sepposeiväs sanoi:mikko on hyvä ja paras lihaskimppu. mä teen aina samat jutut puntilla kun se, koska haluaisin samanlaiset lihakset kuin hänellä. hän on idolini.
Joo kyllä se mikko on äijä. :5:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sepposeiväs sanoi:mikko on hyvä ja paras lihaskimppu. mä teen aina samat jutut puntilla kun se, koska haluaisin samanlaiset lihakset kuin hänellä. hän on idolini.
Slarto sanoi:Noh, kyllähän tuo aloittelijalla onnistuu, mutta hyvin nopeaa tulee seinä vastaan tuolla tavalla... Meisi ainakin ottaisi heti ohjelman käyttöön alussa. (Näin teinkin)
akupix sanoi:ite oon runsaan vuoden käyny salilla ja kertaakaan en oo mitää ohjelmaa noudattanu ja tuloksia on kyl tullu! pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta. ja lisäravinteina ainoastaan kreatiinia ja muscle+ palautukseen.
nyt alkaa kehitys pysähtyy ni ajattelin et vois ruveta noudattaa jonkunlaist ohjelmaa pikkuhiljaa...
nii ja voimatasoista sen verran, että alussa penkki meni 40kg just ja just kerran ja nyt vuoden jälkeen menee 110kg ja huomattavasti paremmalla tekniikalla kun aloittaessa.
Akupix sanoi:pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta.
:lol2:akupix sanoi:ite oon runsaan vuoden käyny salilla ja kertaakaan en oo mitää ohjelmaa noudattanu ja tuloksia on kyl tullu! pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta. ja lisäravinteina ainoastaan kreatiinia ja muscle+ palautukseen.
akupix sanoi:ite oon runsaan vuoden käyny salilla ja kertaakaan en oo mitää ohjelmaa noudattanu ja tuloksia on kyl tullu! pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta. ja lisäravinteina ainoastaan kreatiinia ja muscle+ palautukseen.
nyt alkaa kehitys pysähtyy ni ajattelin et vois ruveta noudattaa jonkunlaist ohjelmaa pikkuhiljaa...
nii ja voimatasoista sen verran, että alussa penkki meni 40kg just ja just kerran ja nyt vuoden jälkeen menee 110kg ja huomattavasti paremmalla tekniikalla kun aloittaessa.
Tomppa85 sanoi:En näe ilman kunnon ohjelmaa treenaamisessa pitkän päälle mitään järkeä. Totta kai joskus voi höllätä otetta, mutta kyllä treenissä täytyy 9 kk vuodesta olla jokin järki. Muuten on melkein sama meneekö salille vai ei. Varsinkin jos huolimattomaan treenaukseen yhdistää huolimattoman syömisen.
En rehellisesti sanottuna käsitä sellaista treenausta että mennään salilla milloin sattuu ja treenataan vähän sitä sun tätä.
bustedi sanoi:voihan se tuntua siltä, että sitä rasvaa ei ois tullu yhtää jos a) oot enne ollu niin lihava, että esim 10kg lihasta + 5 läskiä tekee susta vaan PALJON paremman näkösen. b) sulla ei oo hajua mitä läski on.
joka tapauksessa se jos saat vaikka 10kg lihasta ja 5 läskiä, tekee susta TODELLA paljon erinäköisen. tuollainenkin suoritus olisi mielestäni tosi hyvä. ja enhän minä voi tuota tietää, mutta jos saa 15kg lihasta, eikä yhtään läskiä, niin sitten olet kyllä aika erikoinen tapaus.