Nainen 21v

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NeitiP
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi! Osaisitteko antaa vinkkejä laihduttamiseen muuta kuin ruokavalio ja liikunta Olen päärynävartalo tyyppiä ja laihdutus on todella vaikeaa kuullut että päärynävartaloisten henkilöiden on todella vaikea laihduttaa, olen pudottanut jo 10kg, mutta vielä täytyisi saada 5-10kg pois!! syön 4-kertaa päivässä pieniä kevyitä välipaloja 2-4h välein + lämmin ruoka klo:17-18. Sit kysyisin myös että vaikuttako laihduttamiseen kerta viikkossa juominen:kippis1: ?? Viikolla syön erittäin terveellisesti ja kävelen töihin ja takaisin 2-3kertaa viikossa salilla treenaan kaikki lihakset:) Herkuttelu menee yleensä sit viikonlopulle kun tulee juotuakin!! Mitä neuvoja antaisitte minulle että pääsisin bikini kuntoon??;)

Annien vinkit:

- vaihda asennetta. Se missä kohtaa ne sun läskit vartalossa on, ei ole mitään väliä painonpudotuksen kannalta. Vitut siitä!
- Laske kalorit, tiedät tarkalleen syötkö liikaa/liian vähän. Vaikka diettailu ei sen ihmeellisempää tiedettä tai matematiikkaa olekaan, on helpompi joskus laskea. Tee vaikka itsellesi suunnitelma aina viikoksi ruuista ja liikunnoista.. laske niin että tulisi vaikka päivälle abouttia -500kcallan vaje. Kun seuraat liikunta ja ruokavalio suunnitelmaa, ei tarvi ressata! Tiedät että paino tippuu ku homma tehdään! Sitä mukaa kun paino lähtee laskuun , lisää aerobista ja vähennä kcallia jotta rasvan palaminen jatkuu!
- Lopeta herkuttelut/juomingit. Jos esimerkiksi syöt viikolla alle kulutuksesi joka päivä -500 siis arkipäivinä. tulee miinusta yhteensä 500x5 = 2500. Sitten kun pupellat kahtena päivänä reilun tonnin yli, niin siinä se sitten onkin, +- 0. Viikon keskiarvo kaloreissa merkitsee!
- Jos paino ei tipu, on takuulla vika jossakin kohtaa vikaa liikunnassa tai ruokavaliossa. Ehkä nuo juomingit ja herkkupäivät? Tai kaipaat lisää aerobista?
- Ole positiivinen , naura, iloitse! Laita hymy korviin!! Vaikka treenataan kovaa ja rutistetaan, voi silti tämän kaiken tehdä iloisesti. Pelkällä positiivisuudella homma menee takuulla lujempaa eteenpäin.
Tsemppiä dieetille, hemmetisti hikeä ja nälkää:thumbs:

Eikös dietatussa kunnossa sen parin rohkaisuryypyn ottaminen ole mukavampaa? ;) Jätä nyt vielä toistaiseksi ainakin juomingit pois, ei siitä mitään hyötyä ole.

Niskasta kiinni vaan ja laskemaan kalorit ja paljonko kulutat, sitten on helppo tehä ruokavalio ja senmukainen jumppaohjelma. Sitten se paino vaan putoo kun on pudotakseen
Ps: Paino on pudonnut kuukaudessa 80kg:sta 74kg:aan, eli ei tää ihan mitään hakuammuntaa ole.:D :whip:

on se ihme, että alkaa diettaa, mutta silti pitää juoda alkoholia, ite join kerran n. 7 viikkoa kestäneessä dietissä, ja sekin koska oli niin harvinaislaatuinen viikonloppu, ettei kehdannu olla selvinpäin. mutta jätä ne juomiset pois ja jatka samaan malliin. jos paino ei ala tippua, lisää liikuntaa, jos ei auta, vähennän syömisiä, ja syö oikeesti se 6 kertaa päivässä, on paljon kivempaa

Täällä pidetään tuota alkoholia vähän liian suurena piruna, kaikkia ei kiinnosta elää pelkälle kehonrakentamiselle. Eli juo jos siltä tuntuu, mutta muista että siinä tulee helposti extraa sen viikon diettailun verran. Oma dietti sujui hyvin näin: Jätin paskahiilarit pois. Aloin syömään kohtuullisia annoksia ruokaa kerralla. Lisäsin treenin määrää paljon. Noilla pääsee aloittelija hyvin vauhtiin ilman mitään kaloreiden laskemista tai absolutismia.

Se on ihan miten ite haluaa panostaa. Mulle on ihan sama, vaikka vetäis joka päivä kännit, mutta turha sitten ruikuttaa, jos tuloksia ei tule. Eli kyllä se painontippuminen on suoraan kiinni siitä, minkä verran syö/juo ja minkä verran kuluttaa. Niin karua kun se onkin. Mun elämässä on helvetisti paljon muutakin kuin bodybuildingi enkä tod elä pelkästään sille, mutta silti en näe mitään järkeä tehdä asioita huolimattomasti tai "kuhan sinnepäin"-asenteella. Jos mä oon dieetillä, mä sillon oon dieetillä, eikä sillon todellakaan juoda tai syödä mitään herkkuja. Noi vinkit mitä annoin, oli sellasia jotka kannattaa ottaa huomioon , mikäli tuloksia haluat. Jos haluat vaan kivaa elämää, niin senku ryyppäät vaan:thumbs: :)

Juokaapa vain enemmän, mutta kunnon aineita, niin kylä lähtee! Surkeimmat näkemäni nälkäkurjet ovat lähes kaikki olleen kirkkaan viinan ja sinolin suurkuluttajia. Niinpä - rasva liukenee alkoholiin :evil: !

Mutta noin vähän vakavammin - tokkopa dieetti kaatuu tuoppiin tai kahteen viikossa, jos sitä nyt on ihan pakko saada. On vain osattava päättää mistä pirtelöstä ne kalorinsa mieluummin ottaa, kaikkea ei voi saada. Niin, miksi buddhalaiset kieltäytyvät alkoholista? Pitääkseen tilanteen hallinnassaan, noin ihan yksinkertaisesti sanottuna; kännipäissään kun tulee niin helposti poikettua snagarille kun hiukoo niin, ja... tuonkin ajan olisi voinut käyttää harjoitteluun :bodyfasisti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Allaolevat kommentit pätevät, jos juominen kerran viikossa tarkoittaa känniin juomista, jota seuraa krapula.

Suosittelen kyllä minäkin juomisen vähentämistä, jos tuo kerta viikossa juominen tarkoittaa, että otat kännit kerran viikossa. Itselläni homma nimittäin menee niin, että krapulapäivä menee täysin hukkaan sekä treenin että ravinnon kannalta; tulee pidettyä mässypäivää tai ainakaan normiruoka ei maistu, eikä salille kannata mennä, tai jos menee niin ainakaan ei jaksa tehdä mitään. Omituinen olo jatkuu seuraavat kaksi päivää, jolloin kieriskelee outojen ruokahimojen ja henkisen krapulan kourissa. Eli jos saakin dieettiä pidettyä, niin ainakin kituaa ruokahimoissaan eikä saa kulutettua treenilläkään energiaa. Ja juuri kun uusi viikko sitten lopultakin käynnistyy ja pääsee hyvään rytmiin, niin seuraava viikonloppu ja treeni- ja ravintorutiinin häirintä on jo käsillä.

Kyllä ottaa voi dieetilläkään, mutta minusta on aika huolestuttavaa, jos ei saa humalahakuista juomista rajoitettua edes 1-2 krt/kk. Kavereita voi tavata muuallakin, ja toisaalta kaikkea ei voi saada. Jos haluaa olla se ihminen, joka on timmissä kunnossa ja ulkonäkö sen mukainen, niin samaan aikaan ei voi olla se party animal, joka lähtee joka viikonloppu, bilettää surutta tappiin asti ja naureskelee illan muistoille seuraavan päivän krapuloissa. Dieetti on kurinalaista hommaa ja ainakin minulla se kuri myös tuo motivaation ja turvallisuuden tunteen. En tarkoita, että pitäisi olla nauttimatta elämästä - elämästä vain on mahdollista nauttia monella tavalla, viina/roskaruoka on vain yksi tapa nautiskella.

NeitiP sanoi:
syön 4-kertaa päivässä pieniä kevyitä välipaloja 2-4h välein + lämmin ruoka klo:17-18. Sit kysyisin myös että vaikuttako laihduttamiseen kerta viikkossa juominen:kippis1: ?? Viikolla syön erittäin terveellisesti ja kävelen töihin ja takaisin 2-3kertaa viikossa salilla treenaan kaikki lihakset:) Herkuttelu menee yleensä sit viikonlopulle kun tulee juotuakin!

Joo sanottiinhan se jo moneen kertaan mutta mun mielestä oot ihan ulapalla. Kannattaa lukea vähän enemmän pakkista ja perehtyä siihen laihduttamiseen. Aloita ainakin siitä ryyppäämisen vähentämisestä ja mieti uudestaan mitä ne kevyet välipalat on. Jotku mysnackdiet patukat on pelkkää rahastusta.

Kaikki ei oo yhtä nazeja eikä tarvikkaan olla, mutta ite en aio vetää ollenkaan alkoholia nyt 2-3kk dietillä. Ennen diettiä nollattin kyllä nuppi ihan urakalla :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom