Naisten vapari

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei pidä liikaa tarttua?

Se oli AINOA vertailu minkä laitoit...

Toki naisten vaparilla on varmastikki vähemmän ottelijoita ja jossaki määrin nuorempi laji mutta kyl omasta mielestä naisten vapari on huipputasolla iha kiinnostavaa katottavaa teknisestikki

ja baldwinille, en tajua mitä mussutat, mun mielestä iha naiselliselta näyttää eikä todellakaan mikää lihaksikkaan näkönen.

Et taida vaan pystyä myöntään et saisit naiselta turpaas ?:D

No helkkari emmä löytäny muuta objektiivista vertailua, missä spekulaatiolle ei jäisi varaa:)

Tuo alin oli vissiin Baldwinille, mutta ei minua (olen yli 100kg ja liki 2m mies) haittaisi jos häviäisin vaparimuijalle (mikä tietty neva gonna happen:D). Olisi oikeastaan aika ovela kokemus jos jäisi Carranon triangeliin:pano:

No helkkari emmä löytäny muuta objektiivista vertailua, missä spekulaatiolle ei jäisi varaa:)

Tuo alin oli vissiin Baldwinille, mutta ei minua (olen yli 100kg ja liki 2m mies) haittaisi jos häviäisin vaparimuijalle (mikä tietty neva gonna happen:D). Olisi oikeastaan aika ovela kokemus jos jäisi Carranon triangeliin:pano:

No mutta siis vertailu 94kilosen vaparimiehen lyöntivoiman ja jonku kevyen pienen naisvaparinaisen lyöntivoiman vertailu oli ehkä tyhmimmistä päästä jos olisit halunnu pointtis oikeesti menevän perille jollekki :D

No mutta siis vertailu 94kilosen vaparimiehen lyöntivoiman ja jonku kevyen pienen naisvaparinaisen lyöntivoiman vertailu oli ehkä tyhmimmistä päästä jos olisit halunnu pointtis oikeesti menevän perille jollekki :D

Joojoojoo oli huono esimerkki, mutta kun en viisaampaa löytäny. Pointti tuossa tuo ero, jolla koetin havainnollistaa naisten ja miesten eroa. Olettevasti tuo sama ero on kaikessa muissakin ottelun aspekteissa, jonka vuoksi minä katon mielummin miesten vaparia.

761_lg.jpg
Todella lihaksikas...

cyborg-weighin.jpg

chris-cyborg-santos.jpg

Jokaisella suomalaisella fitnesskilpailijatytölläkin on enemmän lihasta kuin Cyborgilla.

Ei todellakaan ole. ei tarvitse hirveän montaa galleria kuvaa katsoa, kun löytyy "tyttöjä" joilla lihaa ei ole läheskään noin paljoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom