Nänniläväri *auts*

Varmaan ihan helvetin hauskaa kusta tuon kanssa, kun kusi lentää vähän mistä sattuu..

Niin sitten joutuu pissimään istuvilteen niinkun tytöt, en mä kyllä virtsaputken lävistämiseen keksi helvetti sentään yhtään järkevää syytä. Sulaa hulluutta toi nännin keihästäminenkin kyllä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin sitten joutuu pissimään istuvilteen niinkun tytöt, en mä kyllä virtsaputken lävistämiseen keksi helvetti sentään yhtään järkevää syytä. Sulaa hulluutta toi nännin keihästäminenkin kyllä on.
Jotkut väittää, että tytöt tykkää. Itse olen kyllä aika skeptinen tämän ajatuksen suhteen, eli ihan luomuna vedellään täällä päin. Jos jollain naisella on omakohtaista kokemusta lävistetystä sausagesta, niin mielipiteitä otetaan kiinnostuksella vastaan.

Eikös tollanen penisläväri tuntus aika epämukavalta ku se koru liikkuu sille tehdyssä reiässä(tässä tapauksessa enemmänkin viillossa:urjo:) ja vääntyy suuntaan jos toiseenkin? Huh huh, pelkkä ajatuskin koko lävistyksestä saa voimaan pahoin :(

Itsellekin joskus nuoruudessa tehty mm. nännilävistys seuraavanlaisesti;
Tappimallin korvakoru sivuleikkureilla vinottain päästä poikki, jotta on terävä, hiukan kehonsisäistä puudutusainetta suun kautta ja ei muuta kuin läpi. Ja sattuu :curs:
Sehän tulehtui ja yöllä kun käsi vahingossa osui, niin kipua ja tuskaa vaikka muille jakaa.
Kun siihen sitten renkaan sain tilalle ja pystyi paremmin desinfioimaan, parani ja jonkin aikaa sitä pidinkin...

Korvaan ja nenään samalla systeemillä tehty reikiä, kieleen kävin liikkeessä teettämässä.
Nykyään ei ole missään koruja. Korvalehteen menee vielä koru läpi, kun testailin jokin aika sitten...

E: Mitään järkeähän tuossa ei ole, mutta kaikkea pitää kokeilla, paitsi sukurutsausta ja kansantanhuja...

Mulla on lävistysliikkeessä otettu molempiin nänneihin korut. Ja voin sanoa että hetken pistää, mutta sitten koko homma on ohi. Muutenkin kaikista nopeiten parantuneet lävistykset mitä itselläni on ollut.:) Kulma-, huuli- ja jopa korvakorutkin parantuvat hitaammin.

itellä on ollu korvakoru 2kertaa, kulmakoru ja napakoru ollu 3kertaa :lol2: tällä hetkellä on kielikoru ja aion hankkia nännilävärit... kielilävärin otin liikkees, muut laitettu ite ja ite laitan kyllä loput lävärit mitä tulen ottamaan :D

Tosta nännistä viel otin sen judo reeneihin. Pois olin noin 2h ilman korua ja reikäumpeutu:P Oli kuiteski joku 5kk vanha reikä.. no ehkä parempi näin;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom