Nänniläväri *auts*

wannabetuner

Banned
Kyllä osaa ihmiseen sattua! On nuota lävistyksiä ollut kulmassa jo pariin otteeseen ja korvarenkaita on pari itsetehtyinä mutta nyt oli kaiken kivun multihuipentuma: tein itse nännikorun:worship:.
Jumaliste, apteekista ei saanut tarpeeksi isoa neulaa niin piti ostaa 0,2mm liian pieni neula koruun nähden.
Nyt sitten painoin itse neulan läpi ja koska koru ei mahtunut neulan sisään niin neula piti ottaa ulos ja sitten vasta painaa koru tilaansa.
Koko matkan kun koru meni rintaan sisälle niin se repi isompaa reikää itselleen.
Koru ei millään tahtonut mennä reikään vaan lopuksi kun se oli jo nk. "läpi" ja oli enää vain puskettava se toisen puolen ihosta läpi niin oli aikaa nysvääntynyt jo niin kauan että kaikki veri ym. alkoi hyytyä niin että koru jumitti paikoilleen.:curs:
Täten piti koru ottaa ulos ja painaa neulalla uudestaan reikä auki:rock:.
Tässä vaiheessa olisi tietysti ollut viisain vain antaa olla ja lopettaa muttakun en ihan periaatteestakaan suostunut luovuttamaan sillä "kun tähän asti oon tullut niin saatana sitten meen loppuun asti!".
Lopulta kun taas laitoin korua paikoilleen oli kipu sitä luokkaa että meinasin jo perkele pyörtyä kun silmissä vain alkoi heittää.
Mutta siitä selvittyäni koru sisään ja mahdollisimman paljon läpi tottakai ja sitten tunnustelin että korun pää on neulan ulostulo reiän kohdalla, *keuhkot täyteen ilmaa* *runts* ja koru oli läpi:dance2:.
Lopputulos on nyt kuin ammattilaisen tekemä (toki tiesin kohdan mistä painaa sillä on tällaista tullut hypisteltyä) mutta se miksi tästä nyt kerron niin haluan jakaa kaikille pienen opetuksen tästä tarinasta:
Se että operaatio maksaa 50e liikkeessä niin se kannattaa. Tuo sattui niin helvetisti että ennemmin lyön vasaralla kaikkiin sormiini kuin että tekisin sen uudestaan.
Siltä varalta että meitä "nuukia" on enemmänkin :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se varmaan kivalta tunnu, vaikka joku muu sitä olisikin tekemässä. Hieno thredi kumminkin, hyvä kun varoitit. Olisin saattanut vaikka vahingossa lävistää nännini.

En ymmärrä mikä saa ihmisen tekemään moista. En tekis tommosta edes kovassa kännissä. Ei se viitisenkymppiä kuitenkaan niin kova hinta oo sille, että välttyy paremmin tulevilta tulehduksilta ja helvetilliseltä kivulta. Jokanen tosin tyylillään =D.

Ei sitä nyt aina tule kotiläväreistä nuota ongelmia, tässäkin tapauksessa on desinfioitu alue, uusi neula, koru desinfioitu, ainoa että tuo läpi painaminen meni päin helvettiä.
Tähän mennessä kaikki lävärit parantuneet hyvin, toivottavasti tämäkin ongelmista huolimatta.
Muutamat ammattilaisten tekemät lävärit malleina on ystäväpiiri nuota tehtaillut samoin kuin itse ja ihan hyvin on mennyt.
On se 50e säästöä, mutta sehän tässä olikin ideana että kun korviksia ja kulmia painetaan itse niin ainakin itselläni oli tuo nänni sen verran herkkä alue että en voi suositella sitä kenellekkään vaan ehdottomasti liikkeeseen.

Voi herraisä. Olisin voinut kertoa sulle ton (että sattuu helvetisti ja ettei kannata tehdä kotona) jo ennen sun tuota operaatiotasi... huhhuh.:wtf:

Nänniläväri löytyy ja se onkin ainut härpäke mitä löytyy..(joskus ollu korvis) Otin sen viime kesänä känässä yllytettynä ja voin sanoo että sattuuuuu!

Onnea odotteluun, että tuo joskus paranee...jos paranee.

Voin kertoa, että ihan KUNNOLLA tehty ja laitettu nännilävistyskin kestää parantua ihan uskomattoman kauan. Mutta jokainen tyylillään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom