Uh huh. Jestas mikä soppa tännekin on saatu aikaan. Tässä on ikävä kyllä yksi syy miksi ainakaan minä en jaksa Punttimimmien palstalla enää juurikaan viihtyä. Miksei täällä voida arvostaa kaikkien tavoitteita siten että ollaan samalla viivalla?
Toivottavasti et, AiQ, ainakaan minun vastaustani ottanut v*ttuiluna. Koska itse pyrin rakentamaan pyöreämmät lihakset ja sitä kautta muotoa kroppaan, heitin vaan alkuun kommentin että toivoisin itsekin löytäväni jonkun tuollaisen viisastenkiven (jolla saa megalihakset) ;) Mielestäni kommenttini oli kuitenkin asiallinen, sillä pyysin sinua postittamaan treeniohjelmasi, jotta voisimme katsoa yhdessä mitä olet tähän saakka tehnyt ja miksi ehkäpä olet päätynyt siihen pisteeseen missä olet.
Tosiasiahan on se, että jokaisen kroppa vastaa eri tavalla treeniin. Jos AiQ:lla on hyvä sporttipohja, lihasmassa voi kasvaa suhteellisen vauhdikkaastikin. Eikä siinä ole mitään pahaa, jos jossain kohti huomaa että nyt on menty ohi sen oman ihannetilan! Silloin pitää vaan kääntää kelkkaa, juuri niinkuin olet tekemässäkin. Tuntuu pahalta sinun puolestasi, että olet saanut täällä niin inhottavia vastauksia. Mikä teitä tytöt vaivaa?
Monelle esim. fitnessmallityyppinen kroppa on se ihanne. Mikä vika siinä on? Ei kaikkien tarvitse - vaikka punttimimmiksi itseään nimittäisikin - haaveilla Iris Kylen säikeisistä pakaroista tai edes Monica Brantin pyöreästä perästä. Jokaisella on oikeus siihen omaan ihanteeseen.
AiQ, voisitko laittaa tosiaan kuvan tänne vaikkapa siitä fysiikasta joka sinua inspiroi? Onko esim. Jamie Eason sinusta liian lihaksikas?
Entä Jennifer Nicole Lee?
Minä ainakin yritän auttaa sinua ehdottomasti hyvässä hengessä
Jos et halua enää tänne kirjoittaa, niin mulle voi laittaa myös sähköpostia,
kaisa.e.jaakkola@gmail.com.