Naisten painosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aya
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itsellekin kehittyny vuosien varrella selläinen hirmukriittinen silmä just naisvartaloa katellessa... ja kun salissaki selläisiä missimitoissa mimmejä huomaa halus kysyy että mitä ne ylensä salilla niinku tekee että ei yhtään tuloksiä näkyy. no joo... mä en vielä ylospäin ihan halu olla niin bitchy kun itsekseen tai palstoilla... niin että oon jättäny ne rauhassa kilosia puntteja heiluttelee...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
:offtopic: Sama täällä. Rupesin miettimään, kun yksi kaveri on 175cm pitkä ja painaa 60kg, että mitä siitäkin rimppakintusta jäisi jäljelle jos pitäisi vielä 10kg tiputtaa! :eek:

Laihuus on rumaa, mutta lihakset vaan kaunistaa!

Mäkin olin viel vajaa pari vuotta sitten 178/58. En mä kyllä mikään LAIHA ollu, silleen siis anorektisen laiha. Tosi hoikkahan kieltämättä olin, nyt vasta tajusin etten mä ole vielkään läski vaik painan 66-67 täl hetkellä. Sillä painolla ei ole mitään väliä jos tietää olevansa terve ja on hyvä olo. Mä en akns oikeen tykkä änoist terkkareist sun muista.:jahas:

Toivottavasti ei nyt tule huutia..ja tämä lienee OT,mutta mielestäni tähän maailmaan mahtuu niin monenlaisia ja erilaisia ihmisiä. Olisi todella tylsää,jos kaikki olisivat samannäköisiä ja samaa mieltä joka asiasta. Suomineidot olkoon siis kevyempiä ja punttimimmit painavampia,eikä kummatkaan toisiaan huonompia.:) siispä ei tarvitse arvostella ketään..

voi tulla sitä huutia täänekin päin mutta ehkä se on pikkasen kysyttävä vaan että kumpi on terveellisempi elämätyyli... jos joku haluu olla 180/50 jä heittää laatat jokaisen porkkanan jälkeen sit ok...

Toivottavasti ei nyt tule huutia..ja tämä lienee OT,mutta mielestäni tähän maailmaan mahtuu niin monenlaisia ja erilaisia ihmisiä. Olisi todella tylsää,jos kaikki olisivat samannäköisiä ja samaa mieltä joka asiasta. Suomineidot olkoon siis kevyempiä ja punttimimmit painavampia,eikä kummatkaan toisiaan huonompia.:) siispä ei tarvitse arvostella ketään..

Threadin aloittajan pointti olikin varmaan se, että ärsyttäviä ovat sellaiset ihmiset jotka tuijottavat nimenomaan sitä painoa eivätkä kehoa tai kehon koostumusta. Joku tollanen missikroppa oli ennen munkin 'unelmakroppa' mutta onneksi näin valon ja löysin Punttimimmit :D

No,jokainen ymmärtää niinkuin haluaa..viestini tarkoitus oli se että antaa kaikkien kukkien kukkia EI sairauksien kannattaminen. Minulla on epileptikko kaveri, joka voimakkaiden lääkkeiden takia menetti ruokahalunsa ja sai kärsiä anoreksia väitteistä, eli asiat ei aina ole niin yksi selitteisiä.
On totta että Tuliel-sairauksiin joudutaan käyttämään luvattoman paljon yhteiskunnan rahoja,vain sen takia kun ihmiset eivät huolla itseään (mut jokaisella on valinnan oikeus).
Ja btw en syyttänyt ketään,enkä puolustanut. Sanoin vain oman mielipiteeni muiden arvostelusta.:piis: peace

Viimeksi muokattu:
Mutta uskomatonta, että alan "asiantuntija" sanoo jotain tuollaista! Jos ei kehon koostumuksista yms. juuri hitustakaan tiedä, on paino tietysti yksinkertainen "mittari": numero, jonka voi helposti mitata ja josta on olemassa kaikki mahdolliset taulukot ja tilastot siitä, mikä on "normaalia". Mutta kun ihminen ei ole numeroita; mikä on toiselle hyvä paino on toiselle liian vähän, toiselle liikaa, vaikka pituus olisi sama. Vertailu on siis aivan turhaa. Olisi hienoa, jos pyrittäisi vain omaan hyvään oloon ja terveyteen, ei vertailtaisi ja pyrittäisi johonkin kilonumeroon.

''Moi,
olen Johanna Blom, 19-vuotias opiskelija Porista.
Olen 174,5 senttiä pitkä ja painan 54 kiloa.
Pidän kurvini kurissa lenkkeilemällä ja ”silloin tällöin” eksyn myös kuntosalille. ''

... niinkö.. no salillahan toki tulee naisillekin tosi helposti kauheet lihakset, et eipä ne missikroppaan sopisikaan..

:rolleyes:

En ymmärrä että edes kehon koostumuksistakaan tietämätön ihminen sanoo tuon painoiselle ihmiselle tuollaista. SEn nyt vielä ymmärrän jos joku tuijottaa pelkkiä numeroita ja kitisee mun painosta, mutta joku 160 cm ja 54 kg. Haloo??!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ymmärrä että edes kehon koostumuksistakaan tietämätön ihminen sanoo tuon painoiselle ihmiselle tuollaista. SEn nyt vielä ymmärrän jos joku tuijottaa pelkkiä numeroita ja kitisee mun painosta, mutta joku 160 cm ja 54 kg. Haloo??!!

Totta! Joo siis edellisestä postistani jäi sanomatta, että tosiaankin todella älytöntä sanoa näin, kun tyyppi on selvästi todella hoikassa kunnossa! Ehkä sillä "asiantuntijalla" oli päässä tämä ikivanha, meillekin terkkarin vastaanotolla aikanaan päähä taottu "ihannepaino (kg) = pituus - 110".

Mä olen 158 pitkä, painoa on tällä hetkellä 52 kiloa. Sen ollessa neljä kiloa ylempänä, ihan laajalti suomessa tunnettu ja arvostettu, julkisuudessakin silloin tällöin vilahteleva ravitsemusterapeutti (nim.om. urheilijoitten ravitsemukseen keskittynyt) jonka kirjoittamia / osatoimittamia kirjoja on varmaan aika moni täältäkin lukenut, tarjoutui antamaan mulle laihdutusvinkkejä. Siis ilman, että niitä varsinaisesti pyysin. Kyllä mä sen vähän ikäänkuin vinkkinä otin, että nyt on jossain jotain liikaa.

Viimeiset pari vuotta olen koittanut vaan saada päinvastoin painoa nousemaan vähän ja pysymään jossain, jojotukseen on vähän taipumusta, jos en "pakkosyötä" itselleni kaikenmaailman shittiä (kuten "Hulluin Mäsäytykseni" ja "Mitä Söin Tänään"-thredeistä voi lukea), se tuppaa tipahtamaan ja sitten ei ole enää yhtään hyvä mieli.

En tiedä mikä oli motiivi tähän "avun tarjoamiseen" hänen suunnaltaan, mulla ikävä kyllä on norsun muisti joten pelkän perus-itsesäälissä pyöriskelyn jälkeen tähän laihdutusvinkkikommentin kutomaan pyyhkeeseen on hyvä kääriytyä vielä jälkilämmittelylle.

Niin, en mä ketään noista k.o missiehdokkaista kohtaan tahtonut hyökätä kun keskustelun käänsin heihin. Ei. Rehellisesti mä totean ystävilleni, joissa treenaavia tyttösiä ei ole kuin yksi, et parempi on vähän ylipainoa ja paksut kädet kuin aivan tikku. Sekä oon positiivinen kun yksi valittaa painavansa saman ku vähä nuorempana, mut huomaa olevansa kamalan löysä. Ihan kehtaa omat eväät syödä ku vinoilua kuulee, ja se on toverillista.. ihan erilaista ku pilkka jota oon muissa piireissä ja eriasioista kuullut. Enkä usko että mua ulkokultaiseksi voi sanoa, oon liian yksinkertainen valehtelemaan ja mielistelemään.

Tuossa toisessa threadissa(mikä sinua ärsyttää miehessä/naisessa tms.) on ihmisten nimittelystä, miehet kokemani mukaan huutelevat niin että nenilleen ansaitsivat, mutta kyllä osa tytöistäkin arvostellee, sillä suurella erotuksella, ettei kohteen tunteita ole tarkoitus loukata.

Puhe tässä threadissa on mielestäni ennemminkin ihanteista ja kehotyypeistä, nämä tytöt toimivat esimerkkinä. Äitini heistä totesikin että vaaka jolla heidät on punnittu, on viallinen..

Villakoiran ydin on, että paino on turha indeksi, mutta tässä maailmassa jossa kaikki täytyy konkretisoida tarkasti mitattavin suurein, hyvin käytetty virheellisyydestään huolimatta.

Sen sijaan omana mielipiteenäni tämän keskustelun suuntaan voin sanoa, että ihmisiä katsellessani nyt, ymmärrän miksi ennen en ole nähnyt ihmisissä mitään/ketään kummemmin kaunista.

Itse tavoitteenani on amatsonin keho, katsotaan sitten puolenkymmenen vuoden päästä mihin geenini&taitoni riittävät.

...mikäköhän siinä oikeasti on, että sitä painoa pitää aina jonkin tuntea tarvetta kommentoida!? Etenkään, jos ja kun sitä ei kysytä. En koskaan ole keltään kysynyt, että "hei, mitäs tykkäät mun painosta" tai "mitä mieltä olet, olenko ehkä painava...vai liian kevyt" ->hatuttaa niin sikana kaikki yhtäkkiä pulppuavat kommentit toisen suusta, että "kauheen laiha sä oot, sä et paina varmaan ees neljääviittä!" (Lihaserottuvuus ja alhainen rasvaprossa hämää paljon.) Tai sitten kuulee sen perinteisen: "Kauhee, et paina varmaan mitään...mut et varmaan syökään".

Tekee mieli vastata, että "No olenhan mä hengissä", tai muuta yhtä rakentavaa, sen verran rakentava on ollut kommenttikin. :jahas: Ja sitten taas eräs tuttuni JOKA kerta äitinsä kanssa tavatessaan saa kuulla, että jaahas, saisi syödä vähän vähemmän, kun näyttää noin painavalta. Hän on siis normaalipainoinen kaikkien ihmisten typerien keksimien tilastojen äitien ynnä muiden überraamattulaskemiskaavojen ja taulukoiden mukaan. Koittaisivat nyt päättää, että mikä se ihmisen "oikea", t. normaalipaino on: se, mitä taulukot sanovat, vai se, mitä silmä sanoo?!

Tästä kaikesta vetäisin johtopäätöksen, että ei ole olemassa mitään oikeaa tai normaalipainoa. Se on mielestäni täyttä :david: :a. Miksei ihminen saa jäädä siihen painoon, jossa hänellä on hyvä, jossa hän jaksaa tehdä arkiaskareita, harrastaa mielekästä hänelle sopivaa liikuntaa, suoriutua jokapäiväisestä elämästään, työskennellä, on itseensä tyytyväinen, suhtautuu ruokaan 'normaalisti' ja osaa nauttia elämästään, muistaen katsoa auringon laskuakin kiittävästi ja iloita siitä, että on terve.

Miksi aina toinen ihminen katsoo oikeudekseen pilata toisen ihmisen ilon?

Kyllä olin minäkin pudota penkiltä kun näiden Suomen Neitosten pituuksia ja painoja katselin sen mainoksen aikana. Hoikassa kunnossa tytöt ovat, mutta eipä ollut kroppia turhalla kiinteydellä "pilattu". Niin oli roikkuvat perspakarat että ei käynyt yhtään kateeksi! Ja nuoria naisia. No, ihanteensa kullakin.

Ja on todella tökeröä mainita "parista liikakilosta" normaalipainoselle naiselle! Ahdistavaa kun nykyään tuijotetaan vain niitä numeroita, eikä ollenkaan sitä ihmistä, joka kilonsa kantaa.

Voi noita missukoita, luuta ja läskiä vain. Ja typerä virnistys. Eipä käy katteeksi. Mutta eiköhän sekin ole vapaa valinta että lähtee kanakisalavoille hillumaan ja asettaa itsensä alttiiksi kaikenlaiselle kommentoinnille.

Mutta jos paino on ainoa tapa määrittää ulkonäkö - sittenpä minä olen valas: 169 cm - ja 79.2kg. Tuollaiset kilot tänään aamutuimaan, ennen kuin vetelin savusäynävää napaan.

Se on kuulkaas jotakuinkin 10 kg enemmän kuin ennen salitreenin aloittamista, osa varmasti läskiäkin kun olen oikein lihotuskuuria pitänyt että lihakset varmasti kasvaisivat tuohon kolhittuun jalkaan- ja silti mahdun samoihin vanhoihin vaatteisiini. Se vain jaksaa aina yllättää itsenikin.

Että se siitä vaa'an autuaaksi tekevästä voimasta. Kyllähän tästä jo pitäisi ottaa löysät pois, että lihakset näkyisi, mutta kun en ole lavalle nousemassa ja olokin on mitä erinomaisin. Ja nyt pitäisi taas saada penkkituloskin nousuun. Tärkeää ei ole se mitä painaa, vaan se mitä nostaa.

Että hyvin menee, paitsi tietysti jonkun Asiantuntijan mielestä olen ainakin 30kg ylipainoinen ja kerta kaikkiaan onnettomasti kärsivä otus.

Mutku mä olen mieluummin bulgarialainen naispainija kuin miss Suomi! Ja viimeinkin uskallan sen itselleni (ja muillekin) tunnustaa.

Niinhän se on, painoa on niin kiva kommentoida, se kun on niin selkeästi mitattavissa. Sama se sitten mistä se paino koostuu kunhan nainen on sellainen pehmoisesti laihanpullea. Aijaijai, joskus erehdyin pitämään jopa Frostellia urheilullisena?! Totisesti Pakkis on avannut minunkin silmäni.

Mulle terveydenhoitaja muistaa joka tarkastuksessa huomauttaa, että "voisihan sitä painoa vähän pudottaa"... Viimeksi sain kuulla tämän, kun kävin punnituksessa tavallisessa terveystarkastuksessa juuri ruokailun jälkeen ja paino oli 60 kg. Sanoin, että aamupaino on 58 kg, (joista painoista kumpikaan ei mielestäni ole liikaa 158 senttiin) johon terveydenhoitaja ivallisesti hymyillen sanoi, että vaaka ei valehtele. :david:

Mua niin suututtaa toi. Mitähän niille Suomen Neito -typsyköille sanottaisiin, kun kädet on lähinnä nirunarua, pakarat lerppuu bikinien mukana tuulessa, mutta paino sentään on kultaisen tien alapuolella... Onko se nyt jumalauta joku saatanan raamatunsana, kuinka paljon sen pituuden ja painon ero tulee olla? :curs: :wall:

Meillä ei ole enää vaakaa. Viimeksi kun kävin kaverin kotona, paino huiteli ties missä, mutta en välitä siitä. Toivottavasti ei tule tarvetta käydä terkkarilla hetkeen... :lol2:

Mä oon sitä mieltä että sillä vaa'alla saa sellaisen "suuntaa antavan arvion kropasta!" Mutta sitten käytännössä joka aamu hyppään puntarille heti vessareissun jälkeen kyttäämään että mitäs se tänään näyttää :hyper: tätä kai kutsutaan motiiviristiriidaksi... Oppispa kattomaan peileistä ja kuuntelemaan kehoa, että milloin näyttää/tuntuu hyvältä. Eikä vaan niitä grammoja ja kiloja miettis :/

Noista misseistä vielä, siis niistä tais yhdellä alkaa paino kuutosella ja sekin oli uimari! Jösses!

Meillä oli työterveyshoitaja ihmeen fiksu tässä hommassa. Mitoilla 164 / 68 oli sitä mieltä, että "ja painokin näyttäisi ihan sopivalta". Ehkä sitten älysi että lukeman sijaan kannattaa katsoa sitä edessä istuvaa ihmistä :thumbs: .

Mulle terveydenhoitaja muistaa joka tarkastuksessa huomauttaa, että "voisihan sitä painoa vähän pudottaa"... Viimeksi sain kuulla tämän, kun kävin punnituksessa tavallisessa terveystarkastuksessa juuri ruokailun jälkeen ja paino oli 60 kg. Sanoin, että aamupaino on 58 kg, (joista painoista kumpikaan ei mielestäni ole liikaa 158 senttiin) johon terveydenhoitaja ivallisesti hymyillen sanoi, että vaaka ei valehtele.

No voi ny jumalauta mikä idiootti tuo terkkari :curs: "Vaaka ei valehtele..." No ei varmaan joo, jos kunnossa on, mutta luulis nyt tyhmemmänkin tajuavan, mikä on aamun "kuivapainon" ja päiväruokailun jälkeen mitatun painon ero. Mutta ei sit vissiin :rolleyes:

Mulle jos yksikään YO:n terkkareista uskaltaa jotain vastaavaa heittää, niin haastan ne oitis johonkin voimainkoitokseen ja kehotan miettimään sen jälkeen uudestaan, pitikö sitä painoa sittenkään pudottaa. :whip:

Latest posts

Back
Ylös Bottom