Naisten tuoksut - Mistä miehet tykkää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Diorin Addict ja Poison (se "tavallinen" poison. en niistä muista niin tykkää, joskaan en oo tainnu kaikkia niin haistellakaan :P) Cuccin joku siitä envy tai envy me -sarjasta on kans hyvä mutta paha noita on muistaa kun vaihtelevat pakkauksien väriä/mainoksia eikä ihan liikaa viitsi käyttää aikaa siinä naistentuoksuosastolla sen harvan kerran kun on kauppaan asti eksynyt.

Eli se ei johdu siitä, että haisisin paskalle vaan siitä, ettei ne kehu mua muutenkaan ikinä?

Jos mikään sun tuoksu ei ole sattunut olemaan juuri niiden miesten mieleen, joiden kanssa olet ollut intiimeissä tekemisissä, ja jotka sanovat tuollaista ääneen. Makuasioitahan nämä ovat, joku voi siitä paskanhajustakin pitää.

Naisen oma tuoksu.
Komppaan. Ja kyllä mä ainakin olen muistaakseni useampaankin otteeseen sanonut jollekin tytsylle, että "sä tuoksut hyvältä". Mut en kyllä koskaan sillon, jos on litra hajuvettä päällä.

Voisin tässä itsekin mainita omat tuoksuni, joita tykkään käyttää.

Ekana mun suosikki Issey Miyaken L'Eau D'Issey:

311HlfHqXfL._SL500_AA280_.jpg

Tätä seuraavaa tykkään käyttää enemmän talvella, koska on hieman voimakkaampi tuoksultaan, Versace Bright Crystal:

versace-bright-crystal.jpg

Tätä kolmatta tuoksua en ole vielä hankkinut, mutta seuraavaksi ostoslistalla, Marc Jacobs Perfume:

L1152114.jpg

Kyllä mulle on kommentoitu usein, että tuoksun hyvälle, joten näköjään olen käyttänyt oikeita tuoksuja. Pitää myös muistaa se, että tuoksut ovat erilaisia aina eri käyttäjillä. Hajuveden päästessä kosketuksiin ihon kanssa, se muuttuu hieman ja siitä tulee "yksilöllinen".

Viimeksi muokattu:
Joo, en usko että sä haiset paskalle. ;)

E: Missä on sun vipit?

Mä käytän Salvador Dalin hajuvettä ja paria Miss Sixtyn silloin tällöin :D Ne on ihanan pissis, no ei vaan ne on semmosia vähä tummempia, ei niin raikkaita. Miten se sanotaan? En osaa kuvailla viinejä, enkä hajuvesiä. Oon siis juntti! Voisin alkaa kulkemaan Valtran haalareissa ja tuoksua lehmänpaskalta, mutta mistä löytyis se mies, joka mut ottais maatilalle...? Oho, menipäs offtopikiks.

Mutta ylipäätään, miehet, joiden kanssa olen aikaani viettänyt, eivät ole koskaan kehuneet mitään muutakaan, paitsi ehkä ruumiinosia... :rolleyes: Mut siis ei mitään tollasta ylimäärästä, esim. hiuksia, vaatteita jne ja tuoksu kyllä taitaa niihin kuulua. No ei helvetti, mitä mä tässä valitan...

Niin ja vipit on Mikellä, mulla ei oo rahaa ostaa :eek: Perjantain palkasta jos jää ylimäärästä, niin hommaan puolen vuoden vipin..

Tuo Omo Colour viittaukseni ei ollut mikään vitsi. Taitaa Bio luvilit ja muutkin vastaavat aineet kuulua sellaisiin tuotteisiin, ettei sitä hajua saa millään pois.

Mietittiin tätä pissanhajua naisilla välilä. Että mistä se tulee. Joskus jotkut miehetkin haisee siltä. Mutta joidenkin nokkaan nuo pesuaineet käy todella pahalta. Yhden tutun sinkkunaisen tapasin ja istuin yhden illan sen vieressä. Oli pakko kysyä "käytäksä omo colouria?". Kyllä hän käytti. En sitten sanonut totuutta, sanoin vaan tunnistavani tuoksusta.

Käyttäkää hajuaineettomia pesuaineita. Muutama euro kuukaudessa lisää ja se on sen arvoista.

Mutta ylipäätään, miehet, joiden kanssa olen aikaani viettänyt, eivät ole koskaan kehuneet mitään muutakaan, paitsi ehkä ruumiinosia... :rolleyes: Mut siis ei mitään tollasta ylimäärästä, esim. hiuksia, vaatteita jne ja tuoksu kyllä taitaa niihin kuulua. No ei helvetti, mitä mä tässä valitan...

Niin ja vipit on Mikellä, mulla ei oo rahaa ostaa :eek: Perjantain palkasta jos jää ylimäärästä, niin hommaan puolen vuoden vipin..
Voisko olla, että on enemmän miestyypistä kiinni, kuin itse hajusta.

Kyllä siitä sen verran liikenee, ettet huku massaan. :)

Voisko olla, että on enemmän miestyypistä kiinni, kuin itse hajusta.

Kyllä siitä sen verran liikenee, ettet huku massaan. :)

Jaa, niin kai. "Mikä kusipäissä kiinnostaa?" Hehhehheh...

Joo, toivotaan, että liikenee. Tosin, mitä pahaa on massaan hukkumisessa? :(

Entä miksei miehet ikinä sano, että "sä tuoksut hyvältä", jos ajattelevat niin? Tai no toisaalta, ei ne ikinä sano mitään muutakaan kivaa... :jahas:

Tai sitten mun hajuvedet on huonoja.

Ömm kerran on yks nuorehko mieshenkilö kommentoinut, et kiva tuoksu.

Hajuvettä kehuttua tullu aika usein heikkoo palautetta. Tytöt kai odottanu kehuja omista pysyvistä puolistaan.

Ite tykkään aika paljon jostain hyvistä shamppoon tuoksuista. Se tuoksu ei välttämättä yllä niin pitkälle, mutta jää tosi vahvasti mieleen lähi etäisyydeltä :rolleyes:
Vanhahtavat ja konservatiiviset tuoksut aika turnoff nuorilla. Hyvistä merkeistä heikko sanoa, kun ei sitä merkkiä yleensä tiedä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom