Nälkäviikko

Tää on taas kyl yks niist posteist jotka ois voinu jättää postaamatta. Ite en ainakaa kehtois kertoo foorumilla et oon niin paska omissa raha-asioissani et oon sössiny itteni tilanteeseen ettei oo varaa ruokaan. Olisin vaan hiljaa hattu kourassa jonkun luona pyytämässä vähän vippiä et saan tonnikalaa viikoks enkä kertois kellekään muulle.

Nojaa. Voi se olla niinkin, että ongelma on helpompi hoitaa jos ensin myöntää jossain määrin julkisestikin että on ongelma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on taas kyl yks niist posteist jotka ois voinu jättää postaamatta. Ite en ainakaa kehtois kertoo foorumilla et oon niin paska omissa raha-asioissani et oon sössiny itteni tilanteeseen ettei oo varaa ruokaan. Olisin vaan hiljaa hattu kourassa jonkun luona pyytämässä vähän vippiä et saan tonnikalaa viikoks enkä kertois kellekään muulle.

Tonnikalaahan tuossa tilanteessa olisi suurenmoinen fail syödä. Kova kilohinta :)

Tyypillinen pakkotoistolainen tässä...

Täällä pitäisi kyllä olla semmoinen dislike nappi ton like napin vieressä!
Ipana tyypillinen soturi-muija, apua ei saisi ikinä pyytää tai näyttää heikkoutta.
Totuus on kuitenkin että ne on ne pelkurit jotka pelkäävät paljastuvansa.

Kerro mulle feikki-elvis et miten se auttaa et foorumilla kertoo taskuissa olevan nolla euroa ja kaapit ammottaa tyhjyyttään? Ja en mä ainakaan kehtais kertoa julkisesti jos oon niin huono omissa raha-asioissani ettei ees ruokaa oo varaa ostaa. Kuitenkin on varaa netissä ja foorumeilla surffata? Toisaalta jos on niin tyhmä henkilö ettei ilman foormia tajua että voi sit mennä vaik hattu koirassa pyytämään rahaa pomolta/tutulta/joltain/jostain, niin ok. Ehkä se pitää sit tänne postata.

Kannattaa harkita netin ja puhelimen sulkemista niin jää muutama kymppi kuussa enemmän siihen ruokaan. IMO

Kannattaa harkita netin ja puhelimen sulkemista niin jää muutama kymppi kuussa enemmän siihen ruokaan. IMO

Ei työssä käyvällä ihmisellä nälkä siitä johdu, että palkka ei riitä ruokaan. Johan tuo oli ketjun alkupäässä: "Alkoholistahan kaikki ongelmat lähti - -".

(Enkä nyt halua sanoa, etteikö elämä voisi tosi köyhää olla työssäkäyvälläkin. Mutta ei silloin kyllä kirjaimellisesti nälkä tule, niin ettei olisi varaa edes siihen makaroniin.)

Ei työssä käyvällä ihmisellä nälkä siitä johdu, että palkka ei riitä ruokaan. Johan tuo oli ketjun alkupäässä: "Alkoholistahan kaikki ongelmat lähti - -".

(Enkä nyt halua sanoa, etteikö elämä voisi tosi köyhää olla työssäkäyvälläkin. Mutta ei silloin kyllä kirjaimellisesti nälkä tule, niin ettei olisi varaa edes siihen makaroniin.)

Tottahan tuossa on joka sana. Mutta edelleen jatkan samalla linjalla joka oli, että mun mielestä tämä oli aivan turha ja tyhjänpäiväinen postaus tänne foorumille. Sama kun jos mä tekisin threadin siitä että väänsin aamulla kilon paskan.

Tottahan tuossa on joka sana. Mutta edelleen jatkan samalla linjalla joka oli, että mun mielestä tämä oli aivan turha ja tyhjänpäiväinen postaus tänne foorumille. Sama kun jos mä tekisin threadin siitä että väänsin aamulla kilon paskan.

En ainakaan minä välttämättä keksisi lähteä pulloja keräämään. Enkä olisi muistanut, että kauppojen roskiksista voi löytää syötävää, vaikka tiedän erään joka vuosia sitten ihan periaatesyistä eli jonkin aikaa melkein pelkästään noilla.

Sitäpaitsi nälkäisenä lähtisin hakemaan vinkkejä melkein mistä vain.

Niin liekkö tuo niin vakavaa jos haluaa keskustelua vähällä rahalla pärjäämisestä jne. Tilannehan oli itselleni hieman kokeellinen että miten tuo pääkoppa kestää pientä nälkää ja yksipuolista ravintoa muutaman päivän mutta ei siitä mitään tullut. Mutta jääköön tämä aiheen käsittely tähän täällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom