- Ikä
- 41
Pakko avautua, sillä tuli taas semmosta juttua vastaan, että huhhuh.. enkä ois "ammattimieheltä" uskonu. Eli meillä on töissä tämmönen tukielintarkastus, tai jotain vastaavaa.. kuitenkin paino punnitaan. Työkaveri on 160cm/54kg tytteli, pikkunen ku mikä. Fysioterapeutti oli hälle sanonu, et viel ois varaa pari kiloa tiputtaa.. wtf, että niinku mistä? 160 senttisen painorajat on useimmissa paikoissa 52-64kg eli sitä täytyis olla alipainon rajalla, että kelpais.. voi jestas. Eikö sen kuitenkin peilistä näe, eikä vaa'asta, onko paino hyvä. Itteäni ei kauheesti huvittais mennä sinne huomenna.. jaksa kuunnella paasausta.. kun tiedän, että pitäis laihduttaa, mutta 52 kg on semmonen paino, mis oon ollut joskus 16v!
Eli mitä mieltä ootte, vaakako tässä on herra ja valtias? Naisille asetetaan uskomattomia painovaatimuksia mun mielestäni, vai mitäs muut mimmit ajattelee?
Eli mitä mieltä ootte, vaakako tässä on herra ja valtias? Naisille asetetaan uskomattomia painovaatimuksia mun mielestäni, vai mitäs muut mimmit ajattelee?