n190cm n150kg...

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
elikkäs melkosen tuhti oon ni oon ny pari viikkoo käyny salilla ja tarttis saada raakasti painoo pois. mullon pari kol kertanen sm voittaja painon nostaja reenikaverina ja tehny ohjelman mulle joka on varmasti hyvä jne ennen ku alotin käymää salilla ni ei tullu tehtyy oikeestaa mitää sellasta mikä tota painoo poistais ja syön silti yllättävän vähän kokosekseni mut tosi raskaita eväitä ja paljon vaaleeta leipää ku ruisleipä ei oikee maistu muuta tuoreena ja sitte v loput tulee melkee vallan imettyä kaljaa...mut mitäs ootte mieltä onko täs mitää järkee ku jaksais v loppuja kissojenkaa kas hengailla saati kännisiä kattella selvinpäin ja v loppusin ei tää päin toi punttis oo auki ni oikee muuta illanviettotapaa en keksi ku ottaa olutta ja uusia kavereita on melko vaikee mun löytää ku oon pikkasen turhan tunnettu persoona tällä kylällä :(

Aerobinen liikunta kunniaan! Kannattaa tarkkailla syömisiä ja pyytää vaikka joku kokenut sitten sanomaan niistä mielipiteensä. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos haluaa nostaa painoa, pitää syödä enemmän ja jos haluaa tiputtaa painoa, pitää liikkua enemmän. Siis suosittelen hölkkälenkkejä, uimista, pyöräilemistä ym.

Edit: Ja siitä kaljottelusta on luovuttava heti.

Kaljoittelua ei välttämättä kannata kokonaan luovuttaa heti, vähentää vaan koko ajan, pysyy tulokset pidempään, ei lähe paino nousemaan takaisin heti. Kyllä sitä hauskaa voi pitää selvinkin päi :)
Ruokailut kuntoon ja aerobista liikuntaa tukemaan punttia.

Lueppa aluksi vaikkapa: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Tsemiä yritykselle, kyllä se siitä.. selaile pakkista ni eiköhä neuvoja löydy.
:thumbs:

Ei muutako tervetuloa palstalle ja heitä se kalja vit... ja mene lenkille ja syöpuuroa. Turha itku painon pudotuksessa ei auta, vain raaka työ :rolleyes: Kerran kuukaudessa vaikka kaljaa, ei muulloin. :rolleyes:

Joo kyseessä on siis elämäntapamuutos, ei mikään parin kuukauden simsalabim dieetti. Eikä elämäntavan muuttaminen koskaan ole helppoa. Omasta mielestäni voi vkl muutaman kaljan ottaakin. Ei se dieetti siihen kaadu. Räkäkänniä tai hurjia määriä kaljaa pitkin viikkoa ei tietysti pidä ottaa. Koeta kohtuullistaa alkoholinkäyttöä...

Terveydestä huolta pitäminen on koko elämän kestävä projekti. Kyllä sä siihen pystyt jos vain haluat. :thumbs:

Aika heikkoa on painonpudotus punttitreenillä, eikö se sm-mies ole kertonu sulle mitään faktoja?
Ja jos otat kaljaa kaikki viikonloput, voit myös unohtaa läskinpoiston, punttitreeni ei kait kuitenkaan hukkaan mene.

Ite tiputin pari vuotta sitten painoo 120->102 laihduttamatta. Söin vaan normaalisti (tarkottaen aika vähän, mutta tuijottamata sitä mitä söin) ja kävin salilla 3 kertaa viikossa. Sit tein kävelylenkkejä, ku kävelee semmosia tunnin lenkkejä joka päivä niin kyllä se rupee varmaan vaikuttaan. Tolla aterioinnilla ei tulokset noussu mutta, ku veti koko kropan 3 kertaa viikossa ja käveli sen 7 tuntia viikossa ni kyllä se paino tippu vaikka ryyppäsin joka lauantai ja usein perjantainakin.

Nyt on taas 120kg taulussa kun en o kävelyä harrastanu ja oon ruvennu syömään useemmin ja enemmän kun tuo muija kokkaa niin pirun hyvää sapuskaa :)

Mut pienillä muutoksilla jo lätee tippuun, valkonen leipä meneen ja mässyt ja sipsit niin se auttaa jo pirusti. Sit tunnin kävely vaikka jonkun kaverin kanssa tai yksin päivässä ja sit salia se 3 kertaa viikossa niin luulis sullakin tippuvan. En usko että se kaljottelu viikonloppusin nyt mitään laihdutusta kaataa jos jättää yhteen päivään ja muistaa sit katella muuta safkapuolta ja pitää sen liikunnan siellä.

En mikään asiantuntija ole mutta itellä toimi ja aikaa kulu vähä yli puol vuotta tuohon tiputukseen. Muistaa vaan pysyä tiukkana ja liikkua ja unohtaa ne karkit ja vastaavat.

Älkää kuittailko enää tuosta kirjoittamisesta. Onhan tuo huonointa suomenkieltä mitä maa päällään kantaa, mutta koitetaan nyt jeesata tämän kysymyksen verran.

Välimallin jätkä, zemppaa vähän tuon kirjoittamisen kanssa. Ei se niin pilkun päälle ole, mutta jos tekstisi joutuu lukemaan moneen kertaan ymmärtääkseen, niin silloin ollaan metsässä.

ite tiputtanu nyt kanssa reilusti painoo ja kalja/viina maistuu melkein joka viikonloppu! niin en usko että se ainakaan dietti ihan vituiks vetää jos se yhessä päivässä kestää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kataq sanoi:
ite tiputtanu nyt kanssa reilusti painoo ja kalja/viina maistuu melkein joka viikonloppu! niin en usko että se ainakaan dietti ihan vituiks vetää jos se yhessä päivässä kestää

Itselleni on maistunut 3-4 keskiolutta eilistä lukuunottamatta joka ilta reilun viikon ajan. Paino tippunut edelleen ja treeni kulkee komeasti. Lienee aika lailla rajoilla tuo annokseni :whip:

T: 106.5--> 99.5 viidessä viikossa ja kaljaa mennyt tasaisesti :D

Mitä tuohon diettiin tulee, niin itse voin pientä kokemuksen sanaa sanoa. Minä en ikinä miettinyt mitään -500kcal vaihtoehtoja, vaan päätin nuoresta iästäni huolimatta (16v) tehdä sen dietin mahdollisimman tarkasti ja tunnollisesti. Aloitus on se kaiken kulmakivi, mutta silti itse aloitin kovilla vajeilla ja olen niillä jatkanut tähänkin asti. Olen dietannut nyt 1.1.2006 -> ja paino on pudonnut 148 kg -> 105 kg, ja olo on mitä mahtavin. :whip:

Itsellä on karusti laskettuna ollut kalorilaskurilla tavoitteet jne. ja sillä homma toimii! Vajeena yleisesti on päivälle n. 2000 - 2500 kcal. Aina olen silti pyrkinyt syömään lähemmäksi 1000 - 1400kcal. Tuntuuhan se hullulta, että pitää liikunnalla yrittää ottaa joka päivä saada noin 800 - 1500kcal poltot, mutta sen avulla itse olen tähän pystynyt ja tuolla määrällä liikuntaa saa syödäkkin kohtalaisesti. Nykyään huomaan sen, että on vaikea syödä enään tarpeeksi, koska koko ruokavalio on 5kk aikana vaihtunut niin kevyeen, että sitä ei vain ymmärrä, miten paljon saa mättää ruokaa naamaan, kun syö oikeita aineita. Karkkiin en ole koskenut 4kk aikana ja roskaruoka on nollassa, mutta joskushan sitä pitää pitsaa syödä (sitäkin ehkä kerran kuukaudessa).

Tietenkin on tähän 5kk mahtunut tökkimistä ja ärräpäitä, mutta silti tämä on kannattanut. Vielä on tavoite repiä 15kg pois painoa, ja sitten ollaan siellä normaalipainoisten kirjoissa, mutta uskoisin sen saavani pois vielä tämän kesän aikana :) Kun monet sanovat, että mahdotonta pudottaa 5kk dietin jälkeen viikossa 2-3 kg, niin itse voin sanoa, että juuri viimeviikko taas todisti, että 3.5kg pudotus pitää mielen virkeenä :rock: Ei pidä kuin vain pitää kiinni omasta päätöksestään ja huolehtia, ettei riko paikkoja tai terveyttä ala vaarantaa, niin hyvin se lähtee. Varsinkin kun on kyseessä iso aloituspaino, niin se putoaa kuukaudessa kätevästikkin jopa 8-12kg.

Rehdisti uskallan sanoa, että tätä rataa voin jatkaa vielä vuoden lisääkin, tästä tulee elämäntapa! :)

dhaimon, suoritus on hieno :)

on kuitenkin eriasia jos on ollut ns bulkilla ja haluaa laihduttaa niitä ylimääräisiä jotka on tulleet lihaksia kasvattaessa. Sinun dietti ehdotuksesi varmasti karistaa kiloja, mutta myös lihaksista ja rutkasti.

threadin aloittaja taitaa kuitenkin olla samassa tilanteessa kuin sinä joskus, joten tsemppiä myös hänelle. tästä näet että kaikki on mahdollista!

Aivan totta, että bulkille tämä ei sovi. Sen takia vain sanoin tuon, koska minulle vain jäi päähän tekstistä "pitää saada painoa pois ja rutkasti" ;)

Ja noissa painoissa ei kiinnosta hirveästi tämä 0.5kg - 1kg viikko vauhti

Ok, mulla lähtöpainona oli 95 ja loppupainona 75, mut silti toi 3.5kg kuullostaa aika paljolt, mulla kun toi kilon pudottaminen viikos (söin 2000kcal päiväs melkeenpä ilman aerobist) veti kyllä puhdin pois aika hyvin.

Mieluummin vähentää sitte vähitellen niit kaloreit.

Suositut

Back
Ylös Bottom