Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kritz sanoi:En mitään syytä näe maltolle, kreaa voipi toki pistää jos/kun palautusjuomana käyttää. Ja sitä 'Largeahan otetaan juuri sen verran kuin halutaan, itse otan palautusjuomassa 100g.
Samallalailla se kroppa tuossa iässä vorkkii, eli kyllä sitä kreaa voi ottaa, aina se auttaa jonkinverran.detox666 sanoi:Itse en kyllä näe hirveesti järkeä siinä, että 13-vuotias käyttää kreatiinia.
Mike sanoi:Samallalailla se kroppa tuossa iässä vorkkii, eli kyllä sitä kreaa voi ottaa, aina se auttaa jonkinverran.
Töpseli sanoi:Creatine monohydrate 1000g EUR31.60
Eli meinasin tota ostaa ? onks paras vaihtoehto ?
Ja sitte nuo vaan mössätään maitoon ja nautitaa?![]()
detox666 sanoi:No itse ajattelin lähinnä sitä, että kun kroppa tuossa iässä on kuitenkin vielä rakennusvaiheessa ja hormonitkin vasta alkamassa hyrräämään, niin ei välttämättä kannata alkaa vetämään mitään ultimatetreenejä. Ja sitä kautta normaalilla ruokavaliolla pärjäisi vallan hyvin. Noh, eihän siitä kreatiinista tietysti mitään haittaakaan ole.
lampunjalka sanoi:...Pistetäänpäs uusiksi...
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa ottaa palautumisjuoma,
eikä siitä kreatiinista mitään haittaa ole 2-5g/päivä esim. palkkariin
sekoitettuna..
lampunjalka sanoi:Lähinnä kommentoin tuohon "Ja sitä kautta normaalilla ruokavaliolla pärjäisi vallan hyvin".
Oletan, ettei tuon ikäisellä ole kovinkaan hääppöinen ruokavalio ja jokatapauksessa kulutus kova ja elimistö varmasti ottaa kaiken mahdollisen hyödyn ravinteista.
Ei herneitä nenään :piis: