- Ikä
- 43
Jotaki huonoja puolia kännystä? Oon kuullu et ois keskeneräinen softa ja huono akku, pitääkö paikkansa? Ois sen hankinta aika lähellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutamat tutut sitä kyllä kehui hyväksi, mutta omakohtaista käyttökokemusta ei ole.Jotaki huonoja puolia kännystä? Oon kuullu et ois keskeneräinen softa ja huono akku, pitääkö paikkansa? Ois sen hankinta aika lähellä.
Oikeesti? Nokian sivuilla luvataan tolle valmiusaikaa 225h..Akku kestää 1-3pvää normi käytöllä mutta jos käyttää wlania, nettiä, kameraa, gps:ää ja katsoo pari leffaa samalla ku kuuntelee mp3:sia niin ei se akku kestä mitään..
Oikeesti? Nokian sivuilla luvataan tolle valmiusaikaa 225h..
Onhan selvää että akku kuluu käytön mukaan, mutta noissa on huima ero.
Onko Nokia kuinka vahvasti naimisissa tuon Symbianin kanssa? Siitä eivät tunnu tykkäävän muut kuin Nokian innokkaat kannattajat. Omien käyttökokemusten sekä PPC-piirien juttujen perusteella Windows Mobile -ympäristö vie Symbiania vähän jokaisella osa-alueella, koodaritutut taas pitävät Symbiania inhottavana ohjelmointialustana.
Miksei Nokia vaihda käyttöjärjestelmää tai tarjoa puhelimiaan muilla alustoilla varustettuna? Omalla kohdallani ainoa miinus tuon puhelimen osalta on juurikin Symbian.
Jotaki huonoja puolia kännystä? Oon kuullu et ois keskeneräinen softa ja huono akku, pitääkö paikkansa? Ois sen hankinta aika lähellä.
Enitenhän tuossa virtaa vie gps, video ja umts..
Niin tarkka kun Sirf 2 sirun omaava laite voi olla. Eli heittoa löytyy melkoisesti verrattuna Sirf 3:seen. GPS kylmäkäynnistys kestää myös pitkään.Miten toimii GPS N95:ssa? Mitkä kartat on installoitu, onko tarkka? Kävin tänään räpläämässä tuota luuria niin voisi vaihtaa oman W800i:n nokialaiseen.