Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tere,aamupäivällä kotiuduttu kisasta ja heti alkuun että totta,todella mahtavasti järjestetyt puitteet saksan kisassa, helvetisti kilpailijoita joka puolelta maailmaa! mustia, valkoisia ja oli jopa yksi punainenkin!no joo se oli joke,,yksi espanjan kilpailija vaan oli aika punakan värinen joita korosti vaaleanpunasine pose housuineen.
taso oli pelottavan kova ja olin aika varma jo itse välillä että en ole edes finaalissa , meikäläisen sarjassa kun oli 23 ukkoa ja aika pirun kovan näköstä porukkaa.Mr Jani "Boosman "kuusinen oli huoltamassa minua tuolla (suurkiitos taas kerran Jani )ja oli sanojensa mukaan itsekkin yllättynyt kisojen kovasta tasosta.
Omasta mielestäni nämä useat kisat ovat opettaneet minua tässä valmistautumisessa eteenpäin monella eri tapaa,ja olen todella tyytyväinen tämän sysksyn/talven saldoon !viimeisessä kekkerissä kuitenkin jo painokin minimissään se 105-106 kg...Ja toisaalta ei olisi mikään ongelma jatkaa tätä vielä jokunen viikko!mutta eiköhän kuitenkin jo tällä erää anneta olla.
Ja nythän on kiva heittää hetkeksi kintaat naulaan .(veikkaan maanantaille jo reeniä itseni tuntien)
Torstaina lähtö vaimon ja parin kaverin kanssa viikon reissuun kanarialle Puerto Ricoon,,,mistä tietää jos jonku paikallisen salibodyskaban löytäs sieltä???heh ei sentään.
Anyways päivittelen joka skabasta kuvamateriaalia heti sen käsiin saatuani,ja pökkään muutaman hauskan tarinan näiltä reissuilta,näissäkun sattuu kaikenlaista pöhlöä aina!kiitoksia kannatuksesta terv Timppa V:dance:
Onko Kuusisen Janilla kisasuunnitelmia tulevaisudessa?Ziisus kraist miten paska kuvaaja tuolla on ollut. Kuka idiootti päästää nettiin puolivalmiita asentoja? Pitäisi kieltää tommoisten kuvien julkaisu. Itseltä ainakin lähtee aina roskiin kuva kamerasta jos pose ei kohdalleen osu. Timpastakin on monta täysin puolivalmista poseerausta jätetty online.
joo on ..... Mutta ei kehonrakennuksessa.Onko Kuusisen Janilla kisasuunnitelmia tulevaisudessa?
No eipa oo napalmi site kovinkaa lihoilla pilattu :(
Isot onnittelut molemmille! Oisiko kuva materiaalia kisoista jossain päin nettiä?
Kun kuvia katsoo niin ei tuossa nyt suuresta oikeusmurhasta ole kyse.Hieno 2 sija,onnea vaan timpalle.Toivottavasti voittoja vielä tulossa.
Timo Napalmi Vilponen sijoittui hienosti 4. miesten kovimmassa Body-sarjassa Men Body II, eli ns. Medium-sarjassa (172-179 cm). Sarja oli todella kovatasoinen, ja siinä kilpaili yhteensä 27 kil