Näkyykö tuloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
sepposeiväs sanoi:
mikko on hyvä ja paras lihaskimppu. mä teen aina samat jutut puntilla kun se, koska haluaisin samanlaiset lihakset kuin hänellä. hän on idolini.

Joo kyllä se mikko on äijä. :5:

Slarto sanoi:
Noh, kyllähän tuo aloittelijalla onnistuu, mutta hyvin nopeaa tulee seinä vastaan tuolla tavalla... Meisi ainakin ottaisi heti ohjelman käyttöön alussa. (Näin teinkin)

Hyvin nopeaan??? Mä oon treenannu aika randomina salilla 15 vuotiaasta, eikä seinää oo vielä näkyny. Treenitaukoakin on ollu välillä pitempiäkin jaksoja.
Vähän järkevämpää treeniä on tosin viimeset puoli vuotta vedetty. Mutta esim. penkki on noussu 30 kilosta n. 130 kiloon oman piään mukaan. :arvi: Monipuolista treenini ei toki ollut. Niin kuin sanoin niin puoli vuotta ollaan nyt treenattu mielestäni jotenkuten järkevästi koko kroppaa, ja kehitystä on tullu muuallakin kuin penkissä. Ja tällä hetkellä noudatan orjallisesti itse itselleni suunnittelemaa ohjelmaa :whip:

Edit. En halua kuitenkaan olla mikään oman pään mukaan treenaamisen puolestapuhuja, en!

mä treenaan noin 3-jakoisella, ja vähän teen sen mukaan mitä on mukava tehdä, vois ollakkin parempi kunto jos olis tarkka ohjelma, mutta isomman tekijän väittäisin minulla olevan ruokailu, liian vähän. jalkoja on tehty ekasta salikerrasta asti mutta silti ovat heikoimmat, niitä ei oo niin kiva tehdä kuin selkää ja ojentajia.... eli ylävartta yleensäkin.

mulla on sellanen ongelma että kun veto ja kyykky kulkee, niin penkki ei, ja päinvastoin, tämän saattaisi saada korjattua EHKÄ hyvällä ohjelmalla.

Mitään ohjelmaa en oo nuodattanu, voima tasoista kertoopi se että alussa penkistä meni 65kg hirveällä runkku pompulla, että jälkeen päin hirvittää. Nyt 14kk treenii takana ja 100kg*10 sotilaspenkki menee jo keveesti ja siistillä tyylillä, ei pomppua.. Hanska oli vuosi sitten 38cm, nyt 44cm :) Kylmänä siis. Joka liikkeessä, mitä fysiikka sallii tehdä, niin sarjapainot kasvaa koko ajan ja kehitystä tulee :) toivottavasti tulevaisuudessa pääsen treenaamaan kaikkia liikkeitä..sais nuo polvet vaan kuntoon :rolleyes: :wall:

ite oon runsaan vuoden käyny salilla ja kertaakaan en oo mitää ohjelmaa noudattanu ja tuloksia on kyl tullu! pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta. ja lisäravinteina ainoastaan kreatiinia ja muscle+ palautukseen.
nyt alkaa kehitys pysähtyy ni ajattelin et vois ruveta noudattaa jonkunlaist ohjelmaa pikkuhiljaa...
nii ja voimatasoista sen verran, että alussa penkki meni 40kg just ja just kerran ja nyt vuoden jälkeen menee 110kg ja huomattavasti paremmalla tekniikalla kun aloittaessa.

akupix sanoi:
ite oon runsaan vuoden käyny salilla ja kertaakaan en oo mitää ohjelmaa noudattanu ja tuloksia on kyl tullu! pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta. ja lisäravinteina ainoastaan kreatiinia ja muscle+ palautukseen.
nyt alkaa kehitys pysähtyy ni ajattelin et vois ruveta noudattaa jonkunlaist ohjelmaa pikkuhiljaa...
nii ja voimatasoista sen verran, että alussa penkki meni 40kg just ja just kerran ja nyt vuoden jälkeen menee 110kg ja huomattavasti paremmalla tekniikalla kun aloittaessa.

Sori, mutta en usko tota sun 15kg lihasta vuodessa. Ehkä olen siihen liian kateellinen, mutta silti, ei tuo mee millään ymmärrykseen. :david: Mitäs mieltä muut ovat ? toki onhan tuo mahdollista jos oot joskus ollu helvetin iso, pidetty vuosi 900calorin nälkä dietillä ja sitte räjäytetty noi ravinteet käyttöön, helvetillinen bulkitus ja treenii. Mutta en usko näin käyneen.

Akupix sanoi:
pelkkää painoo tullu lisää 15 kg vuoden aikana, pelkkää lihasta.

Hahah :lol2: :anssi:

Uskon että paino on noussu 15kg, mutta kyllä siinä on fläsää ja nestettäkin. Ei varmana oo pelkkää lihasta.

akupix sanoi:
:lol2:

No minulla paino nousi 22 kg vuodessa, 82 -> 104, ja ehkä X kg laatulihaa. Penkki 72 -> 140, haba 35 -> 42, forkut 29 -> 35, reidet <60 -> 70. Maha kasvoi ihan kivasti myös. Kyykky 6x67 -> 5x135. Leukoja meni aloittaessa 5 ja vuoden päästä 8.

Vuodessa kävin läpi 4-, 3-, 2- ja 1-jakoisia ohjelmia, sekä 4 vk kestäneen "penkkiä pitkin päivää" ohjelman. Missään nimessä en olisi saanut yhtä hyviä tuloksia jos olisin vain treenannut "huvikseni." En näe ilman kunnon ohjelmaa treenaamisessa pitkän päälle mitään järkeä. Totta kai joskus voi höllätä otetta, mutta kyllä treenissä täytyy 9 kk vuodesta olla jokin järki. Muuten on melkein sama meneekö salille vai ei. Varsinkin jos huolimattomaan treenaukseen yhdistää huolimattoman syömisen.

En rehellisesti sanottuna käsitä sellaista treenausta että mennään salilla milloin sattuu ja treenataan vähän sitä sun tätä.

sepposeiväs sanoi:
mikko on hyvä ja paras lihaskimppu. mä teen aina samat jutut puntilla kun se, koska haluaisin samanlaiset lihakset kuin hänellä. hän on idolini.

juu ei todellakaan näin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
akupix sanoi:

voihan se tuntua siltä, että sitä rasvaa ei ois tullu yhtää jos a) oot enne ollu niin lihava, että esim 10kg lihasta + 5 läskiä tekee susta vaan PALJON paremman näkösen. b) sulla ei oo hajua mitä läski on.

joka tapauksessa se jos saat vaikka 10kg lihasta ja 5 läskiä, tekee susta TODELLA paljon erinäköisen. tuollainenkin suoritus olisi mielestäni tosi hyvä. ja enhän minä voi tuota tietää, mutta jos saa 15kg lihasta, eikä yhtään läskiä, niin sitten olet kyllä aika erikoinen tapaus.

Tomppa85 sanoi:
En näe ilman kunnon ohjelmaa treenaamisessa pitkän päälle mitään järkeä. Totta kai joskus voi höllätä otetta, mutta kyllä treenissä täytyy 9 kk vuodesta olla jokin järki. Muuten on melkein sama meneekö salille vai ei. Varsinkin jos huolimattomaan treenaukseen yhdistää huolimattoman syömisen.

En rehellisesti sanottuna käsitä sellaista treenausta että mennään salilla milloin sattuu ja treenataan vähän sitä sun tätä.

Tottahan tuo on. Mielestäni on ehkä kuitenkin parempi edes runkkupenkkailla salilla kuin olla kokonaan käymättä salilla ja löhöillä kotona TV:n ääressä sipsipurkki kädessä. Tuli nimittäin mieleen kerran halveksivia ajatuksia kun katselin jotain nuoria poikia runkkupenkkailemassa ja muutenkin vääntämässä mitä sattuu -treeniä. Mutta ajattelin sitten kuitenkin että ehkä tuokin on juuri ja juuri parempi vaihtoehto kun pelata koko päivä koneella ja syödä roskaruokaa :)

Ite oon ottanu ohjelman mukaan heti alusta asti(ite tehty),mutta joissain liikeissä tuli seinä vastaan n. vuoden jälkeen joten ottanut esim. penkkiohjelman täältä.Ja tuntuu toimivan hyvin vaikka vasta 4 vk takana!Ja oma tekonen ohjelma oli jaettu lihasryhmä per päivä tyyliin.Ja tuloksia tuli ton vuoden aikaan hyvin,mutta sitten ei enää oikein mitään...

bustedi sanoi:
voihan se tuntua siltä, että sitä rasvaa ei ois tullu yhtää jos a) oot enne ollu niin lihava, että esim 10kg lihasta + 5 läskiä tekee susta vaan PALJON paremman näkösen. b) sulla ei oo hajua mitä läski on.

joka tapauksessa se jos saat vaikka 10kg lihasta ja 5 läskiä, tekee susta TODELLA paljon erinäköisen. tuollainenkin suoritus olisi mielestäni tosi hyvä. ja enhän minä voi tuota tietää, mutta jos saa 15kg lihasta, eikä yhtään läskiä, niin sitten olet kyllä aika erikoinen tapaus.

Näin se menee. Ja jos saa 15 kg lihasta ilman läskin lisääntymistä, niin rasvaprosentti putoaa aiva perkeleesti ja sitähän suorastaan kiristyy ja kunnolla. Joten eipä taida pitää paikkaansa. Jos rasvaprossa pysyy samana kun lihasta tulee lisää, näyttää peilistä ettei läskiä ole tullut vaikka sitä on useampi kilo varmasti kertynyt. Eli ei tähän asiaa auta kuin tarkat mittaukset ennen treenin aloittamista ja vuoden jälkeen, muuten ei voi totuutta tietää kukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom