen ole. Kokonaismassa, kireys ja poseeraus oli kuitenkin Godzillan eduksi, joten IMO Godzilla olisi pitänyt voittaa.

Hulkki sanoi:
Kuten sanoin, tasapisteisiin herrat päätyivät, eli voittaja olisi voinut olla kumpi tahansa. Suomessa tosin äärimmäistä kireyttä ei pidetä yhtä merkittävänä arvostelukriteerinä kuin useimmissa muissa maissa (esim. USA:ssa), mikä mahdollisti Vilposen voiton noin "keskenkuntoisenakin". Itse pidin kuitenkin Kokkosen kokonaispakettia parempana.
olen samaa mieltä.

Joo ja mun mielestä Kokkosella pömpötti maha SM-kisoissa kun Big Ronilla konsanaan. No ehkä ei sentäs ihan niin pahasti. :D Myös omasta mielestäni Vilposella oli ehdottomasti parempi kokonaispaketti.

Back
Ylös Bottom