Naisille vaatteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu
En äkkiseltään löytäny vastaavaa aihetta.
Eli mistä te muut mimmit ostatte vaatteet? Itselläni on ollut varsinkin tyköistuvammissa vaatteissa ollut ongelma, että eivät mene hartioista ja käsivarsista. Onko naisille jotain vastaavaa merkkiä kun miehille on esim. gasp tms?

Ite oon havainnut Seppälän Linkin sellaiset pussittavammat housut sopivimmiksi. Reiskat siis pääsääntöisesti alaosaston ongelmana. Yläosissa ei sitten olekaan mitään yhdistäviä tekijöitä, joten tyydyn pääosin huppareihin :D

Ei kyllä taida Gaspia vastaavaa naisille olla. Tuntuu että Better bodiesinkin vaatteet on ennemminkin tarkoitettu tasapaksuille laihoille aerobikkaajille, kuin muodokkaalle voimailijalle...

Mä mahdun yleensä ihan hyvin vaatteisiin, mutta. Mun kädet ei ole edes mahdottoman paksut, mille helvetin ruipeloille noita kledjuja tehdään kun nykyään joka merkiltä tuntuu että t-paidat kinnaa hihoista? :curs:

Ymmärtäisin, jos olisin joku überbodybuilderimimmi ja kädet sen mukaiset, mutta kun en ole..

Mulla ei nykyisin enää kinnaa edes käsivarsista. S koon t-paitoja ja muita paitoja käytän ja hurjat 28 sentii on käsivarrella mittaa :D Jotkus paitapuserot on sitten sellaisia mitkä ennemminkin on vähän pieniä käsistä, yleensä jos on ongelmia niin sitten on tuon hartiaseudun kanssa...

Niinno siinä kai se selittyy, mulla on kanssa 28cm "paksu" käsi, mutta s-koon paidat on liian isoja muuten. Kaippa nuo xs:t on hihoista radikaalisti sitten pienempiä :rolleyes:

Mulla on ongelmana juurikin käsivarret ja hartiat, jotka eivät mahdu puseroiden tai jakkujen sisään. Helma sitten lepattaa yleensä senkin edestä. Etenkin Vero Modan, Zaran ja Mangon vaatteet tuottavat tuskaa. Mangossa nyt oli niin pieni sovituskoppikin, että meinasi ahdistaa :)

Toinen ongelma on housut: mistä löytää sopivan mittaiset housut, jotka ovat sitten vyötäröltäkin sopivat? Yleensä vyötärö on ok ja lahkeet ovat silloin puolitangossa. ja kun lahkeet ovat tarpeeksi pitkät, niin vyötärö on järkyttävän iso.

Tai sitten mä vaan olen oudon mallinen :)

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=55436

Jossain on ketju samasta aiheesta vaan en mä löytänytkään sitä. Mua alkaa jo raivostuttamaan kun lempipaidat kinnaa kainalon seudulta.Täytyy pudottaa painoa ja toivoa, että ne sillä alkais taas sopimaan paremmin, tarvittaessa lopetan salitreenin kokonaan. Ja jalkoja en juurikaan enää edes treenaa kun paksut reidet ei ole mun tavoite ja kaapissa roikkuu useammat housut, jotka ei istu enää juurikin reisien takia.

Better Bodisin ja Bahian vaatteita ei taida olla tehty naisille, joilla on rinnat. Ainakin bahiat ei mene mulle edes viereen ja bb:n kamat on kans aika epämiellyttäviä päällä. Housuthan kaikissa malleissa on liian pitkät. Ihmetyttää vaan kelle housuja tehdään kun mä olen persjalka, mutta nykypäivän pikkulikkoja katellessa ne näyttää vieläkin lyhyemmiltä ja tuskin paljoa enää pituutta kasvavat.

Miulla jalat vaan kapenee, vaikka kyykkään ja mavetan kovasti molempia kerran viikossa. Perse tosin kapenee samaa vauhtia, joten lopputulos vaatteiden suhteen on +-0 :D Jos en reenais niin varmaan paisus reidet ihan kamalaksi :eek:

Better Bodisin ja Bahian vaatteita ei taida olla tehty naisille, joilla on rinnat.

Heh, minulla ei ole edes suuria rintoja ja siltikin monesti bb topit ovat todella kireitä ja joustamattomia. Ne ahdistavat juuri rintojen kohdalta ja ovat ihan jees muuten, ei kiva. BB housut on aika pitkiä ja materiaali sellaista lörppöä kangasta. Bahian housut ovat minusta aika kivoja. Pitkiä ovat, mutta sieltä löytyy vähän lyhyempiäkin malleja. Bahian topit taas istuvat minulle hienosti kisakuntoisena. Offilla ne on aika napakoita, mutta joustavia :D. On se vaikeeta...

BB topit on miusta hyviä, litistää just sopivasti ihan littanaksi :D Just tilasin penkkipaidan alla käytettäväksi BB lyhyen topin, tosi hyvä on, vaikka onkin melkein yhtä hankala saada itse päälle ku penkkipaitakin ;)

BB topit on miusta hyviä, litistää just sopivasti ihan littanaksi :D Just tilasin penkkipaidan alla käytettäväksi BB lyhyen topin, tosi hyvä on, vaikka onkin melkein yhtä hankala saada itse päälle ku penkkipaitakin ;)

Hah :hyvä: tuli mieleeni eräskin kerta kun tappelin yhden topin kanssa oikein tosissaan. Se oli jo vaikea saada päälle ja mun tissit oli lähes kuoliossa. Kun hikosin ja yritin repiä sitä riepua pois päältäni, olin todellisissa vaikeuksissa. Se oli rullalla selästä ja ihan solmussa muutenkin. Mietin jo hetken, että pitääkö pyytää apua joltakin :D. Selvisin siitä kuitenkin ihan itse ja sitä toppia en enään päälleni laita. Saatana mä jaksa tapella paitojen kanssa.

Mä en ole edes kovin harteikas, povekas tai saati kapeavyötäröinen. Ihmettelen kummasti, miten nuo perusvaatteet oikein mitoitetaan. Kuppikoko on A ja kauluspaitojen löytäminen hankalaa, koska tissit eivät meinaa mahtua. Olen aika palikka eli ei ole kapeaa vyötäröä, niin paita, joka krinnaa ylhäältä, on vyötäröstä väljä, kun olen ajatellut, että ennemmin on vaikea löytää paitaa vyötärön ja vatsanseudun takia kuin hartiaosaston. Joissain paidoissa hihat ovat siinä ja siinä. Olen kokoa M tai L keskimäärin enkä ole treenaillut edes kauan. Kun reisiin on tullut inan sekä lihasta että fläsää. Aina välillä tuntuu, että pitäisi alkaa taas ommella itse :)

Bahian housut menee kelle vaan. Uskokaa, jos ne menee mulle, ne menee teillekin. ;) Topit ei taas kovin rintavalle mene, onneksi itsellä ei tätä ongelmaa ole.

Semmonen rintsikkatoppi varmaan? Kannattaa olla tarkkana, että on ipf-tuomarin hyväksymä alusvaate siellä penkkipaidan alla sit kisoissa. :lol2:

Mua ahdistaa farkut. Espritillä oli kivoja housuja, joissa oli takapuolellekin kivasti tilaa. En halua reisareita tms. "pussihousuja", farkut ne olla pitää ja mieluiten vielä tiukat mutta silleen ettei takapuoli koe kuoliota. Oon miettinyt semmosta, kun suomalaiset vaan lihoo ja lihoo, niin miten paljon nykynuoria mahtaakaan ahdistaa anorektikoille suunnitellut teinifarkut??? Kenelle ne niinku mahtuu päälle?!

No sellainen mikä mulla oli silloin päällä ku reenattiin :) Hahaa, vähä koomista jos tulevat kyttäämään mun alusvaatteita kisoissa :hyper:

Se on muuten kiva kun nuo teinifarkkujen kootkin on sellaisia, että tällaiselle suht normikokoisellekin pitää olla joku 40 koko että menee reiden kohta edes pohkeesta läpi :jahas: (ja sitten on 30 senttii vyötäröllä ja lahkeissa ylimääräistä jos onnistuu ne jalkaansa kiskomaan)

Se on muuten kiva kun nuo teinifarkkujen kootkin on sellaisia, että tällaiselle suht normikokoisellekin pitää olla joku 40 koko että menee reiden kohta edes pohkeesta läpi :jahas: (ja sitten on 30 senttii vyötäröllä ja lahkeissa ylimääräistä jos onnistuu ne jalkaansa kiskomaan)

Espritin 28" farkut mahtuu hyvin jalkaan, thanks god. Mä en viitsi edes yrittää noita, jotka edes 30-tuumaiset ei nouse polvia ylemmäks....

ite taas oon päätynyt kollareihin arkivaatteina, koska ne harvoin kinnaa ja ne ei kiristä. mulla on kaikki jalkojen lihas pohkeissa ja pyllyssä ja nykyään naisilla ei ole kumpiakaan niin mitkään kireet farkut ei mee millään päälle, paitsi stretch-kangasta olevat on kyl sit aika tosi hyvät, vyötäröstä aika väljät mut ei liian.

paidat sit on oma mahottomuutensa, ku oon hirveän kapea ja sit kuitenkin leveet hartiat, ja sit nykyään välillä vaivaa noi hihatki, et ku niin narukäsille tehty.

tässä taas pari syytä siihen miks on kivaa tykätä kengistä, kun niiden kohdalla ei mikään mene hankalammaks harrastusten myötä.

Mä tulin juuri kaupungilta, ja nimenomaan Espritiltä. Housuja kehun minäkin, mutta tällä kertaa mukaan tarttui huppari. Mulla on tuosta merkistä vain hyvää sanottavaa, ja aika paljon tulee sieltä osteltua :)

Hah, muistan viime vuodelta, kun pystyin ahtautumaan vanhoihin Onlyn farkkuihini sillain puolimärkänä. Seisomaan niillä pystyi hyvin, istuminen oli jo hieman vaivalloista, mutta pyöräillessä ei reisissä enää kiertänyt veri.:D Nyt on käymässä omille lempifarkuille samalla tavalla.:( Kerran oon jo tilkinnyt pepusta, kun en oo vielä uusia tilalle löytänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom