Naisten vessakirjoitukset

Tämä asia on jo askarruttanut minua hyvin pitkään, eli löytyykö naisten vessoista myös samaan tapaan vessakirjoituksia kuin miesten puolelta? Mikä on siis frekvenssi suhteessa miesten kirjoituksiin, tietenkään naiset valitettavasti kauheasti vierailevat miesten puolella, mutta jotain kuvailua kirjoitusten määrästä kaipaisin. Miesten vessoista näitähän löytyy joka paikasta. Ovatko kirjoitukset seksistisiä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyyhän niitä. Useimmissa joko vannottaan rakkautta johonkin mieheen tai sitten haukutaan joku mies maailman alimpaan helvettiin :D

Tämä asia on jo askarruttanut minua hyvin pitkään, eli löytyykö naisten vessoista myös samaan tapaan vessakirjoituksia kuin miesten puolelta? Mikä on siis frekvenssi suhteessa miesten kirjoituksiin, tietenkään naiset valitettavasti kauheasti vierailevat miesten puolella, mutta jotain kuvailua kirjoitusten määrästä kaipaisin. Miesten vessoista näitähän löytyy joka paikasta. Ovatko kirjoitukset seksistisiä?
Perus perjantai-tredi.

Ne vessakirjoitukset mitä olen nähnyt viime aikoina on olleet luokkaa "I love Marko", "Jonna was here", tai "Elisa on lesbo". Ei mitään jännää.

E: Zokrutar ja Näänä, eikö teillä nyt ole parempaa tekemistä perjantai-iltana? :D

Helsingin yliopiston päärakennuksen vessoissa tekee mieli viettää tovi lukiessa seiniä. Siellä ei musta puhuta miehistä juuri ollenkaan. Mutta musta oli joku saitti jossa oli kerättynä näitä tekstejä, ehkä googlettamalla löytyy.

Lukeeko siellä ikinä, että "jos haluat p****a soita nroon 040 2345678"?

Hyvä threadi.

Hehhe...ei naisten vessassa mut yhes vessas luki pöntön yläpuolella seinässä "katso kattoon!" ja katossa luki että "älä kuse pöntön ohi" tms. ^^ En tunnusta että kusin ohi.

Ne vessakirjoitukset mitä olen nähnyt viime aikoina on olleet luokkaa "I love Marko", "Jonna was here", tai "Elisa on lesbo". Ei mitään jännää.

Oon aina tiennyt, että naisilla ei ole huumorintajua ja tämä kyllä vahvistaa entisestään käsitystäni. :D

Edit: Piirtääkö naiset vessoihin piNpsan kuvia? Miehillä tuntuu aina olevan teemana hirveä kyrpä josta yleensä roiskuu jotain, tai sitten se kyrpä on menossa jonnekkin b-rappuun....

Ei. Yritän olla luova ja kehitellä niin syvällistä tekstiä et se kelpais naistenvessankin seinille ;)

Onko "lerssi-heke" käynyt tagittamassa myös naisten puolella :dance:

Ei. Yritän olla luova ja kehitellä niin syvällistä tekstiä et se kelpais naistenvessankin seinille ;)
Anna joku esimerkki. Kuvittele vaikka itsesi posliinialttarille ja suolla joku kaakeliin mahtuva tiukkahappinen onelaineri tähän.

Oodi posliinialttarille, MHK:n pyynnöstä

Oi kusilaarini mun, sä sydämeni veit,
täällä edesässi, mä temppuni tein,
kuinka paljon oletkaan nähnyt,
mutta suuta supussas pidät,
mä sulle parhaani aina annan
ja korteni kekoosi kannan.

E: Tulikin sit multilineri :)

Oodi posliinialttarille, MHK:n pyynnöstä

täällä edesässi, mä temppuni tein,
kuinka paljon oletkaan nähnyt,
mutta suuta supussas pidät,
mä sulle parhaani aina annan
ja korteni kekoosi kannan.

E: Tulikin sit multilineri :)

Näihin yleensä liitetään se puhelinnumero joten laitapa se vielä tuohon.

Helsingin yliopiston päärakennuksen vessoissa tekee mieli viettää tovi lukiessa seiniä

Keskustakampuksen vessat omistaa. "Ainu on ainujen ainut kieli" (pakkoruotsikeskustelu U35:ssa). Tuolla periferiakampuksilla ovet on melko tyhjiä, lukuunottamatta sitä pakollista kädenvääntöä kuukupeista. Pari viikkoa sitten bongasin kyllä jostain niin härskiä settiä etten olisi ihan heti uskonut olevani naisten vessassa.

Mitä jännää siellä miesten puolella sitten lukee? :evil:

Omat kokemukseni naisten vessoista rajoittuvat kohtalaisen nopeisiin 'rojut konttiin, soppatykin jämillä reviirin merkitseminen seinään' -tyylisiin vierailuihin sekä yhteen, hyvinkin kiusalliseen, kaapelin uittamiseen, kun epähuomiossa astelin kahdesta WC-vaihtoehdosta siihen väärään ja pikadieettiä suorittaessani kuulin kahden kanan keskustelun omista miehistään. Luonnollisesti naistenhuoneeseen lappasi koko ajan lisää väkeä, enkä kiireeltäni voinut jäädä odottamaan vapauttavaa hiljaisuutta, joten ryntäsin pää kolmantena jalkana paheksuvien katseiden rivistön ohi jäämättä selittelemään vahinkoani. Katson kuitenkin keskustelun olevan siksi mielenkiintoinen ja tärkeä, että jokainen puheenvuoro, olipa se millainen tahansa, rikastaa tätä ketjua ja helpottaa ison kuvan hahmottamista, ja siksi kirjoitan itsekin tänne.

Koko XX-kromosomiparia kantavan ryhmän leimaaminen huumorintajuttomaksi vessakirjoitusten perusteella olisi toki miellyttävän yksiselitteinen ja todennäköisesti hyvinkin lähellä totuutta oleva vastaus kysymykseen, mutta sillä saisi kaikkien feministijärjestöjen vihat niskaansa. Eihän mikään piirre, joka nostaisi miehet vertailussa korkeammalle pallille, voi olla sukupuoleen suoranaisesti liitettävä privilegio, vaan korkeintaan
vuosisatoja kestäneen naisten alistamisen tulos, johon syyllisiä ovat miehet. Ja kyllä minäkin naisten huumorille nauran; ainakin teennäisesti kuivan anopin ala-arvoisille vitseille sekä baarissa havitellessani sitä typerää, mutta kaunista, lahnaleukaa luokseni yhdeksi yöksi.

Vastikään patriarkalismin ikeestä vapautuneissa yhteiskunnissa naisten vessojen mielikuvituksettomille ja kuivuudeltaan Kalaharin autiomaata hipoville seinäkirjoituksille on helppo löytää luonteva selitys. Pitkäaikainen naisten luovuuden rajoittaminen ja itsensä toteuttamisen kieltäminen on ymmärrettävästi saanut aikaan sen, etteivät naiset ole valmiita raapustamaan radikaaleja, muista viesteistä poikkeavia tekstejä tai kuvia seiniin. Ei kitarallakaan soiteta kuuloaistia suloisesti helliviä sooloja ennenkuin perusteoriat ja -välineet ovat hallussa.

Sen sijaan länsimaisten tasa-arvoyhteiskuntien naisten käymälöiden kirjoitusten sietämättömälle tylsyydelle ja huumorintajuttomuudelle on vaikea keksiä loogista teoriaa. Näkisin kuitenkin, että kauniimman sukupuolen käyttäytymistä ohjaa miehiä enemmän taipumus heterogeeniseen käyttäytymiseen. Ehkä sosiaalinen paine ja tietty hylkäämisen ja ryhmästä pudottamisen pelko luovat naisille ne kapeat raamit, joiden sisällä koko sukupuoli (poikkeuksia löytyy toki aina, mutta tässä mittakaavassa niiden painoarvo on sama kuin 7:n oikein saaneiden painoarvo arvioitaessa lottoamisen kannattavuutta) tietyissä tilanteissa toimii. Merkittäviä behavioristisia selittäjiä ovat myös tumakkeet, hermosolurykelmät, jotka säätelevät tiedostamattomia elintoimintoja, kuten hengitystä, mutta myös wc-käyttäytymistä.
Täten naiset toimivat käymälöissä alitajuisesti samalla tavalla peläten, eivät niinkään jäävänsä kiinni seinille kirjoittamisesta, vaan tulevansa paljastetuiksi omintakeisten kirjoitusten, kuvien ja symboleiden luomisesta.

;)

täällä edesässi, mä temppuni tein..
Tää johti muistin virkistymiseen, sieltä pumpsahti tämmöinen:

Here I sit
broken hearted
tried to shit
only farted

Klassikko. :D

Joskus oli miesten vessat varattuja niin joudun menenmään naisten. Ilokseni huomasin sielä hauskan ja sympaattisen lorun joka meni suurinpiirtein näin:

"Pimppaloora on puhuva pimppa, pimppaloora seikkailee taas"

T: Pimppaloora

Tämä asia on jo askarruttanut minua hyvin pitkään, eli löytyykö naisten vessoista myös samaan tapaan vessakirjoituksia kuin miesten puolelta?

Löytyy. Tosin yleensä sellaisten ravintoloiden "naisten"huoneista, joissa ikäjakauma on jotain 18-22 välillä. Oikeastaan ainoat naistenhuoneet, joissa käy hiukan vanhempaa porukkaa ja joissa olen nähnyt kirjoituksia, ovat nämä rock-henkiset menomestat, joissa käy bändejä. Tässä tällainen karkea jako.

Yleensä niissä viesteissä on jotain hehkutusta siitä, kuka rakastaa ja ketä tai kuka mies/bändin jäsen on niin ihqu. Tai sit kuka kundi on kusipää. Sit on näitä tyypillisiä "wc-loruja" sekä "se ja se was here silloin ja silloin". Puhelinnumeroita jaellaan vähemmän, ellei nyt joku halua tehdä kiusaa jollekulle. Niin ja välillä joku saattaa jonkun kirjoituksen alla kommentoida edellisen kirjoittajan älykkyyttä tms.

Onko "lerssi-heke" käynyt tagittamassa myös naisten puolella :dance:

Vieläkö lerssi-heke on hengissä? Ei ole näkynyt tageja muutamaan vuoteen.

Eräässä Oulun yliopiston miesten wc:ssä pöntön yläpuolella: "Vitsi ei ole seinässä, se on kädessäsi".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom