Naisten Pakkispaita

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Miten saisi naisten pakkispaidan? Kattelin aikaisempia keskusteluita ja viimeisimmästä naisten p-paita tilauksesta taitaa olla jo aikaa ja sen jälkeen on varmasti tullut uusia punttimimmejä jotka haluaisi paidan... :thumbs:

Mullekin kelpaisi toppiversio. Ainut ongelma siinä taitaa olla, miten saada tekstit: pakkotoisto.com ja punttimimmi niin pieneen tilaan. Selässä on nimittäin aika vähän tilaa painatuksille. Tosin kyllä sinne pienellä mahtuisi Pakkotoisto ja eteen punttimimmi, tai sitten toisinpäin. Muutenkin olisi kiva, jos tekstit ei olisi hirmu isolla. :haart:

:hyper: Minulle myös! Nyt kunnon joukko kasaan ja ei muuta kuin tilausta kasaamaan!

Tank toppii menis sinne selkään "ristikon" keskelle hyvin toi P ja eteen tulis tekstit...

Paita vai toppi? Pitäisi kysellä minkälaisia toppeja Sundetalla on tarjota. Voidaan tehdä erikoistilaus, otan selvää topeista ja sitten sitovat tilaukset niin hoidetaan. Hommaan koot ja muut. Samoin joku saa testaa semmoista toppia ja valtuuttaa semmoisen työn alle. Maksut etukäteen ja sitten tilaus sisään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
kannatetaan tank toppia painijan selällä. Tuo mukavasti esille myös lihaksikkaita olkapäitä :)

Toppi tänne, kiitos :) Punttimimmi-painatus ois magee.

Siinä onkin sitten taas miettimistä millä fontilla sen laittaa? Ei ainakaan kaunokirjaimin, liian pliisua.

Liitteet

• mimmit1.webp
    mimmit1.webp
    5,2 KB · Katsottu: 267
Yhh :urjo: joo, ei kaunokirjaimia :lol2:

mun mielestä ei vikaa tossa originaalissa fontissa. Tunnistaisipahan heti ensivilkaisulla pakkislaiseksi...

Sanottakoon vielä, että kustannukset nousee heti, jos emme mene P-logolla ja tolla perinteisellä pakkotoisto.com urlilla. Joudumme duunaamaan uudet muotit ja jos tilaajia on vähemmän, niin siinä tulee paidalle enemmän sitten hintaa. P-logosta ja nykyiksestä pakkotoisto.com painatuksesta ei tartte maksella lisää.

Mä tykkäisin kans semmosesta topista, mutta minä kannattaisin ihan normaalia PAKKOTOISTO-logoa. :)

Onpa hyvä idea! :rock:

Nimenomaan musta painijanselkätoppi. Myös mulle kävisi normaali pakkotoisto-logo, mutta maksan kyllä vähän enemmänkin jos valitaan jonkinlainen punttimimmit-logo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom