Naisten tuoksut - Mistä miehet tykkää?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
No kun kerta oli jo samankaltainen treadi, niin ajattelin että miksei voisi miehiltä kysyä samaa.

Mitkä tuoksut ovat saattaneet viedä "koivet altasi" tai silmät pyörineet päässäsi.

Kerro myös tarkemmin siitä tilanteesta; eka kerta kun näitte, toka kerta kun tutustuitte tarkemmin tai vaikka kolmas kerta kun vasta halasitte.

Miten naisten käyttämät tuoksut ovat vaikuttaneet sinuun?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dieselin Fuel for Life sekä jotkut Escadan döfät iskee ihan zybäl. Varsinkin toi Dieseli saa sukat pyörimään.

edit:
Miten naisten käyttämät tuoksut ovat vaikuttaneet sinuun?
Tuoksuthan tuovat myös herkästi vanhoja muistoja mieleen, joten joskus voi tulla jostain naisesta äitini mieleen, jos käyttää samaa tuoksua kun äitini aikoinaan. En tiiä mikä tuoksu se on, mutta tunnistan sen heti. Suuri turn-off jos niin voisi sanoa.

harmi kun en muista nimeä, mutta yks tuoksu mihin oon törmännyt(yhellä ex:llä oli ainakin) niin tuoksuu ihan karkilta ja kyllä se "karkkipäivän" himot herättää :D

Kerran mantsan tunnilla vieressä istuva muija tuoksu vaniljalle, oli ihan perkeleen lähellä etten ottanu housuja pois ja hypänny sen kimppuun :D

Kerran mantsan tunnilla vieressä istuva muija tuoksu vaniljalle, oli ihan perkeleen lähellä etten ottanu housuja pois ja hypänny sen kimppuun :D

Komppaan. Jahtasin ja työstin aikoinaan erästä neitoa ihan vaan sen vaniljan tuoksun takia. Merkkiä en tiedä..mut semmonen jahtituoksu on kyllä vanilja.

Suurin osa tuoksuu joko karkille tai sellaiselle pistävälle kissan virtsan tyyliselle.

Esim. Gaultierin uusi Madame on hyvä ja Acqua di Parman Iris Nobile.

Ei naiset tarvii puoliakaa niist hajusteist mitä ne itteensä sotkee.

komppaan, korkeintaan kolmasosan siitä määrästä jos sitäkään.

Väittäisin, että suurin osa naisista ei käytä hajusteita miehiä viehättääkseen, vaan pikemminkin heiltä suojautuakseen. Monella huolitellun näköisellä naisella on yllään sellainen imelä kukkaistuoksu, että diabeetikko ei pysty lähellä oleskelemaan.

Noh juu tuli selväksi että monet naiset käyttää liikaa hajuvesiä, mutta kertoisitteko miehet nyt niitä hyviä tuoksuja sitten! :D

harmi kun en muista nimeä, mutta yks tuoksu mihin oon törmännyt(yhellä ex:llä oli ainakin) niin tuoksuu ihan karkilta ja kyllä se "karkkipäivän" himot herättää :D
En tiedä onko samaa mutta escadalla on just karkin/hedelmän hajuisia. Kesällä naiselle aivan must just tuollainen raikas makea tuoksu. Niin ja vaniljakin toimii, kunhan ei ole tunkkainen.

Entä miksei miehet ikinä sano, että "sä tuoksut hyvältä", jos ajattelevat niin? Tai no toisaalta, ei ne ikinä sano mitään muutakaan kivaa... :jahas:

Tai sitten mun hajuvedet on huonoja.

Ömm kerran on yks nuorehko mieshenkilö kommentoinut, et kiva tuoksu.

Entä miksei miehet ikinä sano, että "sä tuoksut hyvältä", jos ajattelevat niin? Tai no toisaalta, ei ne ikinä sano mitään muutakaan kivaa... :jahas:

Tai sitten mun hajuvedet on huonoja.

Ömm kerran on yks nuorehko mieshenkilö kommentoinut, et kiva tuoksu.

Kyllä ne sanovat, jos oikeasti tuoksut hyvälle.

Miehet ovat kehuneet seuraavia tuoksujani:

Ralph Lauren – Romance
0060538899834_215X215.jpg

Hugo Boss - Deep Red
230414928

Valentino – Rock’n Rose Couture
Valentino+Rock+n%27+Rose+Couture.jpg

Eli se ei johdu siitä, että haisisin paskalle vaan siitä, ettei ne kehu mua muutenkaan ikinä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom