Joo, en usko että sä haiset paskalle. ;)Eli se ei johdu siitä, että haisisin paskalle vaan siitä, ettei ne kehu mua muutenkaan ikinä?
E: Missä on sun vipit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, en usko että sä haiset paskalle. ;)Eli se ei johdu siitä, että haisisin paskalle vaan siitä, ettei ne kehu mua muutenkaan ikinä?
Eli se ei johdu siitä, että haisisin paskalle vaan siitä, ettei ne kehu mua muutenkaan ikinä?
Komppaan. Ja kyllä mä ainakin olen muistaakseni useampaankin otteeseen sanonut jollekin tytsylle, että "sä tuoksut hyvältä". Mut en kyllä koskaan sillon, jos on litra hajuvettä päällä.Naisen oma tuoksu.
Joo, en usko että sä haiset paskalle. ;)
E: Missä on sun vipit?
Voisko olla, että on enemmän miestyypistä kiinni, kuin itse hajusta.Mutta ylipäätään, miehet, joiden kanssa olen aikaani viettänyt, eivät ole koskaan kehuneet mitään muutakaan, paitsi ehkä ruumiinosia... Mut siis ei mitään tollasta ylimäärästä, esim. hiuksia, vaatteita jne ja tuoksu kyllä taitaa niihin kuulua. No ei helvetti, mitä mä tässä valitan...
Niin ja vipit on Mikellä, mulla ei oo rahaa ostaa Perjantain palkasta jos jää ylimäärästä, niin hommaan puolen vuoden vipin..
Voisko olla, että on enemmän miestyypistä kiinni, kuin itse hajusta.
Kyllä siitä sen verran liikenee, ettet huku massaan.
Entä miksei miehet ikinä sano, että "sä tuoksut hyvältä", jos ajattelevat niin? Tai no toisaalta, ei ne ikinä sano mitään muutakaan kivaa... :jahas:
Tai sitten mun hajuvedet on huonoja.
Ömm kerran on yks nuorehko mieshenkilö kommentoinut, et kiva tuoksu.