Naamiaiset vappuna!?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Tuli tuossa viikonloppuna ajatus, että järkkäisin naamiaisbileet vappuna stadissa, lähinnä pakkiksen porukalle ja tutuille. Nyt kiinnostaiskin tietää, löytyykö täältä kiinnostuneita.

Bileet tulisivat olemaan ravintolassa yksityistilaisuutena, ja vain naamiaisasulla sisälle. Ravintola on vielä auki, mutta alustavasti on sovittu eräästä pienestä paikasta. Liput paikkaan ois varmaan 10 € hujakoilla. Pikaista keskustelua aiheesta, koska ravintola pitää varata lähiaikoina.

Anyone? Ja kuten moni arvaa, liittyy mun idea tähän keskusteluun.

Modet, tälle on Miken lupa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo koskaan ollu hesassa vappuna, vaikka suunnitelmia on ollu. Voisin poiketa linjasta tänä vuonna. Satuin vieläpä vannomaan pakkisirkissä, että jos naamiaiset tulee joskus niin miksikä sitten pukeudun. Joten olen kyllä ehdottomasti IN!

Ei onnistu, olen vappuaaton yövuorossa.

Eli ens vuonna messissä! :thumbs: Ja tuo lipun hinta on arvio, kun ei tiedä paljon se homma kustantaa. Mulle riittää että saa paikan tilavuokran+palkat kustannettua, ja hyvät kemut aikaiseksi.

Tää on kyllä PARAS idea vuosiin! Olisin varmasti in jos vain porukat päästäisi, en tiedä siis vielä.. :jahas: ja tietysti estää myös jos siellä vaaditaan täysi-ikäisyyttä.. Vaaditaanko? :confused:

Hyvä kysymys. Joo vaaditaan. Siellä myydään alkkomaholia meille ruumiillisesti täysi-ikäisille. Mieleltämme olemme ihan jotain muuta..

Lainaan röyhkeästi Purtsin ketjua, koska otsikko on juuri sitä mitä haenkin.

Eli naamiaisia pukkaisi taas vappuna ja illan teemana olisi elokuvat. Eli joksikin leffoista tutuksi tulleeseen tyyppiin olisi samaistuttava. Tekisi mieli pukeutua Braveheartin Willian Wallaceksi:) Aika haastava asukokonaisuus vaan rakennettavaksi...

En haluaisi olla mikään perus 007 tai jokin, joita siellä on sitten kymmenen muutakin...

Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan ja jos jollain olisi vaikka täällä keski-suomen paikkeilla hyvä asukokonaisuus tarjolla, voisin vaikka vuokratakin sitä.

Rockyna sisään vaan harmaa huppari ja heität vettä siihen päälle. (tai sitten käyt lenkillä ja haiset hielle niinkuin rooliin kuuluu)

Pipo päähän

ja hanskoista vedät vaan noi kärjet pois ja heittelet illan mittaan jabeja :whip:

Rocky_Balboa%2C_2006%2C_Sylvester_Stallone%2C_Burt_Young.jpg

Olin siellä sun järkkäämissä Halloween-bileissä, joilla siis ei ollut tekemistä pakkiksen kanssa. Voisin olla messissä. :)

Olit vai..? Toivottavasti oli mukavat kemut. Mulla on omistuksessa toi halloweennaamiaiset.fi domain, ja annan sen mielelläni jonkun käyttöön naamiaisia varten. Tänä vuonna mä en järjestä kemuja missään muodossa. Kutsua saa esittää jos joku ottaa vetovastuun, autan kyllä kemujen suhteen muuten.

Olit vai..? Toivottavasti oli mukavat kemut. Mulla on omistuksessa toi halloweennaamiaiset.fi domain, ja annan sen mielelläni jonkun käyttöön naamiaisia varten. Tänä vuonna mä en järjestä kemuja missään muodossa. Kutsua saa esittää jos joku ottaa vetovastuun, autan kyllä kemujen suhteen muuten.

OMG ei Halloween-naamiaisia? Voi rotta! Pukukin on jo valmiiksi mietittynä. Vappunaamiaisiin olen ikävä kyllä estynyt tulemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom