N6600 vs N6260

Olen päivittämässä puhelinta vähän uudempaan, tällä hetkellä 3510i.
Noi kännykät on tarjolla käytettyinä ja hinta molemmilla 180e (ostan tutun liikkeen kautta). Olen katsonut kyseisten kännyköiden tiedot nokian sivuilta ja muutenkin vähän lukenu tekstiä niistä, mutta en vieläkään osaa päättä. Molemissa on suurinpiirtein ihan kaikki samat ominaisuudet, enkä ainakaan itse löytänyt mitään suurta eroa. Voisko teiltä voi saada jotain suosituksia? Täällä on paljon viisasta porukka liikkeellä niin varmasti teillä on näistä jotakin sanottava.
Kiitoksia avusta jo näin etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
6260 ulkonäkö näyttö esiin taitettuna riitti itelleni valintakriteeriksi, kun nuo ovat siinä määrin lähellä toisiaan ominaisuuksien suhteen. Tuo 6600 on pölkyn näköinen. Itelläni oli vaatimuslistalla symbian-käyttis, bluetooth ja hyvä kalenteri. Olen varsin tyytyväinen tuohon puhelimeen.

Molemmat puhelimet on jossain vaiheessa ollut. Tyytyväisempi olin 6260:aan. Muuten ominaisuuksiltaan aika samanlaisia mutta 6600:ssa on heikompi kamera ja tuntui myös että akku olis kestäny huonommin... Eli osta 6260.:)

Itsekin 6260 noista suosittelisin. Mutta en henk kohtasesti lähtis ainakaan 6600 käytettynä 180€ maksamaan. Ja molemmat jo suht vanhoi malleja..

6600 todellakin ja uutena ostaisin kuten Wintikka sano, ellei käytetyissä ole takuuta jäljellä. Uudessa Nokiassa takuu 2v.

6260:ssa on osa napeista siinä ylemmässä osassa mikä v*tutti mua suunnattomasti, ja on käyttömukavuudesta pois. 6600:aa ei tosin saa kaapelilla kiinni tietokoneeseen, mutta jollei ole poissulkeva puute niin...

Ai joo, joku tuossa sano kameroiden eroista? Ööh, mitäs eroa noissa on? Sama paska molemmissa, eikö? Jos kamerakäyttöä tuntuu tarvitsevan, niin löytyy varmasti parempia vaihtoehtoja, ilman että hinnat pompsahtais paljoa.

Akun kestossakaan ei ainakaan numeroiden valossa ole mitään syytä miksi kestäisi paremmin 6260:ssa, itse asiassa numeroiden perusteella pitäis olla just toisin päin.

Ja läppäpuhelin ilman kansinäyttöä... Eli joka kerta pitää avata että näkee kuka soittaa (ellei pidä käännettynä auki), ei kiitos mulle. Ei kai se 6260 mikään paskakaan ole ja loppupeleissä makuasia, niin pienet on erot. :piis:

B.O.S.S. sanoi:
Ai joo, joku tuossa sano kameroiden eroista? Ööh, mitäs eroa noissa on? Sama paska molemmissa, eikö? Jos kamerakäyttöä tuntuu tarvitsevan, niin löytyy varmasti parempia vaihtoehtoja, ilman että hinnat pompsahtais paljoa.

Akun kestossakaan ei ainakaan numeroiden valossa ole mitään syytä miksi kestäisi paremmin 6260:ssa, itse asiassa numeroiden perusteella pitäis olla just toisin päin.
Nämä ovat vain mun mielipiteitä kun molemmat ovat olleet n.vuoden verran käytössä. Kamera on todennäköisesti sama mutta akussa oli mun mielestä selkeä ero 6260 eduksi...

Toi 6600 on hyvä jos käytät irkkiä, meseä tai jotain muuta ohjelmistoa puhelimella. Muuten ottaisin kyllä ton 6260:n.

Odu sanoi:
Toi 6600 on hyvä jos käytät irkkiä, meseä tai jotain muuta ohjelmistoa puhelimella. Muuten ottaisin kyllä ton 6260:n.

Miksei 6260 ole yhtä hyvä jos käyttää irkkiä, meseä ym? Kun molemmat kuitenkin on Symbian alustalle tehtyjä series 60 puhelimia..

MJ45 sanoi:
Nämä ovat vain mun mielipiteitä kun molemmat ovat olleet n.vuoden verran käytössä. Kamera on todennäköisesti sama mutta akussa oli mun mielestä selkeä ero 6260 eduksi...
Joo, akun kestävyyteen vaikuttaa ihme jutut noissa, eli on ihan mahdollista. Esim. kuinka pitkän viiveen on säätäny näytönsäästäjälle, näytön kirkkaus jne.

Relg sanoi:
Miksei 6260 ole yhtä hyvä jos käyttää irkkiä, meseä ym? Kun molemmat kuitenkin on Symbian alustalle tehtyjä series 60 puhelimia..
Näytön koko... nm. 6600

No perkeles, niinpä onkin! Ite valitisisin sitte ton 6260:n. Toi 6600 on meinaa pikkusen liian "möhkö" mun makuun.

Itellä nyt toi 6600 ja tuo bluetooth ongelma on välillä kyllä melko paskamainen... Eli ei taho aina yhdistää ja jos yhdistääki ei välttämättä mitään dataa voi siirtää/poistaa.... Muuten ihan hyvä luuri...

Rauta Reiska sanoi:
Itellä nyt toi 6600 ja tuo bluetooth ongelma on välillä kyllä melko paskamainen... Eli ei taho aina yhdistää ja jos yhdistääki ei välttämättä mitään dataa voi siirtää/poistaa.... Muuten ihan hyvä luuri...

joo sen luurin bluetooth ongelmat johtuu siitä että se on toteutettu eritavalla kuin muissa puhelimissa. itte oon joutunu noita 6600 konffailemaan useampia ja no bluetooth yhteyden oon saanu toimimaan tasan yhden kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom