nahkahatun kyselijä?

Status
Viestiketju on suljettu.
onko kukaan kuullut perverssistä äijästä,joka soittaa tuntemattomasta numerosta firmaan tai työpaikallesi ja kyselee jotain nahkalätsää.itse olen jo kolmessa eri ravintolassa työssä ollessa vastannut puhelimeen ja siellä se sama runkkari kyselee sitä lätsää... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä ei ole päässyt tapahtumaan, mutta mulla on töissä sellanen nahkalätsä. Tai itse asiassa nahkalippis, joka ostettiin kollegalle läksiäislahjaksi. Vaan ei se huolinut.

Huikee heppu. Hauskaa miettiä et miten vinksallaan pitää olla et saa jotain kiksejä tollasesta. No meitä on moneen junaan. Toikin ukko on vielä tietysti joku meikäläisen kaveri jonka synkemmästä puolesta ei olla ihan perillä.... Ite en tunnusta olevani kyseinen heppu, mutta onnea vaan kaverille valitsemallaan tiellä...

Onko se taas ruvennu soittelemaan? Just mietittiin porukalla joku tovi sitten kun ei ole kaverista kuulunut pitkään aikaan mitään, yhteen aikaan sen kanssa sai olla ihmettelemässä sitä lippistä useemman kerran viikossa, nyt ei ole varmaan vuoteen kuulunut mitään siltä rintamalta. Harmi vaan, olin tehnyt periaatepäätöksen kertoa sille lätsän löytyneen just 5min sitten tuolta pihalta kun olisi seuraavan kerran soittanut... :evil:

Ihme hyypiö kaiken kaikkiaan. Turpa ei mene tukkoon ennen kuin lyö luurin korvaan. Ei sikäli, mukavan kuuloinen mies ja ystävällisiä juttuja jne mutta kun ne jutut jatkuisi tuomiopäivään asti ja töitäkin pitäisi välillä tehdä.

Muropaketin kylähulluthreadin (tällä hetkellä) viimeinen viesti by Epätietäjä
Tästä lippismiehestä.

Entä jos se on kadottanu sen lippiksensä ihan oikeesti ja saanu sen löytämisestä jonkinlaisen pakkomielteen? Tai kyselee sitä sen vuoksi koska siellä sisällä on avain aarrekammioon jossa on miljoonaomaisuus.

Enpä ollut itse tullut tuota ajatelleeksi... :D

Oiskohan sama äijä, joka soitteli tossa yhessä vaiheessa huoltoasemille ja kyseli hattuaan. Pari kaveria oli töissä eri huoltoasemilla ja molemmille oli joku soittellu. Ku tää äijä oli soittanut uudestaan ja kyselly sitä hattua, jota ei tietenkään oikesti ollu missään, oli kaveri sanonu et: " Joo, on täällä yks just sellanen, että tuutko hakee?" Oli kuulemma menny äijä vähän hämilleen. Kokeilkaa jos soittelee teille.

Tämän threadin nimi on paras ever. Seuraavalle forumille jolle rekisteröidyn otan nickin Nahkahatun Kyselijä.

Koipireisi sanoi:
Seuraavalle forumille jolle rekisteröidyn otan nickin Nahkahatun Kyselijä.

:lol2: Jos jossain forumilla tulee vastaan, on putoaminen taattu.

kerran,kun tää äijä taas soitti sanoin,että kävi sen verran huonosti,että menin duunissa paskalle ja paperi oli tietenkin loppu,mutta vessan naulassa oli sen tuntomerkkeihin sopiva lätsä ja pyyhin kannikan siihen..no äijä innostu heti ja uteli ,että pyyhinkö vuori vai nahkapuolelle ja onko nepparinreijässä paskaa ja saisko siitä vielä hattua..vähän repesin ja tää äijäkin hymähti vaikka aika pokkana jaksaa normaalisti jatkaa sitä läppää..

iso-erno sanoi:
no äijä innostu heti ja uteli ,että pyyhinkö vuori vai nahkapuolelle ja onko nepparinreijässä paskaa ja saisko siitä vielä hattua..

:lol2: ei vittu, viimesen päälle huumoria.

Joskus ihan pienenä sitä nauroi katketakseen, jos joku sanoi kakka tai pissa. Nykyään maku huumorin suhteen on jo niin vaativa, että täytyy sanoa paska tai kusi, ennen kuin naurattaa :D

No, onkos se jo löytynyt vai ei? Jäin epätietoisen toiveekkaaksi. Taidan ottaa pari puhelua... :nolo:

Edit: Mun mielestä olisi loistava, jos tänne pakkikselle saataisiin yksi semmoinen hinttapulihymiö, jossa näkyisi vaan musta koppalakki ja mustat tuuheat viikset. :haart:

Eggman sanoi:
Ku tää äijä oli soittanut uudestaan ja kyselly sitä hattua, jota ei tietenkään oikesti ollu missään, oli kaveri sanonu et: " Joo, on täällä yks just sellanen, että tuutko hakee?" Oli kuulemma menny äijä vähän hämilleen. Kokeilkaa jos soittelee teille.

Mä tein ton saman joskus pari vuotta sitten. Helvetin hyvin sillä ainakin silloin piti pokka, rupesi vaan päivittelemään että varmaan on nuoriso ehtinyt ajaa jo monta kertaa autolla sen hatun yli "katsos kun se on ihan sellainen pappamallinen lätsä vaan".

No niin, nostellaans tätäkin wanhaa kun nahkalippismies on aktivoitunut jälleen pitkän hiljaiselon (laitoshoitojakson?) jälkeen. Pariltakin kaverilta on taas (itseni lisäksi) tullut raporttia legendaarisesta nahkalippismiehestä, onpa kehitellyt juttujaankin matkan varrella: meikäläisen pääsi yllättämään täysin kyselemällä lasten nahka(joo, ois pitänyt tajuta tässä vaiheessa)rukkasista.:D
Tästä kaverista ei taida vieläkään missään olla tarkempaa infoa? Luulisi jonkun sentään innostuneen salapoliisitoiminnasta sen verran että jotain tietoa löytyisi, kyseinen heppu on kuitenkin harrastanut nahkahatun perään soittelua koko pääkaupunkiseudun ravintoloihin/huoltiksiin jne jo vähintään viitisen vuotta.

Pienet rispektit täytyy kyllä antaa sinnikkyydestä ja tanakasta omaan asiaan uskomisesta, Nahkalippismiestä ei saa häkeltymään vaikka mitä puhelimeen laukoisi.:worship: Mystinen mies, kertakaikkiaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom