Närästys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä kannattaa tehdä/syödä, jos vatsa on tukossa? Ärsyttävä tunne, ihan kuin safka ei sulaisi ollenkaan, vaan on pelkästään vatsan tukkeena. Ihan vielä pari tuntia syömisen jälkeen tällainen tunne. Viimeiset pari päivää tätä jatkunut. Ehkä vaan olen ahminut ruokaa liian nopeeseen tahtiin, mutta ei siitä ennen ole näin tukkoon mennyt

Joo, ei ehkä ihan fiksu topicci, mutta jos jollain on tällaista ongelmaa ollut, niin voisko jeesata? Tietty lekuri on seuraava vaihtoehto.

Kiitti

http://www.lootuskauppa.fi/pankreatiini

Itselläni oli sama vaiva vuosia, mutta alotin syämään tuota asiantuntijan vinkistä ja viimeset kolmeviikkoo on ollut ensimmäiset sitten viiteen vuoteen kun ei ole närästänyt kertaakaan. Renniet yms. vaan helpottaa hetkellisesti mutta mitään ne ei korjaa vaan närästys tulee taas takasin.

Ps. en ole ikinä ennen uskonut mihinkään näihin lisiin yms. vaan pitänyt suurinta osaa niistä huuhaana, nuo linkin pillerit toimii vaan niin uskomattoman hyvin mulla ainakin.

Mulle tuo närästys tuli kun aloitin painonpudotuksen, siis syömään terveellisesti. Aina kun vetäisen jotain epäterveellistä, niin rauhoittuu. Ei vaan näköjään siedä mun suolisto terveellistä ruokaa pelkästään.

Mä vetäisen maitoa vaan ja Actimelin, ne on rauhoittanu ihan hyvin. Juomaksi muutin kokonaan maidon, niin se on avittanu.

Itellä ollu elinaikanen vaiva tämä (huonot geenit).
Närästyksen parantelu ei mitään rakettitiedettä ole vaan ihan nöyrästi ruoka-ajat säännöllisiks, terveellistä ruokaa ja STRESSI/ylimääränen jännitys POIS.
Yllättävää kyllä kahvin litkimisellä en ole huomannu oleva mitään merkitystä vaikka tuleeki särvittyä sitä runsaalla kädellä.

Itellä henk.koht Jogurtti rauhottaa pötsin todella hyvin.

Back
Ylös Bottom