Naisten EM 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuohan siinä mättääkin kun ei voi tietää mitä tuolla haetaan. Haetaanko siellä vain tietyn maan voittaja vai miksei linja noudata kuin vain ykkösen kohdalla tuota löysää ja vetistä? Olisi loogisempaa jos kaikki kovassa kunnossa olevat olisivat häntäpäässä ja kärkipää olisi höttöä. Nyt menee uskottavuus kun kärkikolmikossa 2 ja 3 eroaa kunnoltaan valtavasti ykkösestä.
Mike se on politiikka joka jyllää luulen minä. Mikä maa on serbian suurin poliittinen tukia?

Lisää kuvia EM-kisoista Allstars.de saitilla, jossa kätevästi kategorioitu galleriat alkukisaan ja finaaleihin, sekä vielä eriteltynä sarjoittain. Tässä linkki.

Voi luoja kun on Olgalla iso ahteri. Noissa selkävertailuissa Sallan kanssa olisi pelin pitänyt olla game over. Aika erikoisia ovat myös venakon poseerausasennot. Mikä lienee tausta kun notkeutta löytyy ja nivelet yliojentuvat ilkeennäköisesti.

Ja nyt on sitten finaalikuvatkin fitness.ee:llä. Tässä linkki.

main.php

ja Christel :haart:

main.php

Voi luoja kun on Olgalla iso ahteri.
Hah! no onneks on sentään hyvän mallinen iso :D

Toisaalta mun mielestä hyvä jos olis tommonen linja tuomaroinnissa. Onhan toi voittaja ylivoimaisesti naisellisin koko line-upista ja tuohon kuntoon olisi ehkä useammalla mahdollisuus päästä. Saattaisi elvyttää lajia. Itselläni ei ainakaan olisi ikinä mahdollisuutta päästä änkyrä kireäksi, tai sanotaan että ei ainakaan olisi munaa tehdä niitä uhrauksia mitä se vaatii.

Hurraaa ! Löysin parit videot EM-kisoista. Eli katsokaapas tämä Eastlabsin linkki. Eli ihan ihan alhaalla, löytyy semiä ja finaalia joka lajista. Laatu ei ole mitenkään huimaiseva, ja käsikin näköjään pahasti tärissyt, mutta parempi ku ei mitään!:hyper:

Hoi hoi mikä lapa/olkapääjumi Verbovskalla tuossa toisessa semipätkässä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom