Naisten vapari

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joten siis naiset harrastaa toki vaparia toki ihan rauhassa, mutta pliis pysykää poissa UFC:stä, Strikeforcesta ja muista vastaavista. Minä en ainakaan halua katsoa naisten vaparia.

Joten et sitten katso sitä. Mikä tässä on ongelma?

Vai meinasitko, että naisten matsit pitäisi lopettaa, koska sinua ei niitä huvita katsoa?

Joten et sitten katso sitä. Mikä tässä on ongelma?

Vai meinasitko, että naisten matsit pitäisi lopettaa, koska sinua ei niitä huvita katsoa?

No siis naisten matsi pääkortilla vie kuitenkin yhden miesten matsin pois, joten mieluusti haluaisin naisten matsit korkeintaan undercardiin.

Mun mielestä on ihan söpöä että naiset yrittävät tehdä miesten juttuja, mutta en minä esimerkiksi naisten urheilua jaksa seurata.

Mun mielestä toi Cyborgi ei oo nainen. Alkaa näyttää enemmän miehen fysiikalta ja vissii naamaki vähä levinny miehekkäämmäks.

Tälläistä kommenttia kun joku laittais jossain naisten kehonrakennusta käsittelevässä ketjussa niin lynkattais alta aikayksikön ;)

Tälläistä kommenttia kun joku laittais jossain naisten kehonrakennusta käsittelevässä ketjussa niin lynkattais alta aikayksikön ;)

Ei mut katokkun se lyö ja potkii ja kuristelee ja silleen eikä vaan poseta ni se on sit mies.

Mitä itse aiheeseen tulee niin mielenkiinnolla katson naisten ykkösnimien matsit siinä missä miestenkin vaikka tasoeroa on. Tosin jos vertaa vaikkapa Cyborgin tai jopa Caranon otteita niin onhan ne taidoiltaan edellä sitä mitä miehet veti ekoissa UFC-turneissa (ja varmaan voimanki osalta muutamien miesottelijoiden kohdalla, mm. Fred Ettish vai mikä vittu se oli). Naisten MMA tuli kehiin (heko) myöhemmin ja huomattavasti pienemmällä lukumäärällä niin onko ihme, että laji kehittyykin hitaammin? Musta on mielenkiintoista katsoa mihin naisetkin pystyy kys.lajin saralla vaikka miesten huipusta reilusti jäljessä ovatkin.

Olen ehkä hieman asennevammainen kun olen aina pitäny sporttisista mimmeistä. Oikeastaan pidän ei-urheilevia ihmisiä yleisesti jotenkin vajavaisina, olivat he sitten miehiä tai naisia. Tästä syystä olisi outoa vaatia, etteivät naiset urheilisi (ja urheilun luonnollinen jatke on monien kohdalla kilpailu joten...).

Mun mielestä toi Cyborgi ei oo nainen. Alkaa näyttää enemmän miehen fysiikalta ja vissii naamaki vähä levinny miehekkäämmäks.

Tälläistä kommenttia kun joku laittais jossain naisten kehonrakennusta käsittelevässä ketjussa niin lynkattais alta aikayksikön.

Mä oon niin samaa mieltä tästä. Tai en tiedä mitä kommenttia tulisi, mutta jos naisten ei jotain pitäisi, niin ei ainakaan kehonrakentaa. Näyttää järjestään ihan tältä :urjo:

Kaikki naisurheilu on pelkkää parodiaa miesten urheilusta. Onhan se ihan kiva, että tyttöilläkin on tekemistä. Onhan meillä myös paralympialaiset, niidenkin olemassaolo on ihan kiva asia mutta ei ne nyt oikeasti kiinnosta. Maailman paras nainen lajissansa on kuin maailman pisin kääpiö.

Aika moni äijä sais pataan KyporkiKrisseltä ihan takuulla. Aika elukka. :D
Ei mun mielestä naisten vaparissa ole mitään pahaa. Jos vaan ottelijat on mielenkiintoisia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika moni äijä sais pataan KyporkiKrisseltä ihan takuulla. Aika elukka. :D
Ei mun mielestä naisten vaparissa ole mitään pahaa. Jos vaan ottelijat on mielenkiintoisia.

Samaa mieltä. Ja ite ainaki saisin kyporgilta turpaa anytime, sillä on nimittäin todennäkösesti enemmän testoo kehossa ku mulla on ikinä ollu.

Mitkä ihme vinkuheinät täällä piipittää? Jokaisella suomalaisella fitnesskilpailijatytölläkin on enemmän lihasta kuin Cyborgilla, eikä kukaan kauhistele heidän fysiikkaansa. Onko teillä komplekseja omista siimakäsistä vai missä vika? Tai sitten minulla on itsellä näössä vikaa, kun en näe Cyborgin järkyttäviä testosteronilihaksia missään.

Mitkä ihme vinkuheinät täällä piipittää? Jokaisella suomalaisella fitnesskilpailijatytölläkin on enemmän lihasta kuin Cyborgilla, eikä kukaan kauhistele heidän fysiikkaansa. Onko teillä komplekseja omista siimakäsistä vai missä vika? Tai sitten minulla on itsellä näössä vikaa, kun en näe Cyborgin järkyttäviä testosteronilihaksia missään.

Kyllähän sä nää nettiwarriorit tiedät. Arvostellaan ja höhötellään niin helvetisti, mutta eihän nää saa itte edes persettä ylös penkistä.

No ei kyllä todellakaan ole.
761_lg.jpg
Todella lihaksikas...

showthread.php

En teistä tiedä, mut ite ainaki kattosin jonku TUF kauden jossa tuommoset Ginan näköset naiset keikistelis talossa ja välillä kävis pudottamassa jonkun octagonissa.:kuola:

Kaikki naisurheilu on pelkkää parodiaa miesten urheilusta. Onhan se ihan kiva, että tyttöilläkin on tekemistä. Onhan meillä myös paralympialaiset, niidenkin olemassaolo on ihan kiva asia mutta ei ne nyt oikeasti kiinnosta. Maailman paras nainen lajissansa on kuin maailman pisin kääpiö.

Kyllä mä katson paljon mielummin naisten satasta, kuin miesten vastaavaa.
Siinä on paljon enemmän nähtävää :D

TUF-konseptilla luotu naisten turnaus on jo olemassa, uusi-seelantilainen Princesses of Pain. Näkyvyys ei tosin taida olla kovin suurta, vaikka erään ottelijan (Amanda Lucas) mukana on tullut taatusti rahavarantoja isukki-Georgelta.

Joo mutta se ollut asian pointti vaan, halusin vain jonkinlaisen vertailukohdan hyvän nais ja miesottelijan välille. Tuo kärjistetty esimerkki toi vaan sen esille millainen tasoero on eri sukupuolen ottelijoiden välillä ja miksi naisten vapari ei hirveästi sytytä. Tuo oli vain esimerkki ei pidä liikaa tarttua tuohon lyöntivoimaan kohtuu objektiivinen vertailu minkä löysin nopeasti.

Ei pidä liikaa tarttua?

Se oli AINOA vertailu minkä laitoit...

Toki naisten vaparilla on varmastikki vähemmän ottelijoita ja jossaki määrin nuorempi laji mutta kyl omasta mielestä naisten vapari on huipputasolla iha kiinnostavaa katottavaa teknisestikki

ja baldwinille, en tajua mitä mussutat, mun mielestä iha naiselliselta näyttää eikä todellakaan mikää lihaksikkaan näkönen.

Et taida vaan pystyä myöntään et saisit naiselta turpaas ?:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom