Nälän tunne heti ruokailun jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sakuel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Knarr sanoi:
Mutta anyway, puolukkahillossa ei ollu sokeria, lisäilin siihen itte pikkasen.
Oliko se siis puolukkasurvosta tai kokonaisia puolukoita, mitä söit? Puolukoista nimittäin ei saa hilloa mitenkään muuten kuin sokerin kanssa keittämällä, vaikka se sokeri ei valmiissa hillossa ihan kamalasti maistu.

Edit. Teollisesti varmaan voi tehdä hilloa makeutusaineella makeutettunakin, ja kai itsekin jollain pektiinikikkailulla, mutta hillosokerin avulla se yleensä itse valmistetaan.

Ne puolukat oli itse kesänä poimittuja, otin ne pakkasesta, sulatin ne ja liiskasin ne ja lisäsin sinne sokeria. Jokainen voi sitä kutsua hilloksi tai miksi vain..
Eli kokonaisia puolukoita liiskattuna. :D

Hiilihydraatti ei pidä nälkää.

Kuten tuossa tulikin tuo nälän tunne johtuu heittelevästä verensokerista, joka johtuu liian suuresta glykeemisestä kuormasta. (GI * määrä = GL) Eli suomeksi liikaa hiilareita / liian nopeita hiilareita / molemmat.

Lisää ruokavalioosi rasvaa (monipuolisesti luonnollisia, käsittelemättömiä rasvoja) ja proteiinia ja vähennä hiilareita. (Huomautus kriitikoille: hiilarien vähentäminen ei tarkoita niiden poistamista ruokavaliosta.)

Knarr sanoi:
Ne puolukat oli itse kesänä poimittuja, otin ne pakkasesta, sulatin ne ja liiskasin ne ja lisäsin sinne sokeria. Jokainen voi sitä kutsua hilloksi tai miksi vain..
Eli kokonaisia puolukoita liiskattuna. :D
Selevä! :)

En olis alkanu muuten jankkaamaan, mutta kun minusta siinä tosiaan on vissi ero, veteleekö 250 grammaa hilloa, josta 83 grammaa on sokeria, vai 250 g puolukoita, joihin on lisätty teelusikallinen sokeria.

Riitu, joo näin on. Oli tuo puolukkahillo käsite nyt vähän huono, kun se ei sitä tosiaan ollut. :) Mutta tämä asia selvä.

Cockton, joo, kiinnitän ruokavaliooni enemmän huomiota kesän maissa koska nyt en pysty treenaamaan kuin jalkoja koska peukaloni on leikattu.
En tarkoita tällä nyt sitä että vetelen kaiken näköistä "paskaa" naamariin, katson nytkin mitä syön mutta sormen paranemisen jälkeen kiinnitän huomiota ruokavaliooni enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom