Napalmi Vilponen

Kuuluuko vaasalandia myös näihin syihin?
Itse asiassa se on ainut syy miksi olisin koko Vaasaan menossa. :D

napalmi sanoi:
Huvipuisto valitettavasti suljettu
Joo noh meikäläisen huvipuistot on siinä ku pääsee treenaamaan HC salilla eli uskon siihen, että Timo tekee semmoisen salin sinne Vaasaan, että sinne tekee tämmöiset hcwannabe pikku kyniskat pyhiinvaellus retkiä.

Käytettyjä levyjä??

Jos löytyypi isoja kiekkoja elikkästä levypainoja jostain piilosta ylimääräsenä mallia 25 kg-50 niin ottakaapas meikäläiseen kontaktia:rock:

Paa napalmi tonne pakkotoiston ostetaan/myydään/vaihdetaan osastolle oikein kunnon ostoilmoitus lätkistä. Ei se ota, jos ei annakaan.

Voi jummi, harvoin noin päin vittua tuomitaan mitään kisoja. Saattanut Vilpostakin hymyilyttää kun voittaja julistettiin...Niin ja onnittelut hopeesta

Käsittämätöntä paskaa, ei helv!
Voittajalla ei käytännössä ole takareisiä ollenkaan ja malli on todella huono...myöskin yläkehossa häviää Vilposelle aika selkeästi (selkein ero minun silmiin olkapäissä).

Vilponen haki hopeaa kyseisistä kilpailuista, mutta kunto olisi oikeuttanut kirkkaimpaan mitaliin. Muutenkaan homma ei ilmeisesti toiminut.

Lisää aiheesta
http://www.fitness-finland.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=289&Itemid=105

Onnittelut silti Timolle!

Harmittaa Vilposen puolesta, jos tilanne on ollut kokonaisuudessan tuo, mikä jutussa kuvataan.

Jutun kirjoittajalle ei heru kyllä sympatiaa, raahata nyt Napalmi tuollaisiin "nimi"kilpailuihin, jos kerran omasta aiemmasta kokemuksesta tiesi koko touhun olevan täyttä perseilyä. Ajan, rahan ja kunnon haaskausta. Ei näin.

Onnittelut silti mitalista!

Real Venäjä

Tere,no kyllähän tämä mesta Vilna on toudella ryssissä..
ihan mukava kokemus sinänsä!
No mm kaveria palkintorahojen takana metsästetty koko aamu(kuin olisi jotain huumerahoja jaagannu)vaikka kysymyksessä omat palkintorahat..saatiin viimein edes suurin osa "puristettua" kaverilta :down:.heh,ei sentään mutta lähes..
infoan omilla sivuillani lisää tästä ja aikaisemmasta Norjan kisasta,ja yritän saada kehon pelittämään normisti mahd nopeeta,ensi lauantaina kun on kuitenkin viimeinen ja pääkisa tälle vuodelle!
nyt kohti lentokenttää ja toivottavasti yhtenä kappaleena.nämä kisathan piti olla tänään,siirsivät päivää aikaisemmalle,joten pikkasen sekoitti viimeistelyn / kuivatuksen.:rock:

Raahaamisesta

Sen verran tarkennetaan että olin lähtiessä tietoinen että paikka on "perseestä"ja minua siitä varoitteli minut sinne vienyt kaveri!,mutta koska olen useasti ollut paikoissa mitkä on ihan perseestä niin tässä tilanteessa
ainut mikä tuossa houkutteli minua oli 4000€ pääpotti!Ja halusin itse lähteä kahtomaan mikä on homman nimi..:dance:
sekin oli tiedossa että nämä sirppi ja vasara miehet pelaavat peliä omalla tavallaan ja voivat laittaa järjestyksen ihan päälaelleen,.Mutta
No,kyllä tuosta 2 pöntöstäkin kuittasi ihan kivan nappulan,että ei lainkaan huono reissu,mielummin toki olisin kääriny povariin pääpotin mutta , eipä näistä hommista kauheasti ole dollareita käpälään jäänyt,ja kaikki mitä vain on mahdollista niin yritetään kuitata pois.:hyvä:

Kun kuvia katsoo niin ei tuossa nyt suuresta oikeusmurhasta ole kyse.Hieno 2 sija,onnea vaan timpalle.Toivottavasti voittoja vielä tulossa.

Hopeanuoli..........

Eiköhän tuo "taistelu" olisi kuitenkin kuulunut käydä tuon kolmanneksi tulleen kaverin kanssa..?:dance2:
mutta kuten sanoin,minä olen tyytyväinen tulokseen,ei sinänsä mitään,Katsomo poikotoi vain tilannetta siihen malliin että huvitti aika rankasti....

Sen verran tarkennetaan että olin lähtiessä tietoinen että paikka on "perseestä"ja minua siitä varoitteli minut sinne vienyt kaveri!,mutta koska olen useasti ollut paikoissa mitkä on ihan perseestä niin tässä tilanteessa
ainut mikä tuossa houkutteli minua oli 4000€ pääpotti!Ja halusin itse lähteä kahtomaan mikä on homman nimi..
sekin oli tiedossa että nämä sirppi ja vasara miehet pelaavat peliä omalla tavallaan ja voivat laittaa järjestyksen ihan päälaelleen,.Mutta
No,kyllä tuosta 2 pöntöstäkin kuittasi ihan kivan nappulan,että ei lainkaan huono reissu,mielummin toki olisin kääriny povariin pääpotin mutta , eipä näistä hommista kauheasti ole dollareita käpälään jäänyt,ja kaikki mitä vain on mahdollista niin yritetään kuitata pois.

Toin on tota ryssän meininkii kaikki vaa propagandaan saatana ryssät ei ne muutu koskaan.

Napalmin kausi huipentuu 29.11.2008

Napalmi pääse näyttämään kovaa kuntoaan Saksassa järjestettävään Mr. Universe kilpailuun. Järjestelyjen pitäisi olla toista luokkaa verrattuna edelliseen kilpailuun. Josko se Timppa toisi taas menestystä tänne Pohjanmaalle. Kun katselin Teron Norjassa ottamia kuvia, niin kunto oli todella kireä, mutta kuvat puhukoon puolestaan ja uskon, että kunto on entistä kovempi. Onnea vielä pitkän kisa putken viimeiseen koitokseen. Toivottavasti työ palkitaan arvoisellaan sijoituksella.:thumbs:

Tietoa kisasta ja kuvia Norjasta http://www.fitness-finland.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=290&Itemid=105

Viimeksi muokattu:
Onko jo tuloksia, anyone?

Back
Ylös Bottom