Naisten EM 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onhan tossa huima kireysero Sallan hyväksi. Molemmat Salla ja Olga ovat kauniita ja naisellisia mitä ei voi kyllä sanoa tuosta kolmanneksi sijoittuneesta. Itse kiinnitin huomiota kuinka erinlaiset bikiinien alaosat Olgalla on. Ilmeisesti noillakin pystyy peittämään tai korostamaan jotain rakenteellista seikkaa.

Voi jumalauta mikä tuomio. Totaalista paskaa tommoinen. Mitä apinoita siellä on tuomaroimassa jos noin päättömän tuomion tekevät? Aikaisemmin Lehtosen Maija on kokenut vastaavanlaisen oikeusmurhan. On surullista nähdä miten kova työ palkitaan paiskomalla paskaa kintuille.

Laskekaapa huviksenne montako venäläistä voittajaa on viimeaikoina ollut kisoissa naisten puolella. Viime MM-kisoissakin vei löysä venäläinen. Maksaako ne voitoista vai mitä vittua?

Varastin joltain venäläiskreikkalaisiranilaisserbialaiselta ex yu fitness- foorumilta yhden backstage kuvan Sallasta :haart:

attachment.php

Liitteet

• Sallaem.webp
    Sallaem.webp
    34,1 KB · Katsottu: 1 431
Mike vei todella sanat suustani! Salla vei tuota sarjaa ihan täysillä ja kirkkaimmasta mitallista ei pitänyt olla epäillystäkään, mutta kuinkas taas kävikään. Sallan naama on jo tuttu noissa piireissä joten siitä ei kiikastanut. Odottakaas kun näette Fitness ee:n kuvat, sinne pitäisi tulla kunnon vertailu kuvat.

Hilkka ja Laura kumpikin tekivät myös aivan uskomattomat suoriukset. Todella hienosti taistelivat ja esiintyivät lavalla.

Sallan naama on jo tuttu noissa piireissä joten siitä ei kiikastanut.
Onhan Salla tosiaan kilpaillut arvokisoissa jo useamman kerran, mutta jotenkin tuolla EM- ja MM-kisoissa vaikuttaisi siltä, että pienestä maasta tulevilla kilpailijoilla pitää fysiikan olla joko täysin ylivoimainen tai naaman paljon tutumpi kuin suurien maiden (esim. Saksa tai Venäjä) tai järjestäjämaiden kilpailijoilla, jotta sijoitukset menisivät ansaitusti.
Onhan tuota samaa havaittavissa ihan pro-tasolla asti.

Kyllä nyt harmittaa niin vietävästi Sallan puolesta kun kuvat kertovat karua kieltä...Salla ihan selvä ykkönen, kultaa olis ehdottomasti pitänyt tulla! Tuomareilla on nähtävästi jäänyt taas kerran silmälasit kotiin!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tervehdys kaikille ja suuret kiitokset onnitteluista!
Olipa kiva lukea kuinka moni on seurannut näitä EM-kisoja.

Matka oli todella mukava, kaikki sujui hyvin ja meidän joukkue oli ihan älyttömän mukavaa reissuseuraa.
Olen erittäin ylpeä Hilkan ja Lauran kansainvälisestä kisadebyytistä. Molemmat esiintyivät kauniisti ja olivat todellakin edukseen. Heissä on potentiaalia vaikka mihin!

Olin itse ennen matkaa hiukan epävarma miten mahdan sulautua uuteen sarjaan, olenko vielä liian pieni jne...
Kuntoni oli kuitenkin paras ikinä ja olen ollut tyytyväinen kehitykseeni, joten lähdin siinä mielessä varmoin mielin matkaan. Vielä kun oman tyytyväisyyden lisäksi kaikki uurastus palkittiin hopea mitallilla niin eihän tässä voi kuin myhäillä!!!

Haluaisin vielä kiittää kahta erityisen tärkeää ihmistä, joiden ansiosta olen tässä. Eli Halosen Mattia, jonka kanssa olen kilpailu-urani alusta asti ollut yhteistössä. Ilman hänen tietotaitoa ja varmaa, luotettavaa valmennusta en varmaankaan olisi näin pitkällä. Vaikka yhteistyömme ei enään ole niin tiivistä, tiedän että häneen voin aina tukeutua mikäli jokin asia askarruttaa. KIITOS Matti!
Lisäksi Sami on ollut ja tulee aina olemaan korvaamaton kaikin puolin. Nykyään hän on yhä enemmän ja enemmän mukana myös diettini ja treenieni suunnittelussa. Hänellä on samanlaista varmaa otetta tähän lajiin kuin Halosellakin. Ja ihanaa kun on kumppani joka omaa tuollaista intohimoa tähän hommaan.

Nyt taas paluu arkeen ja hommat jatkuu kuten ennenkin!

-Salla-

En yleensä kritisoi tuomareita ja varsinkaan jälkikäteen mutta nyt kyllä olen Sallan ois kuulunut olla ykkönen ja tuo venakko ei kuuluisi tuossa kunnossa edes finaliin. Arvio on tehty kuvien perusteella joten taas hieman huteraa mun arviointi mutta kireyttä ei tuossa venakossa ole yhdessäkään kuvassa. Kisapaikka oli venäläisille otollinen. Salla hieno kunto ja upeaa kun pidit suomen mitalli kannassa.:worship:

En yleensä kritisoi tuomareita ja varsinkaan jälkikäteen mutta nyt kyllä olen Sallan ois kuulunut olla ykkönen ja tuo venakko ei kuuluisi tuossa kunnossa edes finaliin. Arvio on tehty kuvien perusteella joten taas hieman huteraa mun arviointi mutta kireyttä ei tuossa venakossa ole yhdessäkään kuvassa. Kisapaikka oli venäläisille otollinen. Salla hieno kunto ja upeaa kun pidit suomen mitalli kannassa.:worship:

Sallan olisi luonnollisesti kuulunut voittaa. Mitä tohon Olgan finaaliin kuulumiseen tulee olen kyllä eri mieltä. Rakenne sillä on varsin näyttävä, varsinkin noissa anatomisissa asennoissa. Eikä se kuntokaan nyt ihan sysipaska ole. Sallan ja Olgan välisiä selkävertailukuvia odotan mielenkiinnolla.

Itsellä ainakin pääsi mitä v**tua suusta, kun katselin kuvien perusteella finalisteja. Sallan erottuvuus verrattuna tuohon venäläiseen on aivan eri luokkaa:eek: Tuo kolmossijan mörkökin olisi kuulunut venäläisen edelle...

Jos tolla mentaliteetilla arvostellaan kilpailijoita, niin voi perse!:curs:

GO GO Salla:thumbs:

Onnea Salla!

Kävitkö jututtamassa tuomareita kisan jälkeen? Olisi mielenkiintoista kuulla mitä sulla on parannettavaa tai millä perusteella voittajaa nyt haettiin?

Kovin on hankalaksi tuo laji tehty. Ikinä ei tiedä missä kunnossa pitäisi voittaakseen/sijoittuakseen olla. Kuvien perusteella on haluttu sitä 20% "löysempää" kuntoa, mikä taannoin oli toivomuksena myös naisten pro-kisoissa. Norjan edustaja oli ainakin kuvissa omaan silmääni parempi kuin esim. pronssia voittanut. Todella kaunis rakennehan voittajalla oli, tasapainoinen ja naisellinen kokonaisuus. Kireys taas sitten ihan eriluokkaa muihin finalisteihin verrattuna.

Tuohan siinä mättääkin kun ei voi tietää mitä tuolla haetaan. Haetaanko siellä vain tietyn maan voittaja vai miksei linja noudata kuin vain ykkösen kohdalla tuota löysää ja vetistä? Olisi loogisempaa jos kaikki kovassa kunnossa olevat olisivat häntäpäässä ja kärkipää olisi höttöä. Nyt menee uskottavuus kun kärkikolmikossa 2 ja 3 eroaa kunnoltaan valtavasti ykkösestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom