Nälkäviikko

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirkon avusta, sossusta ja pelastusarmeijasta saa ruokapaketteja. Yleensä pari kassillista ruokaa. Eiköhän niillä pärjää.

Eiköhän 3eurolla pärjää loistavasti vaikka pari viikkoa. Tuolla rahalla taitaa saada vaikka bulkattua tarvittaessa (jos löytää hyvän tarjouksen).

Toivottavasti opit tästä viikosta jotakin, esim sen että alat tekemään suunnitelmia rahankäytöstä tai jätät aina sen 50e hätävaroiksi säilöön.:) Ensi kerralla ei välttämättä oo noin onnekasta loppua

Kannattaa aina tyhjentää lompakosta kolikot johonkin astiaan säästöön. Nykyään euroaikana niistä muodostuu ihan mukava summa nopeasti.

Toivottavasti opit tästä viikosta jotakin, esim sen että alat tekemään suunnitelmia rahankäytöstä tai jätät aina sen 50e hätävaroiksi säilöön.:) Ensi kerralla ei välttämättä oo noin onnekasta loppua

Tai sitten 50 euron edestä säilyvää ruokaa. Makaronia tuskin pystyy myymään, vaikka miten viinapiru iskisi.

* * *

Eikö tässä ole riskinä olla niin nälkäinen kun rahat tulevat, että menee juosten lähimpään pizzeriaan? Jotenkin ajattelisi, että kympin tai parin laina olisi sittenkin parempi. Nälkäisenä on paha ajatella järkevästi.

Sitäpaitsi miten se työkään nyt sujuu? Tottahan kaukopartiomies linjojen takana viikon hiihtää ilman ruokaa, mutta silloin on motivaattori kumminkin eri kertaluokkaa.

Kaupoissa on usein ilmaisia maistiaisia, koita buffaa niitä. Kerää pulloja ja osta halvinta löytämääsi ruokaa. Muuta en oikein osais sanoo tähän...

kerjäämäl saa kuulemma todella hyvät ansiot, ja jos kyse hengissä pysyminen, niin ei varmaan tartte ku duunin jläkeen tunti kärjätä, niin saat jo kunnon eväät... kirjotat lappuun, että tue oikeasti köyhää ja nälkäistä suomalaista, äläkä järjestyneen rikollisen toimintaa.. ja laitat vielä, että kelpaa myös ruoka..

Pistä huuto.netiinn jotain myyntiin, ja kun saat rahat tilille, ostat sillä ruokaa. Sitten perut kaupat tilipäivänä ja maksat pari euroo "sopimussakkoa". Se on molemmat voittaa tilanne; sinä saat ruokaa ja ostaja tuhansien prosenttien vuotuisen koron!

Tää on taas kyl yks niist posteist jotka ois voinu jättää postaamatta. Ite en ainakaa kehtois kertoo foorumilla et oon niin paska omissa raha-asioissani et oon sössiny itteni tilanteeseen ettei oo varaa ruokaan. Olisin vaan hiljaa hattu kourassa jonkun luona pyytämässä vähän vippiä et saan tonnikalaa viikoks enkä kertois kellekään muulle.

Tää on taas kyl yks niist posteist jotka ois voinu jättää postaamatta. Ite en ainakaa kehtois kertoo foorumilla et oon niin paska omissa raha-asioissani et oon sössiny itteni tilanteeseen ettei oo varaa ruokaan. Olisin vaan hiljaa hattu kourassa jonkun luona pyytämässä vähän vippiä et saan tonnikalaa viikoks enkä kertois kellekään muulle.

Täh?, mun mielestä toi on enemmänki kunnioitettavaa kuin halveksuttavaa ja eritoten ympäristöystävällistä..

Täh?, mun mielestä toi on enemmänki kunnioitettavaa kuin halveksuttavaa ja eritoten ympäristöystävällistä..

En tarkoittanutkaan ylläolevaa, vaan ylipäätään tätä koko threadia.

Suositut

Back
Ylös Bottom