Närästys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Täällä on varmati moni joka kärsii närätyksestä. Vaimolla on sitä ollut nyt raskauden edetessä (tiedetään, on normaalia), mutta miten te joilla on ollut närästystä (raskaudesta johtuen tai ilman sitä ;) ) olette sitä hoitaneet?

Googlella kattelin ja aika samaa settiä tuli kaikista, eli vältä tupakkaa, alkoholia ja kahvia. No emäntä ei noista mitään käytä, varsinkaan raskaana ollessa. Lisäksi käskettiin välttää paistettua ja rasvaista ruoakaa, sekin on hoidossa.

Rennieta ja samarinia on jonkinverran käytössä, mutta niitäkään ei voi raskaana ollessa kaksinkäsin vetää.

Eli kertokaa kaikki konstit jolla olette saaneet ko. "tautia" kuriin ja mielelleen ne joihin ei lääkehoitoa tarvita, ainakaan sellaista jota raskaanaoleva ei voisi käyttää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalaöljy tabletit aiheuttaa aika monelle närästystä jos heti ruoan päälle ottaa.

Mua ei oo paljoo sen jälkeen närästellyt kun sain kulla yhen kikan.

Aamulla heti kun herää, niin 1dl appelsiinitäysmehua tyhjään mahaan. Luulisi, että on päinvastainen reaktio, mutta tämä on mua auttanut. Perustuu siihen, että vatsa alkaa heti toimimaan yön hiljaisuuden jälkeen. Kannattaa kokeilla.

VelttoV sanoi:
Mua ei oo paljoo sen jälkeen närästellyt kun sain kulla yhen kikan.

Aamulla heti kun herää, niin 1dl appelsiinitäysmehua tyhjään mahaan. Luulisi, että on päinvastainen reaktio, mutta tämä on mua auttanut. Perustuu siihen, että vatsa alkaa heti toimimaan yön hiljaisuuden jälkeen. Kannattaa kokeilla.

No tässä onkin ongelmana myös se, että yö on ehkä pahinta aikaa. Eikä auta ees puoli-istuva asento. Tosin en sitä tuomitse, että auttaako vai ei.

ainakin mulla appelimehu närästää heti ryypyn otettuani ja aineenvaihdunta pelittää pulivälissä kahvikuppia..:lol2:

mielestäni paskomisella ei ole yhteyttä närästykseen.

Jos se oikein pahaa on, niin enpä oikein tiedä mitään kikkaa. Vaikkei roinapuolella ollakaan, niin kerron silti, että thaikkuja kun kiskoin niin närästi niin helvetisti. Ei auttanut edes närästyslääkkeet. Maidosta oli hiukan apua, mutta ei niin paljoa kuin toivoisi. Lopulta jätin kuurin kesken.

Ps. Onko R:llä jo iso maha?

Mä kärsin noin neljä vuotta sitten kovasta närästyksestä. Paras apu siihen oli laihduttaa noin kymmenen kiloa pois. Sen jälkeen pidin elintavat jotakuinkin samanlaisina, eli join kahvia, ryyppäsin, tupakoin ja söin hyvin. Närästys silti hävisi. Eli ilmeisesti lievä ylipaino oli syynä närästykseen.

Poweri, on sillä jo aika hiton iso maha. Otetaan huomenna kuvat Riikastakin, pitää laittaa tonne kun kuveketjuun nekin kuvat taas. Kehittynyt se on paljon enemmän mitä minä. ;)

Mulla oli yönärästystä, muttei ole enää ollut. Toi raskausnärästys kyllä voi olla hankalampi, varsinkin kun on jo varmaan isompi pömppis kun mulla. :rock:

Ja se tuoremehu pahentaa sitä, jos sitä menee keskellä päivää juomaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom