Napalmi Vilponen

"uni"versumi

Tere,aamupäivällä kotiuduttu kisasta ja heti alkuun että totta,todella mahtavasti järjestetyt puitteet saksan kisassa, helvetisti kilpailijoita joka puolelta maailmaa! mustia, valkoisia ja oli jopa yksi punainenkin!no joo se oli joke,,yksi espanjan kilpailija vaan oli aika punakan värinen joita korosti vaaleanpunasine pose housuineen.
taso oli pelottavan kova ja olin aika varma jo itse välillä että en ole edes finaalissa , meikäläisen sarjassa kun oli 23 ukkoa ja aika pirun kovan näköstä porukkaa.Mr Jani "Boosman "kuusinen oli huoltamassa minua tuolla (suurkiitos taas kerran Jani )ja oli sanojensa mukaan itsekkin yllättynyt kisojen kovasta tasosta.

Omasta mielestäni nämä useat kisat ovat opettaneet minua tässä valmistautumisessa eteenpäin monella eri tapaa,ja olen todella tyytyväinen tämän sysksyn/talven saldoon !viimeisessä kekkerissä kuitenkin jo painokin minimissään se 105-106 kg...Ja toisaalta ei olisi mikään ongelma jatkaa tätä vielä jokunen viikko!mutta eiköhän kuitenkin jo tällä erää anneta olla.
Ja nythän on kiva heittää hetkeksi kintaat naulaan .(veikkaan maanantaille jo reeniä itseni tuntien)
Torstaina lähtö vaimon ja parin kaverin kanssa viikon reissuun kanarialle Puerto Ricoon,,,mistä tietää jos jonku paikallisen salibodyskaban löytäs sieltä???heh ei sentään.
Anyways päivittelen joka skabasta kuvamateriaalia heti sen käsiin saatuani,ja pökkään muutaman hauskan tarinan näiltä reissuilta,näissäkun sattuu kaikenlaista pöhlöä aina!kiitoksia kannatuksesta terv Timppa V:dance:

Onnittelut

Onnittelut! Pitkä kisaputki takana. Ja vielä olisi voinut jatkaa:wtf:
Kesäkuussa taitaa olla mm. 2009 NAC MM-kisat. Sieltä jatkaa Marraskuulle niin eiköhän
riitä.:)

Jou bro:piis:

NAC Universe skabat oli hyvin organisoitu ja kaikki toimi saksalaisella täsmällisyydellä. Yhteensä 228 kilpailijaa kaikisssa sarjoissa. Tuollaisen kisan läpivienti yhden päivän aikana on jo sinänsä saavutus miltä organisaatiolta tahansa. Kisaajia oli kaikista mahdollisista liitoista, IFBB,WABBA, NABBAjne..
Päätuomari jutteli että kyseessä oli suurin bb-kisa keski-euroopassa.

Taso oli tosiaankin kova. Sen huomasin että pituusluokka kilpailussa ei hoikat kilpailijat pärjää ollenkaan, vaikka olisivat kuinka hyvässä kondiksessa. Lihasmassaa täytyy siis olla näissä geimeissä.
Timppa oli heti ensimmäisessä vertailussa ja yhteensä tais olla kuusi kertaa pullistelemassa.
Sarjan voittaja oli kireä ja supermallikas 22-vuotias unkarilainen, kakkoseksi ja kolmoseksi tulleet kaverit olivat moninkertaisia NABBA ja WABBA mestareita. Heistä toisen olisi pitäny jäädä Timpan taa suosiolla, kun ei ollut ihan kuivimmassa mahdollisessa kunnossa.

Lyhkäisien ukkojen sarjoissa oli pirun massiivisia äijiä.

Morjesta Timppa! ihan näin ensiksi onneks olkoon hienosta 4sijasta ei ollenkaan huono niinkin kovassa seurassa!onko ruoka jo maistunut;)? ja waasan jätti tuu ny joku kerta poikkeileen täällä tampereella päin!

Tere,aamupäivällä kotiuduttu kisasta ja heti alkuun että totta,todella mahtavasti järjestetyt puitteet saksan kisassa, helvetisti kilpailijoita joka puolelta maailmaa! mustia, valkoisia ja oli jopa yksi punainenkin!no joo se oli joke,,yksi espanjan kilpailija vaan oli aika punakan värinen joita korosti vaaleanpunasine pose housuineen.
taso oli pelottavan kova ja olin aika varma jo itse välillä että en ole edes finaalissa , meikäläisen sarjassa kun oli 23 ukkoa ja aika pirun kovan näköstä porukkaa.Mr Jani "Boosman "kuusinen oli huoltamassa minua tuolla (suurkiitos taas kerran Jani )ja oli sanojensa mukaan itsekkin yllättynyt kisojen kovasta tasosta.

Omasta mielestäni nämä useat kisat ovat opettaneet minua tässä valmistautumisessa eteenpäin monella eri tapaa,ja olen todella tyytyväinen tämän sysksyn/talven saldoon !viimeisessä kekkerissä kuitenkin jo painokin minimissään se 105-106 kg...Ja toisaalta ei olisi mikään ongelma jatkaa tätä vielä jokunen viikko!mutta eiköhän kuitenkin jo tällä erää anneta olla.
Ja nythän on kiva heittää hetkeksi kintaat naulaan .(veikkaan maanantaille jo reeniä itseni tuntien)
Torstaina lähtö vaimon ja parin kaverin kanssa viikon reissuun kanarialle Puerto Ricoon,,,mistä tietää jos jonku paikallisen salibodyskaban löytäs sieltä???heh ei sentään.
Anyways päivittelen joka skabasta kuvamateriaalia heti sen käsiin saatuani,ja pökkään muutaman hauskan tarinan näiltä reissuilta,näissäkun sattuu kaikenlaista pöhlöä aina!kiitoksia kannatuksesta terv Timppa V:dance:
:offtopic: Onko Kuusisen Janilla kisasuunnitelmia tulevaisudessa?

Napalmi ja Anne K. - Onnittelut!! Aivan Loistavaa!!

Timo Napalmi Vilponen ja Anne Keränen menestyivät upeasti NAC Internationalin Universe 2008 kilpailussa!

Anne Keränen sijoittui hienosti 5. erittäin kovassa Ms. Figure over 35 sarjassa, jossa kilpaili kokonaisuudessaan 17 kovaa kilpailijaa. Annen sarjan voittanut Italian Cinzia Chiarenza voitti koko naisten Overall-tittelin!

Timo Napalmi Vilponen sijoittui hienosti 4. miesten kovimmassa Body-sarjassa Men Body II, eli ns. Medium-sarjassa (172-179 cm). Sarja oli todella kovatasoinen, ja siinä kilpaili yhteensä 27 kilpailijaa.

JeremyTheIron

Kun kuvia katsoo niin ei tuossa nyt suuresta oikeusmurhasta ole kyse.Hieno 2 sija,onnea vaan timpalle.Toivottavasti voittoja vielä tulossa.

Voittaja Jose Antonio Osta joissakin kuvissa ihan ok, varsinkin sivuposet.
Tulee mieleen Nasser El Sonbaty ammatilaisuransa alkutaipaleelta.
Välähdyksiä 2008 WBBF: n PRO MM-kilpailuista mukana Timo Vilponen:
http://www.youtube.com/watch?v=A7U21yIwvwY
Hieno saavutus Timpan hopea. Timpan kovasta kunnosta löytyy kuvia kyseisen sivun lopulta:
http://www.wff.lt/forumas/viewtopic.php?t=3867&postdays=0&postorder=asc&start=240

Timo Napalmi Vilponen sijoittui hienosti 4. miesten kovimmassa Body-sarjassa Men Body II, eli ns. Medium-sarjassa (172-179 cm). Sarja oli todella kovatasoinen, ja siinä kilpaili yhteensä 27 kil

Onnittelut Timolle ja Annelle!

Kyllä ulkomaan kilpailut tekee terää, kuin kilpailla aina samoja naamoja vastaan Suomen kamaralla.
Toivottovasti nyt moni tekee päätöksen kilpailla ulkomailla NABBA:n, WABBA:N, ym liittojen kisoissa.

Back
Ylös Bottom