Naisellinen treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AiQ
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

AiQ

Moikka. :kippis1:

Olisko täällä ketään innokasta auttamaan treeniohjelman fiksaamisessa, kun tuntuu että nämä kaikki treeniohjelmat joita MIEHET ovat mulle tehneet viimeisten viiden vuoden aikana on johtaneet siihen että minulla on hillittömät hauis-, reisi ja peppulihakset... Tällä hetkellä olen itse yrittänyt päästä niistä eroon pidentämällä sarjoja 3x20:stä 4x25:teen, mutta alkaa tulla sellainen olo, että mielummin raahaan (ison) peppuni tänne ja kysyn neuvoa muilta, joilla saattais olla jotain oikeaakin tietoa mitä tehdä. Eli tahtoo sellaisen naisellisen vartalon, eikä näitä megalihaksia :curs:

Olen valmis käymään 3-4 kertaa viikossa ja pystyn käyttämään aerobiseen osuuteen 30-60 minsaa ennen treeniä. :dance: :dance2: :dance:

Toivottavasti onnistuin laittamaan kysymyksen oikeaan paikkaan suututtamatta kaikkia hakutoiminnon ahkeria käyttäjiä :thumbs:

Uuh, tulisipa mullekin vahingossa megalihakset :D Hehe, ei vaan - tosissaan: miten olet tähän saakka treenannut? Laitatko treeniohjelmasi tänne niin kurkataan, mitä kannattaisi muuttaa!

Lisäksi, jos voit linkittää jonkun kuvan mikä vastaisi unelmakroppaasi niin on helpompi sanoa mitä pitäisi tehdä.

Mää tykkäisin myös saada tietoa siitä, missä ajassa nämä megalihakset on niillä ohjelmilla hankittu ja mikä mielestäsi on megalihakset. Se rajahan voi olla hiuksenhieno ja kaikilla treenaajilla varmasti eri paikassa.

Naisellinen treeniohjelma :hyvä:. Tää oli hyvä. Saako naisellisella treeniohjelmalla sitten naiselliset muodot ja miehekkäällä treeniohjelmalla megalihaksikkaat ja äijämäiset muodot? Viittikö laittaa yhteystiedot näille MIEHILLE, joilta olet neuvoja saanut. Olis nimittäin megalihakset tilauksessa :dance2:.

Tääkin tahtoisi tietää mikä ohjelma on noin tehokas, että hillittömät lihakset on kasvaneet, ilman että on ollut edes tarkoitus niitä hillittömiksi kasvattaa. :)

Tarkottaako tämä naisellinen treeniohjelma siis sellaista, jossa ei tule selviä lihaksia? Ei kai siinä muuta kuin penentää painomääriä ja vaihtaa vaikka aerobista liikuntaa ja jotain pilatesta joidenkin salipäivien tilalle.

Onko naisellinen vartalo sama kuin hoikka? vai ehkäpä muodokas? Mitämitä, ei ummarra. Meillä jokaisella on omanlaiset kauneusihanteet, mun mielestä sopusuhtasen lihaksikas vartalo on naisellisuutta parhaimmillaan.

Eiköhän tollaseen perusnaiselliseen kroppaan monipuolinen aerobinen liikunta ja pitkät sarjat ois ihan hyvät.

Eihän tästä päästä mihinkään ilman kuvia... tahtoisin nähdä megalihakset... :dance2:

Moikka. :kippis1:

Olisko täällä ketään innokasta auttamaan treeniohjelman fiksaamisessa, kun tuntuu että nämä kaikki treeniohjelmat joita MIEHET ovat mulle tehneet viimeisten viiden vuoden aikana on johtaneet siihen että minulla on hillittömät hauis-, reisi ja peppulihakset... Tällä hetkellä olen itse yrittänyt päästä niistä eroon pidentämällä sarjoja 3x20:stä 4x25:teen, mutta alkaa tulla sellainen olo, että mielummin raahaan (ison) peppuni tänne ja kysyn neuvoa muilta, joilla saattais olla jotain oikeaakin tietoa mitä tehdä. Eli tahtoo sellaisen naisellisen vartalon, eikä näitä megalihaksia :curs:

Olen valmis käymään 3-4 kertaa viikossa ja pystyn käyttämään aerobiseen osuuteen 30-60 minsaa ennen treeniä. :dance: :dance2: :dance:

Toivottavasti onnistuin laittamaan kysymyksen oikeaan paikkaan suututtamatta kaikkia hakutoiminnon ahkeria käyttäjiä :thumbs:
Olis ihan kiva nähdä toi sun "mega lihas" ohjlema kun ite pyrin just saamaan ihan KUNNOlla lihasta itelleni :D vaikka alottelija rosin vielä olen, mutta hiljaa hyvää tulee!

\o täällä yks kans jota kiinnostaa tuo ohjelma! Ja millä saada megalihakset kun tuntuu että vaikka mitä tekisi, lihas ei kasva toivottuun tahtiin :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pienennä painoja ja tee 30-60min aerobista puntin jälkeen äläkä missään tapauksessa juo palkkaria välissä. Toisaalta jos lihakset on liian massiiviset, jätä puntti kokonaan pois ja keskity aerobiseen: pitkiä lenkkejä ja esim. uintia, pyöräily saattaa aiheuttaa reisilihasten holtitonta kasvua. ;)

No nyt on mielenkiintonen ketju pitkästä aikaa!

Haluun kanssa tietää mitä oon tehny väärin kaikki 13vuotta kun ei ole megalihaksia näkynyt!

Tosin viimisen vuoden oonki jo luovuttanu niiden suhteen ja menettäny niitä vähäisiäkin juoksemalla ja syömällä huonosti, joten sitä voin suositella tredin aloittaneellekkin.

Aloita juoksuharrastus ja tanssi..varmasti lähtee lihakset...
Jos sulla on sellanen hyppyripeppu/pikajuoksian pakarat kannattaa nauttia niiden tuomasta huomiosta ;)

Kuulostaa oudolta, että joku mies olisi kehottanut tekemään 20 toistoja, vai onko kyseinen mies juurikin tuolloin ajatellut tekevänsä "naisellista treeniohjelmaa".

No ei kukaan ohjaaja muuten voi sellaisia toistomääriä käskee tehdä, kun ei se sillon mikään massaohjelma ole. Mut kyllä mullakin lihasmassa kasvoi ihan pelkillä jumppatunneilla (joita oli paljon, ja lähes kaikki pelkkiä lihaskuntotunteja) ja pitkillä sarjoilla 7 vuoden aikana oikein mukavasti, siihen ei muuta tarvittu kuin isommat käsipainot ja/tai raskaampi liikeversio aina kun edelliset alko käymään liian kevyiksi. Samalla kun oli välillä raskaanakin, niin se liikutettava kroppa oli aina vaan painavampi ja painavampi ja vastusta oli aina vaan enemmän. Mittausten mukaan 3kg lihasmassaa tuli lisää vuosien 2004-2007 aikana, mikä siis aikajanalle laitettuna on todella vähäinen määrä, mutta ennestään lihaksikkaaseen kroppaan todellakin sellainen lisä, että ei siitä enää joka tyyppi tykkää. JA kun ottaa huomioon vielä senkin, ettei lihaskasvu ollut edes tavoitteena ja dieetillä on oltu tuo viimeinen vuosi. Mukaanlukien ex-mieheni, isoäitini ja äitini (joista 2 viimeistä näki ekat pullistelukuvat viikko sitten ja ensimmäinen haukkui lihaskokoa jo kauan ennen kuin mitään kunnolla näkyikään).

Se on niin suhteellista katsojasta riippuen, mikä on liikaa ja mikä liian vähän. Mut sen takia tänne niitä kuvia halutaankin!

Edit: olen miettinyt myös paljon tätä "mikä on nopeasti"-kysymystä. En laittaisi sitä varsinaisesti aikajanan mukaan, vaan sen mukaan mitä kokee tehneensä. Esim itselläni tuo kaikki tuli ihan vahingossa, koska en treenannu massatavoitteella ollenkaan. Mää halusin vaan olla hyvässä fyysisessä kunnossa.

EI MORO, ollaaks tääl tosissaa! Et hups, nyt onki liikaa lihaa ja vahingossa. Tai tää on joku läppä :hyper:
Mäkin kovasti kiinnostunut kyseisestä ohjelmasta, paljasta salaisuutesi :hyvä:

Tai sit sä oot joku luonnonlahjakkuus...:rolleyes:

No eihän sitä näin voi ketään tyrmätä ja vittuilla että ohops sullekko kasvo lihakset ihan yhtäkkiä! Jokaisellahan on oma kuva siitä millainen haluaa olla, jotkut haluavat näyttää esimerkiksi Jessica Albalta ja jo pieni lihasmäärä tuntuu itestä liialta. Ja toisaalta taas joku muu ajattelee samasta henkilöstä sitten että eipä tuolla nyt edes paljoa ole lihasta, se on niin katsojan silmässä. Ei ketään voi tyrmätä sen perusteella että sanoo omaavansa megalihakset ja haluaisi niistä pienemmät, sehän on vain kirjoittajan oma mielipide ja jos hän ei itse pidä siitä lihasmäärästä mikä hänellä on niin eihän sitä kukaan voi kieltääkkään? Ja ruveta vittuilemaan että millähän ohjelmalla oot sitten saanut, kun tuollain yhtäkkiä tulee muka megalihakset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom