Naisten painosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aya
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Aya

Ikä
41
Pakko avautua, sillä tuli taas semmosta juttua vastaan, että huhhuh.. enkä ois "ammattimieheltä" uskonu. Eli meillä on töissä tämmönen tukielintarkastus, tai jotain vastaavaa.. kuitenkin paino punnitaan. Työkaveri on 160cm/54kg tytteli, pikkunen ku mikä. Fysioterapeutti oli hälle sanonu, et viel ois varaa pari kiloa tiputtaa.. :eek: wtf, että niinku mistä? 160 senttisen painorajat on useimmissa paikoissa 52-64kg eli sitä täytyis olla alipainon rajalla, että kelpais.. voi jestas. Eikö sen kuitenkin peilistä näe, eikä vaa'asta, onko paino hyvä. Itteäni ei kauheesti huvittais mennä sinne huomenna.. jaksa kuunnella paasausta.. kun tiedän, että pitäis laihduttaa, mutta 52 kg on semmonen paino, mis oon ollut joskus 16v!

Eli mitä mieltä ootte, vaakako tässä on herra ja valtias? Naisille asetetaan uskomattomia painovaatimuksia mun mielestäni, vai mitäs muut mimmit ajattelee?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jurpoja on joka ammattikunnassa. Itse sain lapsena ja teininä jatkuvasti terkkarilta lihotusohjeita ja sain siitä varmaan ikuiset traumat, kun nyt aikuisena pitää rientää joka päivä puntille lihasta kasvattamaan. :lol2:

Elä stressaa. Mitä jonkun tuntemattoman mielipide painostasi merkkaa? Niin kauan, kun itse tietää missä mennään. Jos olet terve ja hyvinvoiva eikä painoa ole liikaa, lääkärillä ei pitäisi olla mitään sanomista asiaan.

Ammattitaidotonta touhua ja vaarallista. Ainoastaan silloin käsitän painosta huomauttamisen, jos on kyseessä sairaalloinen ylipaino tai sairaus joka aiheutuu painosta tai pahenee siitä. Muutun tulisi lekureiden pitää mölyt mahassa.:curs:

Todella ammattitaidotonta touhua ruveta puhumaan laihdutuksesta selkeästi normaalipainoiselle ihmiselle. Noilla mitoilla kun laskee painoindeksin, lukemaksi tulee 21,1 eli kaukana ollaan ylipainosta. Onkohan tämän "ammattilaisen" tavoitteena saada asiakkaistaan syömishäiriöisiä luurankoja vai mikä lienee motiivi? Ei voi muuta kuin ihmetellä :down:

Jos se oli toiselta ammatiltaan Herbalife-kauppias ja aatteli että no kaikil on varaa vähän tiputtaa, tietenkin Herba-järjestelmällä?

Mä olen kuullut todella tyhmiä kommentteja ns. ammattilaisilta, toisaalta sitten taas tosi fiksujakin kommentteja. Meitä on moneen junaan, ja toiset jää jo asemalle.

Ei sitä vaakaa kannata uskoa. Eikä tuossa kommentissa mitään perää ole lukemien perusteella, enkä kyllä usko muutenkaan syytä löytyvän!

Kattelin tässä ihmeissäni 175-180cm tyttöjä jossain Subin Suomineito-kisassa, aika tarkkaan kilolleen samanpainoisia kuin minä 157cm.. eli 50-53kg Ei se paino mitään kunnosta kerro, kyllä terveellisen painon säilyttämiseen on paremmatkin mittarit. Joku herkempi saattaa tuosta ruveta miettimään vesi-dieetille ryhtymistä.. "Pitäähän sitä ammattilasia uskoa.."

Kattelin tässä ihmeissäni 175-180cm tyttöjä jossain Subin Suomineito-kisassa, aika tarkkaan kilolleen samanpainoisia kuin minä 157cm.. eli 50-53kg Ei se paino mitään kunnosta kerro, kyllä terveellisen painon säilyttämiseen on paremmatkin mittarit. Joku herkempi saattaa tuosta ruveta miettimään vesi-dieetille ryhtymistä.. "Pitäähän sitä ammattilasia uskoa.."

:offtopic: Sama täällä. Rupesin miettimään, kun yksi kaveri on 175cm pitkä ja painaa 60kg, että mitä siitäkin rimppakintusta jäisi jäljelle jos pitäisi vielä 10kg tiputtaa! :eek:

Laihuus on rumaa, mutta lihakset vaan kaunistaa!

Tipahdin kans, kun näin ton kisa-mainoksen, ja samanpituinen 180 cm tytteli painoi sen 20 kg vähemmän... no, eipä niissä juur mitään ollutkaan niiden luiden peitteenä.

Eipä kuulu kyllä meikäläisen kauneusihanteisiin :urjo:

Ei todellakaan kerro paino ihmisestä mitään. Itse olen 173cm ja paino on ollut joku aika takaperin vielä 56kg. Kieltämättä ihan solakka olo, mutta tiedän, että silloin kun olen hyvässä kunnossa painan sen 62 kiloa. Eihän tuohonkaan vielä mitään hirveitä lihasmassoja mahdu, mutta sporttinen kroppa kuitenkin.

Kyllä tässä aletaan jo viittäyhdeksää lähennellä pikkuhiljaa :rock:

Noista Suomi-neito ehdokkaista. Ei pahalla, mutta minusta ovat suurinosa ns.laihoja-läskejä. Jos minun mittaiseni n.170cm painaa joku reilu 50kg, mutta silti löysää niin ei kovin kaunista. Itse olen parin kilon päästä kisa-kunnosta ja painan 57,5kg.

Mutta itse aiheesta. Ei tuollaisista kommenteista tosiaan kannata välittää. Lääkärit ym tuijottaa liikaa kaikkia taulukoita. Luulisi niidenkin näkevän mistä ihminen koostuu!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noista Suomi-neito ehdokkaista. Ei pahalla, mutta minusta ovat suurinosa ns.laihoja-läskejä.

Sen mitä mainoksesta näin Suomi-neitoja, niin lähes jokaisella oli löysä perse/selluliittia/höllyvät allit tms. Mulle ihan sama vaikka painaisin sata kiloa, kunhan oisin kiinteä.

Jepjep... Olen sanonut tämän monesti ennenkin, mutta sanotaanpa taas kerran: vaaka on punttimimmeille TÄYSIN turha kapistus, ellei kyse ole painoluokkalajin harrastajasta. EDIT: Itse olen 162cm/~67,5 kg, ja jos joku terkkari tms. käskisi laihduttamaan, näyttäisin habaa ja nauraisin räkäisesti päin naamaa :D

Jepjep... Olen sanonut tämän monesti ennenkin, mutta sanotaanpa taas kerran: vaaka on punttimimmeille TÄYSIN turha kapistus, ellei kyse ole painoluokkalajin harrastajasta. EDIT: Itse olen 162cm/~67,5 kg, ja jos joku terkkari tms. käskisi laihduttamaan, näyttäisin habaa ja nauraisin räkäisesti päin naamaa :D

:thumbs: Minä, pari senttiä pidempänä ja pari kiloa painavampana, tekisin ihan samoin.:lol2: :lol2: En koe olevani löllöläski, enkä uhka kansanterveydelle.

Zone-sarja -42%
Katsoin kanssa kerran läpi ehdokkaat tuolle mikälie neitokisalle. Merkille panin, että painoa ehkä joo sen ja sen verran, mutta todella löysää oli, missä sitä nyt kenelläkin sitten oli, useimilla takapuolessa.

Itse tuijotan sen verran vaakaa, että kun alle 70 kilon pääsen, niin vaaka ei ole enää kovin tärkeä mittari mulle. Aamulla punnitsin 71,9kg, eli ei kovin pitkä matka enää. :D Ja pituuttakin on 174, eli eiköhän tuo 70 riitä ylärajaksi. Riippuu tietysti siitä mistä se 70kg koostuu...

Löysää jää kyllä tuon jälkeenkin, mutta onpahan sitten sitä tavaraa mistä muokataan lihaksia:whip: Ja kun ne tämänhetkiset lihakseni kasvavat, niin nehän painaa enemmän kuin läskit mitkä lähtee alta pois :D . Luotan siihen mitä peili ja oma järki sanoo painosta ja omasta fyysisestä olotilasta, onko syytä jostain nipistää vai olenko tyytyväinen itseeni. Jätän omaan arvoonsa sellaisen joka painostani jotain sanoo. Ihan kuten Gillyanne totesi: "näyttäisin habaa ja nauraisin räkäisesti päin naamaa".

Ei se paino ole tärkeää, vaan se mistä se paino koostuu!

Juu, kyllä mäkin tiedän ettei vaakaan kannata tuijotella, vaikka nyt kyllä tiedän olevani lievästi ylipainoinen kun ei ole lihaksiakaan vielä, mutta turha sitä on sit ihmetellä, että nuoret tytöt kärsii kaikenmaailman syömishäiriöistä kun lekuritkin on noin pimeitä..:jahas: (tääkin tyttö jolle lekuri mainitti on 20v, että jos olis vaikka ollu hiukan huono itsetuntonen ja epävarma niin mitäköhän ois seurannu.. onneks on kyse järkevästä tytöstä, joka tietää itse mikä tuntuu hyvälle)

Tuli mieleen kun noista misseistä puhuttiin, että vielä pari vuotta sitten mäkin haaveilin missin kropasta :lol2: nyt on kyllä hiukan erilaiset ihanteet.. :)

Sen mitä mainoksesta näin Suomi-neitoja, niin lähes jokaisella oli löysä perse/selluliittia/höllyvät allit tms. Mulle ihan sama vaikka painaisin sata kiloa, kunhan oisin kiinteä.

Mä oon miettinyt kanssa tätä asiaa. Monesti näkee hoikkia tyttöjä ja hetken ehtii ajatella, olisinpa noin hoikka. Sit näkee miten ne on löysiä. Ihan kuin iho olisi jotenkin irrallaan ja vähäiset rasvasolut siellä hyllyy välissä.

En missään nimessä halua olla löysä. Se on kauhean näköistä.

Painosta viis, kunhan on kiinteä :)

Juu ei ollu todellekaan mitään hyväkroppaisia ne suomineitokisaajat, mun silmään. Löllöjä peppuja ja jenkkakahvoja:jahas: . Samoin yksi mun tuttava kiertää kaiken maailman missikisoja, mut hän ei kyllä harrasta minkäännäköistä liikuntaa ja sen kyllä huomaa. Siis painoa ei pituuteen nähden varmaankaan ole paljoa, mutta löysää sitten kyllä.

En kyllä itsekään ole mitenkään erityisen kiinteä, mutta tavoittelen lihaksikasta kroppaa, ja vaakaa en edes omista.

:offtopic: Joo...istuin sattumoisin yksin soffalla, kun näin kisatytöt. Puuskahin itekseni ääneen, et voi vittu, ei oo kyllä nuo tytöt punttia nähnykkää!!! Siis mä jäin lähinnä ihmetteen niitten painoja - olin aatelu, että sellasilla painoilla pitäiski olla paljon rasvattomammassa ja tiukemmassa kunnossa. Sitten kelasin, että aattelin itteeni -miltä mä näyttäisin näillä lihoilla ja niillä painoilla ja huomasin keskeisen eron - niillä tytöillä ei ollu lihasta juuri yhtään. Pelkkää valkoista höllyä ylhäältä alas lukuunottamatta sitä yhtä solariumhirviötä...:D Tää nyt ehkä on turhan tylyä kommenttiä ja naisihanneha on aina yksilöllinen...mutta silti! Kyllä niillä ihan nätti kaponen vyötärö oli ja kivannäkösiä vaatteet päällä, mutta ei niitä nyt lavalla haluis bikineissä kattella......:eek: Musta tossa missivartaloihanteessa kiteytyy oikeen konkreettisesti se sairaalloinen malli ja missimaailmassa vallitseva mielikuvavinksahdus "lihaksikkaat naiset ovat kammoja miesmäisiä juttuja, jollaiseksi tulemista pitää välttää kaikin keinoin"...voi itku! :itku:

:offtopic: Ja kuitenkin lähes jokainen niistä suomen neidoista väitti harrastuksekseen kuntosalin... Mitähän ne siellä tekee, istuu lähentäjä-loitontajakoneissa? :rolleyes:

:offtopic: Ja kuitenkin lähes jokainen niistä suomen neidoista väitti harrastuksekseen kuntosalin... Mitähän ne siellä tekee, istuu lähentäjä-loitontajakoneissa? :rolleyes:

Luultavasti. :rolleyes: Eivät ne ainakaan syö tarpeeksi oikeaa ruokaa jos joku heistä sattuisi ns. kunnolla treenaamaankin. Tai ehkäpä kuntosali tarkoittaa heille pelkästään juoksumatolla, crosstrainerilla tms. vääntämistä :jahas:

Latest posts

Back
Ylös Bottom